تاخیر شش ماهه برای Red Dead Redemption 2 + اسکرین شات های جدید

Sorcerer 17

کاربر سایت
May 30, 2015
353
نام
Masoud


پیش از این قرار بود RDR2 در پاییز 2017 عرضه شود. اما امروز Rockstar Games رسما اعلام کرد عرضه ی این بازی تا بهار 2018 به تعویق افتاده.
وقت بیشتری لازم است برای اینکه مطمئن شویم بهترین تجربه‌ را برای طرفدارانمان به وجود می‌آوریم. ما اعتقاد داریم به اینکه تنها زمانی که بازی آماده است، آنرا منتشر کنیم. ما بسیار هیجان‌زده هستیم تا اطلاعات بیشتری را در تابستان امسال در اختیارتان بگذاریم.
Rockstar قول اطلاعات بیشتری از RDR2 در تابستان را داده است و چند اسکرین شات جدید از آن به اشتراک گذاشته است :

Red-Dead-5.jpg


Red-Dead-3.jpg


Red-Dead-2.jpg


red_dead_redemption_2_screenshot_01_1920.0.jpg

Red Dead Redemption 2 delayed to spring 2018
 
آخرین ویرایش:

PrinceofPersiα

کاربر سایت
Jul 4, 2006
3,462
شیپ می دونی چیه؟ از فوریه که آمار نسخه های شیپ شده بازی 75 میلیون بود تا امروز که آمار جدید منتشر شده 5 میلیون دیگه شیپ شده (گفته شده که به فروشگاها فروخته شده) که میشه جمعا 80 میلیون نسخه فیزیکی.
آماری که از فروش نسخه PC وجود داره مربوط به steamspy هست که فروش بازی تو استیم رو نشون میده پس دیجیتالی هستند!
اما اگر ما اینطور در نظر بگیریم که 80 آمار کلی فروش بازی باشه (تمام نسخه ها) در مورد نسخه PC باید در نظر گفت که بازی از طریق Social Club هم به فروش می رسیده! آماری از فروش فیزیکی بازی رو PC هم در دسترس نیست در نتیجه رقم فروش نسخه PC خیلی بیشتر 7.5 میلیون نسخه میشه!
اگر اینطور در نظر بگیریم که مجموع فروش PC 13 میلیون نسخه بشه (فروش فیزیکی + سوشیال کلاب و استیم. شاید بیشتر هم باشه البته)! 67 میلیون می مونه که مربوط به چهار کنسول PS3،4 و X1،360 هست که میشه یه چیزی در حدود 16 میلیون برای هر کنسول که البته به هیچ وجه برابر نیستند!!!! اینو باید در نظر گرفت که 5 میلیون جدید ممکنه هنوز به فروش نرفته باشند بنابراین 80 میلیون فروش قطعی نیست و در حال حاضر برای تفکیک فروش بازی رو کنسول ها 75 میلیون دقیق تر هست!
آمار فروش نسخه PC باید با نسخه های نسل هشتمی مقایسه بشه! در این صورت احتمال خیلی زیادی میدم که فروش بازی از نسخه X1 بیشتر باشه و به نسخه PS4 خیلی نزدیک!
اینم باید در نظر گرفت که بازی قراره روی دو پلتفرم عرضه بشه نه چهار پلتفرم پس فروش 80 میلیونی خیال باطل هست! ضمن اینکه در حال حاضر سود بازار PC به سود بخش کنسول خیلی نزدیک شده و تو بعضی آمارها که من دنبال کردم حتی فراتر رفته! بنابراین عرضه این بازی رو PC مثل اینه که سود نسخه PS4 دو برابر بشه و اینو تیک 2 قطعا بیخیال نمیشه اما همونطور که دوستان گفتند راکستار سیاست خودشو داره و کاری میکنه که بازی هاش رو هر پلتفرم بیشتر فروش رو داشته باشند و این استراتژی رو PC جواب داده!
البته این هم اضافه بشه که نسخه های کنسولی چندسال زودتر از نسخه پی سی منتشر شدن و اگه قرار بود هم زمان منتشر بشن، یقینا میزان فروششون متفاوت میشد.
 
  • Like
Reactions: Hamid Payne

Democracy

Stay hungry. Stay foolish.
کاربر سایت
Feb 15, 2010
4,957
تصویر اول به شدت یک حس پویایی محیط به آدم القا میکنه.من به شخصه مطمئنم که گرافیک بازی در زمان عرضه فوق العاده خواهد بود.انیمیشن های RDR و کلا گرافیکش نسل قبل یکی از بهترین ها بود و حتی الان هم خوبه.

