PlayStation Death Stranding

y062651_.png

بررسی بازی Death Stranding



Death Stranding یک بازی اکشن سوم شخص با تاکید بر ارتباطات ، توسط KOJIMA PRODUCTIONS توسعه داده شده و بصورت انحصاری توسط Sony Interactive Entertainment برای PS4 منتشر خواهد شد . این اولین بازی توسط Hideo Kojima می باشد که پس از انحلال Kojima Productions در سال 2015 به عنوان شرکت تابعه Konami و اصلاح آن به عنوان یک استودیوی مستقل در E3 2016 برای سونی اعلام شد .
هیدئو کوجیما اعلام کرد : DS از تعریف سنتی اکشن و نقش آفرینی که در بازیهای دیگر قابل مشاهده است پا را فراتر خواهد گذاشت ، " با Death Stranding می خواهم گام بعدی ، آینده بازی را طوری با گیم پلی و داستان سرایی شکل دهم که فراتر از فرمت های این ژانر است " ، این موضوع ثابت می کند Death Stranding قطعا عنوانی جاه طلبانه است و مانند هر چیزی که توسط کوجیما خلق شده ، قبلا انجام نشده است . همچنین در نمایشگاه TGS 2016 اعلام شد DS یک بازی جهان باز با عناصر آنلاین خواهد بود .

Kojima Productions در حال کار با Guerilla Games در زمینه توسعه Death Stranding است ، بازی از موتور بسیار قدرتمند DECIMA بهره میبرد ، همه چیزهایی که ما تاکنون در تریلر دیده ایم ، مستقیم بر روی PS4 PRO اجرا شده است .
f449175_.png
داستان بازی در آینده‌‌ای جریان دارد که اتفاقی هولناک کشور آمریکا را به بخش‌های مختلف تقسیم کرده ، در بخشی از تریلر نقشه‌ای را می‌بینیم که ظاهراً آمریکا را پس از تجزیه نشان می‌دهد . در بالای نقشه نیز کلمه ی Bridges دیده می‌شود که احتمالاً به جایی اشاره داشته که سم برای آن کار می‌کند .
در اوایل تریلر می‌بینیم که رئیس جمهور آمریکا وضعیت سلامتی خوبی ندارد و روی تختی مخصوص بیماران در داخل اتاق دراز کشیده است. او از سم می‌خواهد که به آن‌ها برای بازسازی آمریکا کند . این اتفاق یا خاطره ای از گذشته بوده یا یکی از اولین اتفاقاتی خواهد بود که پس از شروع بازی شاهدش هستیم .
سم به طور حتم تنها آدم مهمیه که در کاخ سفید ، به او برای نجات بشر نیاز مبرم دارند ، در بخشی از تریلر می‌بینیم که یک پلاک را در دست گرفته و چندین سکانس جنگی عجیب و زیبا نیز وجود دارد . دیگر نکته مهم تریلر، اشاره به شهری با نام اج نات بود که احتمالاً یکی از مکان‌های بسیار مهم در آینده ی آخرالزمانی Death Stranding محسوب می‌شود .
یک گروه تروریستی با نام هومو دیمن وجود دارد ، که ظاهراً شخصیت‌های منفی که تاکنون با آن‌ها دیدار داشتیم ، از اعضای آن بوده‌اند ، دیگر دشمن سم در طول داستان ، هیولاهای نامرئی با نام بی تی ها هستند که اطلاعات چندانی از آن‌ها نداریم . تنها چیزی که می‌دانیم این است که باعث بارش باران مرگباری می شوند .
در تریلر سم با اتصال کودک به خود ، طی فرآیند ناخوشایندی ، بنظر میتواند با بعد دیگر اتصال پیدا کند .

m672811_.png
شخصی‌سازی بخشی مهم از گیم‌پلی Death Stranding خواهد بود ، مسیریابی در محیط‌ها بخش عمده‌ای از تجربه بازی را شامل می‌شود و بازیکن می‌تواند از آیتم‌های مختلفی مانند نردبان ، قلاب برای صخره نوردی و تبر یخ نوردی استفاده کند ، همچنین به نظر می‌رسد بازیکن در مسیریابی آزادی عمل داشته و می‌تواند برای عبور از موانع سر راه ، به دلخواه از گزینه‌های مختلف استفاده کند . برای مسیرهای طولانی ، میتوان از وسایل نقلیه برای طی کردن مسیرها استفاده نمود .
در تریلر سم از یک نوع موتور پیشرفته با نورهای درخشان آبی استفاده می کند ، وسایل نقلیه دیگری نیز در تریلر مشاهده شد ، سم احتمالاً می‌تواند از انواع وسیله‌ها برای تسریع در حرکت استفاده کند .

مبارزات بازی کمی دور از انتظار و مقداری عجیب بود ، بنظر بهترین گزینه بازیکن در هنگام مواجهه با نیروهای دشمن فرار کردن است و برای شرایط خاص نیز تعدادی مکانیزم مبارزه تن به تن در نظر گرفته شده است . همچنین در یکی از صحنه‌های مبارزه ، سم از یک کیف دستی به عنوان سلاح خود استفاده کرد . با توجه به این موضوع ، احتمالاً بازیکن می‌تواند با تعامل با محیط و استفاده از آیتم‌های مختلف برای صدمه زدن به دشمنان خود بهره ببرد .

لیست سلاح‌های بازیکن در بخشی از تریلر شامل اسلحه گرم می‌شد ، حتی برای مدت کوتاهی نیز شاهد تیراندازی بودیم . به نظر نمی‌رسد که درگیری‌های مسلحانه اهمیت بالایی در بازی داشته باشد و احتمالاً در برخی از مراحل بازیکن مجبور به استفاده از سلاح‌های گرم خواهد شد . اگر هم اجباری در کار نباشد ، استفاده از اسلحه احتمالاً برای موارد بسیار خاص در نظر گرفته شده است .

سیستم ردیابی که در تریلر شاهدش بودیم ، می‌تواند با ارسال نوعی موج سونار ، تصویری از آیتم‌ها و به طور کلی اشیا ارزشمند قرار گرفته در محیط اطراف را نشان دهد . دیگر ویژگی سیستم ردیابی ، نشان دادن ردپای یک نوع موجود شکارچی و نامرئی بود که با چشم غیرمسلح دیده نمی‌شد .

در بخش‌هایی از تریلر کوله پشتی سم صداهایی تولید می‌کرد ، ظاهراً این صداها برای یک نوع سیستم هشدار دهنده بود که لباس سم به آن‌ مجهز است .

سونی پس از انتشار تریلر تایید کرد این بازی دارای حالت آنلاین Travelers خواهد بود که به بازیکن اجازه می‌دهد تا مسیرهای طی شده ، تجهیزات و مناطق امن خود را با دیگران به اشتراک بگذارد ، در بازی چیزی به نام «مرگ» وجود ندارد و پس از دست دادن جان خود تنها باید برای بازگشت از آن طرف (Other Side) تلاش کنید .

دستبندهای سم به عنوان نوار سلامتی از آبی به زرد و از زرد به قرمز تغییر رنگ میدهند مانند نوار نورانی DS4

نسخه های مختلف بازی

تمامی آیتم‌های پیش خرید ، با پیشرفت‌های بازیکن در طول بازی در دسترس هستند .

g919890_.jpg


d073241_.jpg


w4981_.jpg




73hy_placeholder23.png

تریلر سوم :

wly3_main_04.png
تحلیل تریلر سوم :
اولین چیزی که ما در تریلر میبینم یک پوشش گیاهیست که به سرعت در حال رشد و مرگ است ! ، نورمن که ما آن را در بازی به نام سم میشناسیم مسیری که جهان طی کرده را توضیح میدهد ، انفجاری که زمان ، فضا و زندگی را به همان اندازه که ما از آن اطلاع داریم شرح میدهد ، تئوری بیگ بنگ ، ولی در کلماتش به یک انفجار دیگر ( انفجاری که آخرین ماست) ، که ماهیت نامشخصی دارد اشاره میکند . این انفجار منظور جنگ هسته ای نیست ، کلیت بازی شبیه به اثر نئون گونزیس می باشد ، دنیایی که در معرض نابسامانی و فاجعه زیست محیطی قرار گرفته است ، میتوان مثالی آورد ؛ جهان ساختگی Evangelion که خدایانی دارد با نهادهای عظیم ، که قادر به اشکال مختلف ویرانی مانند سلاح هسته ای هستند . این موجودات اغلب برای ترور و یا سایر بلایای طبیعی طراحی و تفسیر می شوند . اما اکنون ما از خودمان جلوتر هستیم !
سم و دو مرد بی نام در یک حادثه ، زخمی بیدار میشوند ، بر روی شلوار سم نامی به چشم میخورد که ممکن است مربوط به یک سازمان یا نقش او باشد ، یا یک حامی ، آن دو نفر به عنوان گروه خلبانی "CORPSE DISPOSAL TEAM 6" شناخته می شوند که ممکن است توضیح دهد آنها چه کارهایی را با جسدی که جمجمه زرد دارد انجام می دهند . ما از تریلر قبل متوجه شدیم مدس رهبری تیمی از جنگجویان جنگ جهانی دوم رو بر عهده دارد ، کسی یا چیزی که قادر به جان بخشیدن بدن بی جان آنها می باشد . ولی هدف آنها هنوز مشخص نیست .


زمانی که مرد تلاش میکند همکارش را از زیر ماشین بیرون بکشد ، آنچه که میتوانیم از گیم پلی انتظار داشته باشیم را مشاهده خواهیم کرد ؛ هشدار ربات در زمانی که خطر (موجودات نفتی ! ) نزدیک شماست ، چیزی که جالب است در این مورد ، این روبات نیس که متوجه موجودات می شود ، کودک آنها را شناسایی میکند ، زمانی که کودک را رها میکند ، روبات غیر فعال میشود ! و قدرتش را از دست میدهد ، دستبندها به عنوان نوار سلامتی از آبی به زرد و از زرد به قرمز تغییر رنگ میدهند مانند نوار نورانی DS4 ، ماهیتی که تا الان شرح داده ام فقط قسمتی کوچک از یک راز بزرگتر است .


ایده ی موجودات نامریی بنظر ساده است ، در اینجا بجای بی حرکت ماندن ، خود را درگیر اتفاقات می کنند ، گودال نفت توسط یک شخصیت شناور کنترل می شود ، تلاش برای بدست آوردن شخصیت مجروح ، درحال حاضر ما میدانیم آنها می خواهند مردم زنده بمانند ، پس از مرگ ، شخصیت را رها می کنند .
در این مرحله تریلر شکل کلاسیک مرموز به خود میگیرد ،
حرکات دست و اشاره ای که آن شخص مرموز انجام میدهد با حرکات مدس در تریلر اول یکسان است ، لباس او بسیار شبیه به Chico در MGSV مییاشد . و بنظر می آید او نسخه ی پیشرفته تر روبات را در اختیار دارد .


زمانی که موجودات برای مقابله می آیند ، میبینیم که او نوزاد را به سم منتقل میکند ، و به او میفهماند قبل از تلاش برای کشتن خود ، آن را اجرا کند ! ، در مورد این صحنه یک چیز جلبه توجه میکند ، همه چیز جز سم در هوا شناور است ! . در اوج تریلر ، با موجودی عظیم مانند مارینت ، سم مواجه میشود ، که سیم یا طنابهایی از او آویزانه ، پس از انفجار بنظر می آید سم به سوی دیگری هدایت میشود ، اینجاست که ایده ی جنگ هسته ای ، با فاجعه ی از هم گسیخته شدن واقعیتهای ما شکل میگیرد ، و در بسیاری از داستانها محبوبیت دارد .

در زیر آب ما یک خالکوبی بر روی دست راست سم میبینیم که بنظر نماد شیطان است ، علامتی به صورت مختصر در قفسه سینه ظاهر و ناپدید می شود ، در اطراف او همه چیز تغییر میکند ، همه چیز آهسته شناور می شود ، موجودی غول پیکر نمایان ، و تمام ماهیها به سمت بالا می روند .
در داخل سم دوم ! ما تنها یک کودک میبینیم ، بخش C اول تیزر به این معنی است که آنچه در اینجا مشاهده می کنیم قبل از اینکه کودک در نهایت از او خارج شود اتفاق می افتد .
یکی از نظریه های محبوب ، نشان می دهد نوزادان کلون ، صاحبان آنها هستند ! که می توانند مکانیک مرگ و تولد را از کلون خود بازیابی کنند .


مدس در کنفرانس Tokyo Comic Con امسال با IGN ژاپن مصاحبه داشت و نشان داد که شخصیت ها "دوبعدی" همانند سایر بازی های کوجیما هستند.

مدس گفت: "شما باید این شخصیت ها را به شیوه های مختلف در طول بازی ببینید ، که ممکن است در برخورد با کلونی های جدید هر شخصیت ، در نسل ها و دوره های زمانی اشاره کند ! .

پس از دنباله زیر آب ، سم بر روی سطح بیدار میشود ، و سرانجام آن دسته از tardigrades ی که قبلا دیدیم را مشاهده خواهیم کرد ، این فقط یک رویا نیست .

و آن 5 شخصیت مرموز از جنگجویان اتمی ..

تحلیل و بررسی ویدئوی چهارم


زیرنویس فارسی تریلر ششم



zj0j_main_09.png



gjz4_main_07.png
 
آخرین ویرایش:

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,033
نام
مازیار
چجوری خودت با دیدن تریلر قبلی مشتاق شدی و باز خودت با تریلر اخری از لیست خرید خطش زدی؟!
من چیزیو جا انداختم یا کلا تناقض بود.
واقعا معلوم نیست چطور ملت بعد از تریلر ربلیز دیت هنوز میگن شبیه ساز پیاده روی
بجز این خود کوجیما ام گفت تریلر اصلی توکیو گیم شو هست و این گیمزکام واقعا چیزی نبود بجز معرفی دوتا کاراکتر،
اصلا نشون دادن اون گیمپلی کلا بی مصرف بود
اون تریلری که میگم خیلی خوب بود مال ۲ سال پیشه
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,033
نام
مازیار
سایت GamesRadar اطلاعات دموی پشت درهای بسته رو توی این مقاله مفصل توضیح داده:

I have seen Death Stranding at Gamescom and I finally understand what's going on

الان یکمی خوندم و واقعا بازی ایده‌ی ساده‌ای داره! یه سری اطلاعات کلیدی رو بصورت مختصر توی اسپویل میزارم...اکثر موارد در مورد بیس داستانه و هدف Sam توی بازی:

- هدف Sam توی بازی سفر از شرق به غرب آمریکاست...این قضیه Connect که کوجیما مثل آدم توضیح نمی‌داد در واقع همون متحد کردن مردم آمریکاست...Sam توی بازی سفر می‌کنه و ایستگاه‌های مختلف رو فعال می‌کنه تا پیام امید رو بین مردمی که از هم فاصله پیدا کردن پخش کنه. کل هدف از Death Stranding همینه.
- Amelie دختر رئیس جمهور آمریکاست و Sam داره رد اون رو دنبال می‌کنه. در واقع Amelie با یه گروهی قبل از اینکه اتفاقای بازی شروع بشه، سفرِ شرق به غربش خودش رو شروع کرده تا شبکه‌ای رو راه‌اندازی کنه که مردم رو به اتحاد دعوت می‌کنه
- پیامی که Amelie قصد داشته بین مردم پخش کنه، از طرف رئیس جمهور یعنی همون مادرش هستش که در چند قدمی مرگ هست و درون‌مایه‌ی پیامش هم اینه که با زور نمیشه مشکلات رو حل کرد و امید چاره‌ی مشکلاته. در واقع کل ایده‌ی Death Stranding و Connect شدن که کوجیما دهن ملت رو باهاش سرویس کرده بود و همه رو گیج کرده بود، طبق این مقاله به همین خلاصه میشه.
- اتفاقی که باعث شده مردم از هم Disconnect بشن، حادثه‌ای تروریستی از طرف آنتاگونیست‌های بازی هستش که با سوء استفاده از قابلیت Void Outها (همون قابلیت بازگشت از دنیای دیگه) باعث نابودی شهری به اسم Central Knot City شدن
- همین باعث شده ملت از ترسشون با دولت و همینطور بقیه‌ی مردم قطع رابطه کنن و بصورت تنها زندگی رو بگذرونن.
- یه منطقه‌ای هم به اسم Edge Knot City وجود داره که جدایی‌طلبان و تروریست‌ها (گروهی با اسم Homo Damens) اونجا جمع شدن و به دنبال این هستن که از مستقل موندشون اطمینان حاصل کنن. منطقه‌ای که سر راهِ Sam برای رسیدن به هدفش قرار داره و مثل اینکه خطرناک‌ترین منطقه‌ی بازی برای متحد کردن محسوب میشه.
- این منطقه همون جایی هستش که Amelie دستگیر شده و نمیتونه ازش خارج بشه...اما داخل زندان نیست و با استفاده از امکانات مختلف میتونه با Sam بصورت هولوگرام ارتباط برقرار کنه و راهنماییش کنه.
- به طور کلی بازی یه سفر محسوب میشه که هدف Sam ازش فعال کردن شبکه‌ی ارتباط با مردم، نجات Amelie در صورت امکان و شکست دادن Homo Damens با رهبری Riggs (همون شخصیت تروی بیکر) هست. پس شبیه‌سازِ پیاده‌روی میشه گفت تایید شد دیگه! :D
- اون گردنبند Sam هم که اونهمه تئوری در موردش منتشر شده بود، صرفا یه کلیده...مثل کلیدی که پست‌چی‌ها برای باز کردن صندوق پست استفاده می‌کنن تا پکیج‌شون رو بزارن و تحویل بدن! اینجا با استفاده از این کلید ترمینال‌های Cryon که باز میشه و Sam باید هر ترمینالی که آفلاین شده رو در سرتاسر کشور به شبکه‌ی کلی متصل کنه و یه رابطه و اتصال ایجاد کنه (یا همون Strand).
- میتونید از طریق نقشه مقدار پیشروی خودتون و مناطقی رو که متصل کردید رو ببینید و وقتی fetch questها رو هم برای NPCها به انجام میرسونید (همون تحویل پکیج بهشون...مثل مرحله جف کیلی!) یه نواری روی صفحه پر میشه و پیشروی رو نشون میده
- نویسنده مطلب میگه این بخش بازی یه جورایی مثل بالا رفتن از برج‌های Assassins Creed هستش که باعث میشه اطلاعات بیشتری از اون منطقه روی نقشه ظاهر بشه!
- در مورد عناصر آنلاین و گشت و گذار در محیط و نحوه استفاده از نردبون و اسلحه‌ها و مبارزات و بقیه موارد هم اطلاعاتی دیده نشده توی نمایش.
- در نهایت گفته شده با اینکه اگه روی تک تک عناصر بازی زوم کنی ممکنه چندان جدید و جذاب به نظر نرسه اما وقتی تصویر کلی رو می‌بینی چیز دلپذیری از آب دراومده و بر خلاف پیچیدگی‌هایی که الان باهاش مواجه هستیم، بازی به راحتی قابل هضمه.

همین! :D
به عبارت دیگه یه آشپز آنقدر تو معرفی غذاش پیچ و تاپ داده که فکر کنی قراره پیتزا بخوری ،ولی آخرش نیمرو میزاره جلوت ! ولی سبزی و ترشی و پیاز و ماست و مخلفاتش تکمیله
 
  • Like
Reactions: FUTURE

noorihamid99

کاربر سایت
Mar 16, 2012
1,645
نام
hamid
برادر ناز نمیکنم خودم یا تو غرفه وایستادم دارم به ملت در مورد بازیم توضیح میدم یا تو بخش بیزنس با ناشرها قرار دارم. واقعا وقت نیست. ولی الان اینجا ساعت 10 به شیشه و نمایشگاه تا دو ساعت دیگه هست، تموم که شد برمیگردم هتل و یه گزارش میدم. البته باز بگم عکس و فیلم دیگه ندارم. ممنوع بود عکس گرفتن. ولی فردا باز صبح میرم، چون ما زودتر میریم داخل و قبل اینکه ملت بیان تو مافیا میکنم اگه شد فیلم میگیرم میزارم بفهمن یه ایرانی این قبیل چیزها رو برنمیتابه:D

این الان وضع منه:

View attachment 114045

بازیت چیه ؟
 

Subject 16

Only fools venture where them spirits tread
کاربر سایت
May 21, 2018
434
نام
Fazel
death-stranding-gets-final-box-art-and-steelbook-case-1563804728636-1563804735-1.jpeg


همه استناد برای انحصاری بودن بازی به یه نوشته ی کوچیکه Exclusive for PS4 هست؟

سونی که این رو حتی برای کوچکترین محتوای انحصاری برای بازی های مولتی پلتفرم مثل COD هم میزنه.
دیگه دلیل بیشتر از این که Only On PlayStation روی کاور بازی نیس؟
چرا نباید باشه دقیقا؟

حتی همین OOP هم نمیتونه دلیل خوبی برای انحصاری بودنش باشه، استناد میکنم به Nioh که کاور روز عرضش OOP داشت تا جایی که یادم میاد و چندین ماه بعد برا پی سی عرضه شد.

از اون طرف هم بازی با موتور اختصاصی سونی ساخته شده و این که بازی قراره مولتی پلتفرم بشه واقعا قضیه رو عجیب غریب و ویرد کرده.


638b7650b7d8670a7ee5884d1168a273.jpg
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,257
نام
امیر حسین
سایت GamesRadar اطلاعات دموی پشت درهای بسته رو توی این مقاله مفصل توضیح داده:

I have seen Death Stranding at Gamescom and I finally understand what's going on

الان یکمی خوندم و واقعا بازی ایده‌ی ساده‌ای داره! یه سری اطلاعات کلیدی رو بصورت مختصر توی اسپویل میزارم...اکثر موارد در مورد بیس داستانه و هدف Sam توی بازی:

- هدف Sam توی بازی سفر از شرق به غرب آمریکاست...این قضیه Connect که کوجیما مثل آدم توضیح نمی‌داد در واقع همون متحد کردن مردم آمریکاست...Sam توی بازی سفر می‌کنه و ایستگاه‌های مختلف رو فعال می‌کنه تا پیام امید رو بین مردمی که از هم فاصله پیدا کردن پخش کنه. کل هدف از Death Stranding همینه.
- Amelie دختر رئیس جمهور آمریکاست و Sam داره رد اون رو دنبال می‌کنه. در واقع Amelie با یه گروهی قبل از اینکه اتفاقای بازی شروع بشه، سفرِ شرق به غربش خودش رو شروع کرده تا شبکه‌ای رو راه‌اندازی کنه که مردم رو به اتحاد دعوت می‌کنه
- پیامی که Amelie قصد داشته بین مردم پخش کنه، از طرف رئیس جمهور یعنی همون مادرش هستش که در چند قدمی مرگ هست و درون‌مایه‌ی پیامش هم اینه که با زور نمیشه مشکلات رو حل کرد و امید چاره‌ی مشکلاته. در واقع کل ایده‌ی Death Stranding و Connect شدن که کوجیما دهن ملت رو باهاش سرویس کرده بود و همه رو گیج کرده بود، طبق این مقاله به همین خلاصه میشه.
- اتفاقی که باعث شده مردم از هم Disconnect بشن، حادثه‌ای تروریستی از طرف آنتاگونیست‌های بازی هستش که با سوء استفاده از قابلیت Void Outها (همون قابلیت بازگشت از دنیای دیگه) باعث نابودی شهری به اسم Central Knot City شدن
- همین باعث شده ملت از ترسشون با دولت و همینطور بقیه‌ی مردم قطع رابطه کنن و بصورت تنها زندگی رو بگذرونن.
- یه منطقه‌ای هم به اسم Edge Knot City وجود داره که جدایی‌طلبان و تروریست‌ها (گروهی با اسم Homo Damens) اونجا جمع شدن و به دنبال این هستن که از مستقل موندشون اطمینان حاصل کنن. منطقه‌ای که سر راهِ Sam برای رسیدن به هدفش قرار داره و مثل اینکه خطرناک‌ترین منطقه‌ی بازی برای متحد کردن محسوب میشه.
- این منطقه همون جایی هستش که Amelie دستگیر شده و نمیتونه ازش خارج بشه...اما داخل زندان نیست و با استفاده از امکانات مختلف میتونه با Sam بصورت هولوگرام ارتباط برقرار کنه و راهنماییش کنه.
- به طور کلی بازی یه سفر محسوب میشه که هدف Sam ازش فعال کردن شبکه‌ی ارتباط با مردم، نجات Amelie در صورت امکان و شکست دادن Homo Damens با رهبری Riggs (همون شخصیت تروی بیکر) هست. پس شبیه‌سازِ پیاده‌روی میشه گفت تایید شد دیگه! :D
- اون گردنبند Sam هم که اونهمه تئوری در موردش منتشر شده بود، صرفا یه کلیده...مثل کلیدی که پست‌چی‌ها برای باز کردن صندوق پست استفاده می‌کنن تا پکیج‌شون رو بزارن و تحویل بدن! اینجا با استفاده از این کلید ترمینال‌های Cryon که باز میشه و Sam باید هر ترمینالی که آفلاین شده رو در سرتاسر کشور به شبکه‌ی کلی متصل کنه و یه رابطه و اتصال ایجاد کنه (یا همون Strand).
- میتونید از طریق نقشه مقدار پیشروی خودتون و مناطقی رو که متصل کردید رو ببینید و وقتی fetch questها رو هم برای NPCها به انجام میرسونید (همون تحویل پکیج بهشون...مثل مرحله جف کیلی!) یه نواری روی صفحه پر میشه و پیشروی رو نشون میده
- نویسنده مطلب میگه این بخش بازی یه جورایی مثل بالا رفتن از برج‌های Assassins Creed هستش که باعث میشه اطلاعات بیشتری از اون منطقه روی نقشه ظاهر بشه!
- در مورد عناصر آنلاین و گشت و گذار در محیط و نحوه استفاده از نردبون و اسلحه‌ها و مبارزات و بقیه موارد هم اطلاعاتی دیده نشده توی نمایش.
- در نهایت گفته شده با اینکه اگه روی تک تک عناصر بازی زوم کنی ممکنه چندان جدید و جذاب به نظر نرسه اما وقتی تصویر کلی رو می‌بینی چیز دلپذیری از آب دراومده و بر خلاف پیچیدگی‌هایی که الان باهاش مواجه هستیم، بازی به راحتی قابل هضمه.

همین! :D
همون Journeyه AAA که میگفتم شد:p
فقط فرقش اینه... همچنان Journey تو تمام زمینه ها جذاب تر از این میزد...با اینکه ساده تر بود:D (و البته از Indie میشه انتظار هرچیزی رو داشت...ولی از AAA حداقل تو کت من نمیره چنین چیزی:D )
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
سایت GamesRadar اطلاعات دموی پشت درهای بسته رو توی این مقاله مفصل توضیح داده:

I have seen Death Stranding at Gamescom and I finally understand what's going on

الان یکمی خوندم و واقعا بازی ایده‌ی ساده‌ای داره! یه سری اطلاعات کلیدی رو بصورت مختصر توی اسپویل میزارم...اکثر موارد در مورد بیس داستانه و هدف Sam توی بازی:

- هدف Sam توی بازی سفر از شرق به غرب آمریکاست...این قضیه Connect که کوجیما مثل آدم توضیح نمی‌داد در واقع همون متحد کردن مردم آمریکاست...Sam توی بازی سفر می‌کنه و ایستگاه‌های مختلف رو فعال می‌کنه تا پیام امید رو بین مردمی که از هم فاصله پیدا کردن پخش کنه. کل هدف از Death Stranding همینه.
- Amelie دختر رئیس جمهور آمریکاست و Sam داره رد اون رو دنبال می‌کنه. در واقع Amelie با یه گروهی قبل از اینکه اتفاقای بازی شروع بشه، سفرِ شرق به غربش خودش رو شروع کرده تا شبکه‌ای رو راه‌اندازی کنه که مردم رو به اتحاد دعوت می‌کنه
- پیامی که Amelie قصد داشته بین مردم پخش کنه، از طرف رئیس جمهور یعنی همون مادرش هستش که در چند قدمی مرگ هست و درون‌مایه‌ی پیامش هم اینه که با زور نمیشه مشکلات رو حل کرد و امید چاره‌ی مشکلاته. در واقع کل ایده‌ی Death Stranding و Connect شدن که کوجیما دهن ملت رو باهاش سرویس کرده بود و همه رو گیج کرده بود، طبق این مقاله به همین خلاصه میشه.
- اتفاقی که باعث شده مردم از هم Disconnect بشن، حادثه‌ای تروریستی از طرف آنتاگونیست‌های بازی هستش که با سوء استفاده از قابلیت Void Outها (همون قابلیت بازگشت از دنیای دیگه) باعث نابودی شهری به اسم Central Knot City شدن
- همین باعث شده ملت از ترسشون با دولت و همینطور بقیه‌ی مردم قطع رابطه کنن و بصورت تنها زندگی رو بگذرونن.
- یه منطقه‌ای هم به اسم Edge Knot City وجود داره که جدایی‌طلبان و تروریست‌ها (گروهی با اسم Homo Damens) اونجا جمع شدن و به دنبال این هستن که از مستقل موندشون اطمینان حاصل کنن. منطقه‌ای که سر راهِ Sam برای رسیدن به هدفش قرار داره و مثل اینکه خطرناک‌ترین منطقه‌ی بازی برای متحد کردن محسوب میشه.
- این منطقه همون جایی هستش که Amelie دستگیر شده و نمیتونه ازش خارج بشه...اما داخل زندان نیست و با استفاده از امکانات مختلف میتونه با Sam بصورت هولوگرام ارتباط برقرار کنه و راهنماییش کنه.
- به طور کلی بازی یه سفر محسوب میشه که هدف Sam ازش فعال کردن شبکه‌ی ارتباط با مردم، نجات Amelie در صورت امکان و شکست دادن Homo Damens با رهبری Riggs (همون شخصیت تروی بیکر) هست. پس شبیه‌سازِ پیاده‌روی میشه گفت تایید شد دیگه! :D
- اون گردنبند Sam هم که اونهمه تئوری در موردش منتشر شده بود، صرفا یه کلیده...مثل کلیدی که پست‌چی‌ها برای باز کردن صندوق پست استفاده می‌کنن تا پکیج‌شون رو بزارن و تحویل بدن! اینجا با استفاده از این کلید ترمینال‌های Cryon که باز میشه و Sam باید هر ترمینالی که آفلاین شده رو در سرتاسر کشور به شبکه‌ی کلی متصل کنه و یه رابطه و اتصال ایجاد کنه (یا همون Strand).
- میتونید از طریق نقشه مقدار پیشروی خودتون و مناطقی رو که متصل کردید رو ببینید و وقتی fetch questها رو هم برای NPCها به انجام میرسونید (همون تحویل پکیج بهشون...مثل مرحله جف کیلی!) یه نواری روی صفحه پر میشه و پیشروی رو نشون میده
- نویسنده مطلب میگه این بخش بازی یه جورایی مثل بالا رفتن از برج‌های Assassins Creed هستش که باعث میشه اطلاعات بیشتری از اون منطقه روی نقشه ظاهر بشه!
- در مورد عناصر آنلاین و گشت و گذار در محیط و نحوه استفاده از نردبون و اسلحه‌ها و مبارزات و بقیه موارد هم اطلاعاتی دیده نشده توی نمایش.
- در نهایت گفته شده با اینکه اگه روی تک تک عناصر بازی زوم کنی ممکنه چندان جدید و جذاب به نظر نرسه اما وقتی تصویر کلی رو می‌بینی چیز دلپذیری از آب دراومده و بر خلاف پیچیدگی‌هایی که الان باهاش مواجه هستیم، بازی به راحتی قابل هضمه.

همین! :D

هایپ شدم :D گفتم بازی شامل یکسری مکانیزم های ساده میشه که در مجموع یک اثر زیبا رو تشکیل میدند

این کنترل و مدیریت روی بقا (اب خوردن و ادرار، و خواب و ...) عالیه
 

Nameless King

4:20
کاربر سایت
May 5, 2014
663
نام
امیرحسین
سایت GamesRadar اطلاعات دموی پشت درهای بسته رو توی این مقاله مفصل توضیح داده:

I have seen Death Stranding at Gamescom and I finally understand what's going on

الان یکمی خوندم و واقعا بازی ایده‌ی ساده‌ای داره! یه سری اطلاعات کلیدی رو بصورت مختصر توی اسپویل میزارم...اکثر موارد در مورد بیس داستانه و هدف Sam توی بازی:

- هدف Sam توی بازی سفر از شرق به غرب آمریکاست...این قضیه Connect که کوجیما مثل آدم توضیح نمی‌داد در واقع همون متحد کردن مردم آمریکاست...Sam توی بازی سفر می‌کنه و ایستگاه‌های مختلف رو فعال می‌کنه تا پیام امید رو بین مردمی که از هم فاصله پیدا کردن پخش کنه. کل هدف از Death Stranding همینه.
- Amelie دختر رئیس جمهور آمریکاست و Sam داره رد اون رو دنبال می‌کنه. در واقع Amelie با یه گروهی قبل از اینکه اتفاقای بازی شروع بشه، سفرِ شرق به غربش خودش رو شروع کرده تا شبکه‌ای رو راه‌اندازی کنه که مردم رو به اتحاد دعوت می‌کنه
- پیامی که Amelie قصد داشته بین مردم پخش کنه، از طرف رئیس جمهور یعنی همون مادرش هستش که در چند قدمی مرگ هست و درون‌مایه‌ی پیامش هم اینه که با زور نمیشه مشکلات رو حل کرد و امید چاره‌ی مشکلاته. در واقع کل ایده‌ی Death Stranding و Connect شدن که کوجیما دهن ملت رو باهاش سرویس کرده بود و همه رو گیج کرده بود، طبق این مقاله به همین خلاصه میشه.
- اتفاقی که باعث شده مردم از هم Disconnect بشن، حادثه‌ای تروریستی از طرف آنتاگونیست‌های بازی هستش که با سوء استفاده از قابلیت Void Outها (همون قابلیت بازگشت از دنیای دیگه) باعث نابودی شهری به اسم Central Knot City شدن
- همین باعث شده ملت از ترسشون با دولت و همینطور بقیه‌ی مردم قطع رابطه کنن و بصورت تنها زندگی رو بگذرونن.
- یه منطقه‌ای هم به اسم Edge Knot City وجود داره که جدایی‌طلبان و تروریست‌ها (گروهی با اسم Homo Damens) اونجا جمع شدن و به دنبال این هستن که از مستقل موندشون اطمینان حاصل کنن. منطقه‌ای که سر راهِ Sam برای رسیدن به هدفش قرار داره و مثل اینکه خطرناک‌ترین منطقه‌ی بازی برای متحد کردن محسوب میشه.
- این منطقه همون جایی هستش که Amelie دستگیر شده و نمیتونه ازش خارج بشه...اما داخل زندان نیست و با استفاده از امکانات مختلف میتونه با Sam بصورت هولوگرام ارتباط برقرار کنه و راهنماییش کنه.
- به طور کلی بازی یه سفر محسوب میشه که هدف Sam ازش فعال کردن شبکه‌ی ارتباط با مردم، نجات Amelie در صورت امکان و شکست دادن Homo Damens با رهبری Riggs (همون شخصیت تروی بیکر) هست. پس شبیه‌سازِ پیاده‌روی میشه گفت تایید شد دیگه! :D
- اون گردنبند Sam هم که اونهمه تئوری در موردش منتشر شده بود، صرفا یه کلیده...مثل کلیدی که پست‌چی‌ها برای باز کردن صندوق پست استفاده می‌کنن تا پکیج‌شون رو بزارن و تحویل بدن! اینجا با استفاده از این کلید ترمینال‌های Cryon که باز میشه و Sam باید هر ترمینالی که آفلاین شده رو در سرتاسر کشور به شبکه‌ی کلی متصل کنه و یه رابطه و اتصال ایجاد کنه (یا همون Strand).
- میتونید از طریق نقشه مقدار پیشروی خودتون و مناطقی رو که متصل کردید رو ببینید و وقتی fetch questها رو هم برای NPCها به انجام میرسونید (همون تحویل پکیج بهشون...مثل مرحله جف کیلی!) یه نواری روی صفحه پر میشه و پیشروی رو نشون میده
- نویسنده مطلب میگه این بخش بازی یه جورایی مثل بالا رفتن از برج‌های Assassins Creed هستش که باعث میشه اطلاعات بیشتری از اون منطقه روی نقشه ظاهر بشه!
- در مورد عناصر آنلاین و گشت و گذار در محیط و نحوه استفاده از نردبون و اسلحه‌ها و مبارزات و بقیه موارد هم اطلاعاتی دیده نشده توی نمایش.
- در نهایت گفته شده با اینکه اگه روی تک تک عناصر بازی زوم کنی ممکنه چندان جدید و جذاب به نظر نرسه اما وقتی تصویر کلی رو می‌بینی چیز دلپذیری از آب دراومده و بر خلاف پیچیدگی‌هایی که الان باهاش مواجه هستیم، بازی به راحتی قابل هضمه.

همین! :D
داداش واقعا دمت گرم
ینی جواب یکی از بزرگترین سوالات زندگیم رو دادی:D سه سال بود همش با خودم فکر میکردم این بازی کلا چی هست:D You are my prophet
 

armintn

کاربر سایت
Jan 11, 2012
1,614
نام
Armin
این بازی برای من حکم شدو آو کلوسوس رو داره ، اصلا عاشق همین فضای تا بیکران خالیشم ... شخصا دوس دارم خود بازی نهایی هم همین حس تنهایی رو داشته باشه

Sent from my SM-T715 using Tapatalk
 

Changed_Man 50

کاربر سایت
Jul 6, 2016
4,423
مقاله گیمز رادار رو خوندم ؛ واقعا ناقصه
فقط هسته اصلی گیمپلی رو توضیح میده ولی
مساله اینه که این هسته دیگه خیلی زیادی هسته است :D
ینی مقاله اش دقیقا مثل این بود که کسی راجب Witcher 3 سوال کنه و شما بگی یه بازی هست که داخلش باید دختر خوندت رو پیدا کنی، همین!
همینطور این مقاله ام حداقل هفتاد درصد صحنه هایی که تا الان تو تریلر ها دیدیم رو هیچ توضیحی نمیده ؛ البته این تقصیر نویسنده نیست اون هرچی دیده و فهمیده رو نوشته...
 

Arsalan_xe

کاربر سایت
Apr 11, 2019
600
داداش واقعا دمت گرم
ینی جواب یکی از بزرگترین سوالات زندگیم رو دادی:D سه سال بود همش با خودم فکر میکردم این بازی کلا چی هست:D You are my prophet
من كف و خون دارم بالا ميارم :D
يعني ميشه بعد از اينسومنياك كوجيما پروداكشن رو هم بخرن كه هيچ جوره بازي رو نبينيم :D
گوتي امسال :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر