با سیستم دیالوگ اصلا موافق نیستم!
، به خودیه خود دنیای AC شلوغ هست! کافیه این سیستم دیالوگ توی مسیر داستان هم تاثیر بزاره، خودش بیشتر باعث تناقض و این حرفا میشه! اصلا نمیشه این مورد خدایی
چیزی که انتظار دارم اینه تیم طراح مبارزات Syndicate از نزدیکیه ACـه جدید هم رد نشه! گند زدن
، توی هیچ نسخه ای از AC دیگه انقدر فاجعه نبوده که یک کلاس سلاح،انیمیشن هاش تغییر نکنه!
، قبلا اگر مثلا شمشیر سبک دست میگرفتی،خودش چندین کلاس دیگه داشت! (مثلا توی یونیتی، کاتانا انیمیشن هاش فرق داشت با شمشیرهای دیگه و همینطور بقیه ی سلاح ها هم این موارد رو داشتن... این مورد قبل از یونیتی هم بوده... )
در مورد گشت و گذار، دوتا کار جالب توی Freedom Cry و Rouge کرده بودن، که امیدوارم اینجا هم اضافه بشه و یکم بهتر هم بشه
مثلا بلک فلگ رو داشتیم که نقشه ی گنج داشت و میرفتیم یک صندوق در میوردیم که اونم فقط شامل پول میشد
، اما توی FC این گنج ها واقعا گنج بودن و سلاح های خاصی پیدا میشدن
توی Rouge هم شمشیر و لباس های خاصی برای پیدا کردن بود،ولی انقدر گرفتاری داشت و وقت گیر بود باز کردنشون که میشه گفت آخرین چیزی بودن که باز میکردی توی بازی! و دیگه استفاده ای نداشتن
اگر برای به دست اوردن سلاح و لباس های جدید، مراحل خاصی بزارن(و ته همون مرحله بهت بده! جدا از اون لباس های خاص بازی های قبل باشه...) یا سیستم Loot و این چیزا اضافه کنند برای سلاح ها خیلی بهتر و جذاب تر میشه
----
اگر میخوان دنیای بازی رو هم خیلی بزرگ کنند،امیدوارم طراحی نقشه به خوبی انجام بشه! اوضاع AC III و تا حدی AC:BF نشه!
AC III شهرها خودشون فاجعه بود! ( حتی کل View Pointـهای بازی کپ هم بود
) ، AC:BF باز طراحی خوب بود...ولی جزیره های کوچیک کپی شده بودن
امیدوارم اینجا اگر نقشه رو بزرگ میکنند، روستاها رو کپی نکنند که فقط نقشه بزرگ باشه
... قشنگ طراحی بشه هر کدوم!
---
از حضور Piece of Edenـها هم که استقبال میشه!
، واقعا حال میدن وقتی وارد داستان میشن!
سیبی که اتزیو داشت، شمشیری که آرنو گرفت، یا فانوس(باز هم سیب
) که آرنو توی Dead Kings گرفت!
، وسیله های جالبی هستن! امیدوارم بازم باشن و ازشون استفاده کنیم