گیم پلی هم که خدا میدونه بعد از GTV و RDR راکستار چه آشتی داره میپزه.با درصد بالایی احتمالا بهترین بازی نسل باشه.

سهیل یکم اون ولوم درصد رو کمش کن :D خودت میدونی به چه دلیل :-"

به نظر من هم یکی از بهترین بازی‌های نسل میشه :D
 

Soheil

Set Free The Devil Inside
کاربر سایت
Sep 5, 2006
4,645
نام
سهيل
سهیل یکم اون ولوم درصد رو کمش کن :D خودت میدونی به چه دلیل

به نظر من هم یکی از بهترین بازی‌های نسل میشه :D

برای منکه کامل ترین بازی نسل قبل RDR بود.الانم RDR2 احتمالا کامل ترین باشه.:-"
 

vivaz360

کاربر سایت
Jul 4, 2011
663
نام
حسین


Red-Dead-5.jpg


Red-Dead-3.jpg


Red-Dead-2.jpg


red_dead_redemption_2_screenshot_01_1920.0.jpg
تو اینکه RDR 2 یه بازی فوق العاده میشه و راک استار دوباره میترکونه شکی نیست ولی این عکسا خیلی منو هایپ نکرد مثل اکثر دوستان. غیر از نورپردازی خوب که این روزها تو اکثر بازی ها مشاهده میکنیم المان فک برانداز و جدیدی قابل مشاهده نیست.
به نظر من گرافیک بازی تو این عکس ها تکراری و تاریخ گذشتن.به نظرتون این سبک گرافیکی رو قبلا تو جی تی ای 5 یا حتی مکس پین 3 ندیده بودیم؟!(احتمال زیاد موتور گرافیکی که راک استار داره باهاش بازی میسازه از زمان مکس 3 تابحال تغییر نکرده و فقط پیشرفت کرده)
دلیل اصلی پیشرفت نکردن زیاد گرافیک هم بنظرم محدودیت های کنسول هاست که دست ناشرو تنگ کرده.البته چون بازی هنوز در دست ساخته مطمئنم که گرافیک بازی خیلی پیشرفت میکنه و راک استار مثل همیشه گل میکاره و زمان عرضه همرو به شگفت میندازه.
درضمن من خودم طرفدار راکستارم و رد دد هم بنظرم از بهترین بازی های نسل قبل بود که چند بار تمومش کردم و قصد ترول کردن ندارم.ولی اون حسی که رد دد تو ایکس 360 به من دست داد رو این عکس ها نتونست القا کنه....
 

mgh2225

کاربر سایت
Apr 30, 2017
810
به نظرم احتمالا این عکسا از روی PC گرفته شده و برای اجرا روی کنسول ها باید منتظر دانگرید گرافیک باشیم
با احترام به نظر همه دوستان
 

SHANSER

کاربر سایت
Jun 17, 2009
6,724
نام
منصور
برای منکه کامل ترین بازی نسل قبل RDR بود.الانم RDR2 احتمالا کامل ترین باشه.:-"
اینا کلا یکجورین انگار باید ازشون اجازه گرفت حرفی زد به نظر منم برای خود من RDR کاملترین بود واقعا بازی های راکستار تفاوتشون با بقیه استودیو ها مخصوصا یوبی سافت که ایده های خوبی هم داره فقط در جزییات هست جزییات واقعا عجیب تعیین کننده ان تو بازی های اینا و وقت زیادی که میزارن و برای مخاطب ارزش قایل میشن ۴ سال ۵ سال وقت میزارن برای هر بازی که چیزی متفاوت خلق کنن
 
  • Like
Reactions: voldmort

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
10,921
نام
محمد حسین
من فکر کنم راکستار برای pc اینو میده به همراه نسخه قبل
نمیدونم چرا،ولی تنها مودی که اجازه ساختنش رو راک استار نداد مود rdr بود برا gta v
الان مود gta iv اومد براش
ولی وسط ساخت مود rdr خود راک استار جلوشو گرفت و اجازه ساخت نداد
حسم میگه راک استار بعد عرضه کنسولی هر دو نسخه رو برا pc میده
 
  • Like
Reactions: masoud101

JOKERACN7

کاربر سایت
Aug 8, 2014
379
نام
حمید
الان این عکسی که شما از ویچر گذاشتی از چه نسخه ای هستش ؟!! پی سی رویایی ؟؟!! بتمن هم که گذاشتی الان یعنی چی ؟؟!! اصلا بتمن بازی اپن ورد به معنای تمام و کمال محسوب میشه ؟؟!! حالا ویچر یه چیزی !! تازه این عکسی که از ویچر گذاشتی صد در صد رو یه پی سی وحشتناک قدرتمند تست شده !!
حالا شما میخوای ثابت کنی که عکس های RDR 2 چیزی نیست و از این حرف ها باشه و اصلا عکس ها خیلی هم عادی !!!! و بعد میای میگی بازی بیاد بعد ببینیم چی میشه !!!!!! :)) رو پی سی هم که اگه بیاد خب مشخصه کیفیت بیشتری داره و اصلا عجیب نیست !!! اسکور پیو اینا هم بماند !!!

راکستار بازی بده زمین و زمان رو میترکونه و صنعت گیم رو قشنگ چند قدمی با خودش به جلو میبره !!

این عکس های جدیدی که از RDR 2 گذاشته شده بار ها و بار ها راکستار نشون داده که حتی تو نسخه نهایی بازی کیفیت بهتری هم پیدا میکنه .

خلاصه عکس ها برای شما عادی و برای خیلی از ماها عالی ............

0jdv_7x25-7x26-search-committee-jim-halpert-22683599-1280-720.jpg
 
  • Like
Reactions: mamadha

danesh2000

کاربر سایت
Jul 3, 2013
56
شخصا معتقدم به اینکه RDR2 به طور کلی با اومدنش چند قدم دنیای گیم رو به جلو می بره و در اون شکی ندارم ، اما در مورد بحث های مرتبط با گرافیک ؛ این درسته که تا زمان نشون دادن گیم پلی رسمی از بازی نمیشه اظهار نظر قطعی کرد اما اگر فعلا اسکرین شات های منتشر شده از بازی رو مبنا بگیریم واقعا این همه توجه به جزییات و دقت در نورپردازی تا این جای نسل هشتم اگر نگم شاهکاره کمال بی انصافی رو بجا آوردم ، نظرات همه دوستان محترمه اما توجه عزیزانی که معتقد هستند این عنوان تا حالا از لحاظ بحث گرافیکی فاقد عظمت خاصی بوده ، رو به ماه ها ( و شاید روزهای [-o<:D ) آینده ، که تریلر جدیدی ازش منتشر خواهد شد ، جلب میکنم .
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
این گرافیک با جزییاتی که تو بازیهای راک استار همیشه هست واقعا بی نظیر هست. فقط کافیه gta iv سال 2008 که بازتاب نور واقعی ساختمان ها به شیشه های مقابل میتابید رو با Watch dogs نسل هشتمی که به جای رفلکس واقعی نوز از عکس های پیش فرض استفاده کرده بودند مقایسه کنید.
یقین ندارم تو خیلی از موارد اینچنینی راک استار با RDR2 بین بازیهای جهان باز دوباره انقلابی به پا میکنه
 

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
10,921
نام
محمد حسین
چرا اینقدر همه به گرافیک اهمیت میدن،گراففیک یه عنصری هست که بعد از یک ساعت اهمیتش کمرنگ میشه مهم داستان و گیم پلی هست
ببینید نسخه v از نظر گرافیکی فوق العاده بود اما در بخشهای دیگه به نسبت سان اندریاس ضعیفتر بود تو مباحث همین سایت ببینید (گیمرهای قدیمی) تقریبا متفق القول میگن سان اندریاس بهتر بود بازم میگم گیمرهای قدیمی
نه افرادی که 4-5 ساله گیمر شدن
باید صبر کرد تا اطلاعات بازی بیاد و تریلرهای گیم پلی و ...
یادتون نره گرافیک watch dogs یک هم همه رو برد به یه جای دیگه بعدا خراب کرد
هر چند راک اتار بعیده با عرضه دو بازی در هر دهه خراب کنه
 

Cait Sith

Dauntless Feline Hero
کاربر سایت
Jan 21, 2009
2,925
این اسکرین شات ها الان گفته شده 100% برای ورژن اسکورپیو و PS4 Pro هستن یه عده از دوستان دارن گرافیک بازی رو زیر سوال میبرن؟؟
احتمالا برای PS4 و Xbox One معمولیه. انتظار انیمیشن پیکسار داشتید؟ :D
 

WCW

کاربر سایت
Nov 5, 2007
4,810
نام
کثافت
من که کلا از نظر گرافیکی شکی به راکستتر ندارم اینا واقعا اون چیزی که نشون میدن کاملا ingame هست و دنبال هایپ الکی نیستن . ولی مطمنم از نظر گیم پلی سال دیگه این بازی صنعت میبره رو به جلو شک ندارم دقیقا کاری که W3 کرد و خیلیا الگوبرداری کردن و تحسین و جایزه .. همین اتفاق با RDR2 تکرار میشه
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر