ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
معرفی و بحث پیرامون بازیها
داستان، تاریخچه و معرفی بازیها
10 حقیقتی که از سری بازی Dino Crisis نمی دانید
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="ARTHUR WESKER" data-source="post: 5104209" data-attributes="member: 134390"><p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center">[ATTACH=full]245614[/ATTACH]</p><p></p><p></p><p><span style="font-size: 15px">سری بازی Dino Crisis فرانچایزی کلاسیک و به شدت محبوب از Capcom است که به عقیده طرفدارانش، در سبک خود بهترین است. در این مقاله به نکاتی پرداخته میشود که باید درباره این مجموعه بدانید.کپکام سازنده بعضی از بزرگترین فرانچایزها در صنعت بازیهای ویدئویی است. این فرانچایزها باعث خلق ژانرهای مختلفی از بازیها شدند، اما از آن مهمتر، نقش قابل توجهی در مشروعیت بخشیدن به بازیهای ژانر خاص وحشت-بقا داشتهاند.</span></p><p><span style="font-size: 15px"></span></p><p><span style="font-size: 15px">رزیدنت اویل آن فرانچایز بزرگ کپکام در سبک وحشت و بقا است که همه درباره آن صحبت میکنند، اما Dino Crisis نقطه عطفی را در تاریخ این کمپانی سازنده بازی نشان میدهد. بازی جای زامبیها را با دایناسورها عوض میکند و باید همان قدر مورد تشویق و توجه قرار میگرفت که بازی رزیدنت اویل گرفت. برای سالهاست که Dino Crisis فراموش شده و از آن خبری نیست، اما این بازی تاریخچهای جذاب دارد که عمیقتر و فراتر از درک مردم است.</span></p><p></p><p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center">[ATTACH=full]245615[/ATTACH]</p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"><span style="font-size: 22px"><strong>۱۰. این بازی در اصل قرار بود درباره خطرات واقعی جنگل باشد</strong></span></p><p></p><p><span style="font-size: 15px">همیشه دیدن تغییر بازیهای ویدئویی در فرآیند توسعه جذاب است، حالا بعضی وقتها این تغییر تدریجی است و در برخی دیگر از موارد، کل بازی دچار تغییر اساسی میشود. گزینه دوم اتفاقی بود که برای داینو کرایسیس رخ داد. این بازی در اصل قرار بود در جنگل جریان داشته باشد، جایی که خطرات طبیعی مثل مارها و گوریلها دشمنان بازیبازها هستند. زمانی که شینجی میکامی (Shinji Mikami) به تیم توسعه بازی اضافه شد، این ایده به ذهنش رسید که جای این المانهای طبیعی را با دایناسورها عوض کند و آنوقت بازی میتوانست اوج بگیرد و بیشتر وحشت-محور بشود.</span></p><p></p><p></p><p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"><span style="font-size: 15px">[ATTACH=full]245616[/ATTACH]</span></p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"><span style="font-size: 22px"><strong>۹. Dino Crisis میخواست نوع کاملاً جدیدی از Panic Horror را عرضه کند</strong></span></p><p></p><p><span style="font-size: 15px">شینجی میکامی از جهات قابل توجهی به متحول کردن ژانر وحشت-بقا کمک کرد، پس باعث تعجب نیست که او میخواست پا را فراتر بگذارد و مسیری نسبتاً متفاوت از بازیهای Resident Evil پیش بگیرد. به خاطر ماهیت سریعتر و باهوشتر دایناسورهای بازی و نحوه استفاده منظمتر بازی از عنصر ترس در مقایسه با زامبیهای آهستهتر بازی رزیدنت اویل، میکامی تصمیم گرفت بازی Dino Crisis را به جای ژانر وحشت-بقا به ژانر Panic Horror اختصاص بدهد. ژانری که میکامی میخواست با استفاده شدیدتر از وحشت در بازی به آن دست پیدا کند، اما متاسفانه، مرگ Dino Crisis این روند را کند کرد.</span></p><p></p><p></p><p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"><span style="font-size: 15px">[ATTACH=full]245617[/ATTACH]</span></p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"><span style="font-size: 22px"><strong>۸. قرار بود تریسراتوپس و دیگر دایناسورها نیز در اولین بازی حضور داشته باشند</strong></span></p><p></p><p><span style="font-size: 15px">نسخه اصلی داینو کرایسیس از نظر به نمایش گذاشتن لیستی از دایناسورهای شناختهشده با هدف تنوع بخشیدن به این تهدیدات ماقبل تاریخی، خوب عمل کرد. دشمن اصلی شما در بازی، ولاسیرپترهای فراوانی هستند که با آنها زیاد برخورد میکنید، اما ترانادانها، تریزینوسورها و صدالبته تیرانوسوروسها هم هستند که ماموریت رجینا را سختتر میکنند.</span></p><p><span style="font-size: 15px"></span></p><p><span style="font-size: 15px">با ابن حال، برنامههایی برای اضافه کردن تریسراتوپسها و آنکیلوسورها به عنوان گونههایی دیگر از دشمنان به بازی وجود داشت، اما این دایناسورها در همان مراحل اولیه توسعه بازی حذف شدند. جالب میشد اگر میدیدیم میکامی با این دایناسورها در بازی چه میکرد.</span></p><p></p><p></p><p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center">[ATTACH=full]245618[/ATTACH]</p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"><span style="font-size: 22px"><strong>۷. مدل تیرانوسوروس در اولین بازی از ۵۰۰ پولیگان ساخته شده است</strong></span></p><p></p><p><span style="font-size: 15px">شینجی میکامی برای به کمال رساندن حس ترس در بازی، نهایت تلاشش را کرد داینو کرایسیس تا جای ممکن خوب بهنظر برسد. Resident Evil 2 پلیاستیشن را تا مرزهای خودش پیش برد، ولی Dino Crisis موتوری (انجین) کاملاً جدید خلق کرد تا به واقعی بودن چیزها تا حد ممکن کمک کند. یک مثال بارز از این موضوع در تیرانوسوروس دیده میشود که بزرگترین تهدید و Boss آخر بازی است. مدل این هیولا که در زمان خودش یک شاهکار واقعی بود، از ۵۰۰ پولیگان ساخته شده که تا حد امکان، به واقعی بودن کمک کند.</span></p><p></p><p></p><p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"><span style="font-size: 15px">[ATTACH=full]245619[/ATTACH]</span></p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"><span style="font-size: 22px"><strong>۶. داستان اصلی مجموعه در سری Gun Survivor باز میشود</strong></span></p><p></p><p><span style="font-size: 15px">اگر کسی میخواست از داستان رجینا و دیلان در Dino Crisis 2 چیزهای بیشتری دستگیرش شود، منطقی بود برای گرفتن جوابهایشان به داینو کرایسیس ۳ مراجعه کنند. به جای آن، دنباله این بازی در ایکسباکس، بیشتر شبیه یک ریبوت با مجموعهای از شخصیتهای جدید است. با در نظر گرفتن این نکته، عملاً یک بازی داینو کرایسیس دیگر به شکل Gun Survivor 3: Dino Stalker وجود دارد. </span></p><p><span style="font-size: 15px"></span></p><p><span style="font-size: 15px">این مجموعه بازی که برای آن باید از اسلحه فیزیکی کنسول بازی استفاده میکردید، معمولاً مجموعه رزیدنت اویل را در خود دارد، اما Dino Stalker به Dino Crisis بر میگردد و سعی میکند برای داستان شخصیتهای آن، تصویری روشن خلق کند و همه اینها همزمان با انتظار مردم برای داینو کرایسیس ۳ رخ داده است.</span></p><p></p><p></p><p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"><span style="font-size: 15px">[ATTACH=full]245620[/ATTACH]</span></p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"><span style="font-size: 22px"><strong>۵. رجینا در چند بازی خارج از مجموعه داینو کرایسیس حضور داشته است</strong></span></p><p></p><p><span style="font-size: 15px">بر خلاف انتظار، با اینکه ممکن است فرانچایز Dino Crisis در حال حاضر منقرض شده باشد، شخصیت اصلی این مجموعه یعنی رجینا (که در حقیقت یک اسم مستعار مخفی است)، در تعدادی از بقیه عناوین کپکام حضور داشته و به شیوههای جالبی به او ادای احترام شده است.</span></p><p><span style="font-size: 15px"></span></p><p><span style="font-size: 15px">هم Resident Evil 3: Nemesis و هم Dead Rising 3 لباسهای رجینا را به عنوان یک کاستوم اضافه برای شخصیتهای بازی در نظر گرفتهاند. رجینا در مجموعه بازی کراساور نقشآفرینی Namco x Capcom حضور پررنگتری داشت، بازیای که حتی یک اکشنفیگور از او از طریق این فرانچایز جداگانه منتشر شده بود.</span></p><p></p><p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"><span style="font-size: 15px">[ATTACH=full]245622[/ATTACH]</span></p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"><span style="font-size: 22px"><strong>4. بازی Dino Crisis 3 در اصل درباره دنیایی تحت تاختوتاز دایناسورها بود</strong></span></p><p></p><p><span style="font-size: 15px">داینو کرایسیس ۳ یک بازی پیشرفته است که در فضا و صدها سال در آینده جریان دارد، اما طرح اصلی برای این بازی با نسخههای قبلی آن هماهنگی بیشتری داشت. طرح اولیه درباره یک بازی شامل پناهگاهی زیرزمینی بود که در آن انسانها باید با ترس و وحشت زندگی کنند، چرا که دنیای روی زمین تحت فرمانروایی دایناسورها است. ولی بعد از وقایع ۱۱ سپتامبر، کپکام میخواست از یک بازی با محوریت کلانشهری تخریبشده فاصله بگیرد. شینجی هیگوچیو ماکوتو کامیا به فرآیند تولید بازی ملحق شدند و چشمانداز این دنباله بهآهستگی تغییر کرد.</span></p><p></p><p></p><p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center">[ATTACH=full]245623[/ATTACH]</p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"><span style="font-size: 22px"><strong>۳. این مجموعه باعث خلق یک کامیک (رمان مصور) شد</strong></span></p><p></p><p><span style="font-size: 15px">عجیب نیست اگر بین بازیهای ویدئویی، کامیکها و انیمهها یک کراساور باشد که اغلب در آن داستان بازی دور از همه این رسانهها، بازتعریف میشود. داینو کرایسیس به سطح بالایی از معروفیت رسید که از بازی اول، یک مجموعه کامیک شش شمارهای از هنگکنگ اقتباس شد. این مجموعه مصور از محتوای بازی کمی فاصله میگیرد، اما اقتباسی رضایتبخش از فصل اولِ داستان رجینا است. این کامیک راهی جالب برای تجربه کردن وقایع اولین بازی است، بهخصوص برای آنهایی که هیچوقت فرصتی برای بازی کردن آن نداشتند.</span></p><p></p><p></p><p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center">[ATTACH=full]245626[/ATTACH]</p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"><span style="font-size: 22px"><strong>۲. در خلق این بازیها از Lost world، Aliens و یک انیمه خاص الهام گرفته شد</strong></span></p><p></p><p><span style="font-size: 15px">در تلاش برای خلق جنبههای هنری متفاوت در بازیهای Dino Crisis، شینجی میکامی برای خلق نشانههای بازی، به The Lost World: Jurassic Park و Aliens رجوع کرد. علاوه بر این فیلمهای اکشن و ترسناک که منبع الهامی برای داستان و محیط بازی بودند، بعد از داشتن نگاهی به مانگا Cyber Blue و با هدف شخصیتپردازی بهترِ رجینا و همراهش به عنوان شخصیتهای اصلی بازی، دیالوگهای بازی بازنوشته شدند. در اقدام جالب دیگری هم طی توسعه Dino Crisis ، ویرایشگر استوریبرد بازی یعنی شینجی هیگوچی به انیمه Sayonara Jupiter! نگاه کرد تا برای یک ایستگاه فضایی قابل تبدیل، ایده پیدا کند.</span></p><p></p><p></p><p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center">[ATTACH=full]245625[/ATTACH]</p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"><span style="font-size: 22px"><strong>۱. داینو کرایسیس یک اسپینآف موبایلی هم دارد</strong></span></p><p></p><p><span style="font-size: 15px">طرفداران Dino Crisis مشتاق یک عنوان جدید در این مجموعه یا یک بازسازی از آن بودند، چیزی شبیه به همان چیزهایی که برای فرانچایز Resident Evil رخ داد. با این وجود، یک بازی داینو کرایسیس دیگر هم وجود دارد که خیلی از مردم حتی از وجود آن خبر ندارند. Crisis: Dungeon in Chaos که همزمان با داینو کرایسیس ۳ برای ایکسباکس منتشر شد، یک بازی موبایلی اول شخص در سبک تیراندازی ساختهشده در سال ۲۰۰۳ است. مرکز توجه بازی Third Energy و Rampaging Dinosaurs است، اما داستانی سطحی دارد. متاسفانه این بازی نتوانست در احیای علاقهها به این مجموعه کار خاصی بکند و از ریشههای وحشت خود یک قدم فاصله دارد.</span></p><p></p><p></p><p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"><span style="font-size: 18px"><a href="https://www.thegamer.com/dino-crisis-capcom-unknown-trivia/">Dino Crisis: 10 Things You Didn't Know About Capcom's Survival Horror Franchise</a></span></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ARTHUR WESKER, post: 5104209, member: 134390"] [CENTER] [ATTACH type="full" alt="1645424534394.png"]245614[/ATTACH][/CENTER] [SIZE=4]سری بازی Dino Crisis فرانچایزی کلاسیک و به شدت محبوب از Capcom است که به عقیده طرفدارانش، در سبک خود بهترین است. در این مقاله به نکاتی پرداخته میشود که باید درباره این مجموعه بدانید.کپکام سازنده بعضی از بزرگترین فرانچایزها در صنعت بازیهای ویدئویی است. این فرانچایزها باعث خلق ژانرهای مختلفی از بازیها شدند، اما از آن مهمتر، نقش قابل توجهی در مشروعیت بخشیدن به بازیهای ژانر خاص وحشت-بقا داشتهاند. رزیدنت اویل آن فرانچایز بزرگ کپکام در سبک وحشت و بقا است که همه درباره آن صحبت میکنند، اما Dino Crisis نقطه عطفی را در تاریخ این کمپانی سازنده بازی نشان میدهد. بازی جای زامبیها را با دایناسورها عوض میکند و باید همان قدر مورد تشویق و توجه قرار میگرفت که بازی رزیدنت اویل گرفت. برای سالهاست که Dino Crisis فراموش شده و از آن خبری نیست، اما این بازی تاریخچهای جذاب دارد که عمیقتر و فراتر از درک مردم است.[/SIZE] [CENTER] [ATTACH type="full" alt="1645424568649.png"]245615[/ATTACH] [SIZE=6][B]۱۰. این بازی در اصل قرار بود درباره خطرات واقعی جنگل باشد[/B][/SIZE][/CENTER] [SIZE=4]همیشه دیدن تغییر بازیهای ویدئویی در فرآیند توسعه جذاب است، حالا بعضی وقتها این تغییر تدریجی است و در برخی دیگر از موارد، کل بازی دچار تغییر اساسی میشود. گزینه دوم اتفاقی بود که برای داینو کرایسیس رخ داد. این بازی در اصل قرار بود در جنگل جریان داشته باشد، جایی که خطرات طبیعی مثل مارها و گوریلها دشمنان بازیبازها هستند. زمانی که شینجی میکامی (Shinji Mikami) به تیم توسعه بازی اضافه شد، این ایده به ذهنش رسید که جای این المانهای طبیعی را با دایناسورها عوض کند و آنوقت بازی میتوانست اوج بگیرد و بیشتر وحشت-محور بشود.[/SIZE] [CENTER] [SIZE=4][ATTACH type="full" alt="1645424614692.png"]245616[/ATTACH][/SIZE] [SIZE=6][B]۹. Dino Crisis میخواست نوع کاملاً جدیدی از Panic Horror را عرضه کند[/B][/SIZE][/CENTER] [SIZE=4]شینجی میکامی از جهات قابل توجهی به متحول کردن ژانر وحشت-بقا کمک کرد، پس باعث تعجب نیست که او میخواست پا را فراتر بگذارد و مسیری نسبتاً متفاوت از بازیهای Resident Evil پیش بگیرد. به خاطر ماهیت سریعتر و باهوشتر دایناسورهای بازی و نحوه استفاده منظمتر بازی از عنصر ترس در مقایسه با زامبیهای آهستهتر بازی رزیدنت اویل، میکامی تصمیم گرفت بازی Dino Crisis را به جای ژانر وحشت-بقا به ژانر Panic Horror اختصاص بدهد. ژانری که میکامی میخواست با استفاده شدیدتر از وحشت در بازی به آن دست پیدا کند، اما متاسفانه، مرگ Dino Crisis این روند را کند کرد.[/SIZE] [CENTER] [SIZE=4][ATTACH type="full" alt="1645424635488.png"]245617[/ATTACH][/SIZE] [SIZE=6][B]۸. قرار بود تریسراتوپس و دیگر دایناسورها نیز در اولین بازی حضور داشته باشند[/B][/SIZE][/CENTER] [SIZE=4]نسخه اصلی داینو کرایسیس از نظر به نمایش گذاشتن لیستی از دایناسورهای شناختهشده با هدف تنوع بخشیدن به این تهدیدات ماقبل تاریخی، خوب عمل کرد. دشمن اصلی شما در بازی، ولاسیرپترهای فراوانی هستند که با آنها زیاد برخورد میکنید، اما ترانادانها، تریزینوسورها و صدالبته تیرانوسوروسها هم هستند که ماموریت رجینا را سختتر میکنند. با ابن حال، برنامههایی برای اضافه کردن تریسراتوپسها و آنکیلوسورها به عنوان گونههایی دیگر از دشمنان به بازی وجود داشت، اما این دایناسورها در همان مراحل اولیه توسعه بازی حذف شدند. جالب میشد اگر میدیدیم میکامی با این دایناسورها در بازی چه میکرد.[/SIZE] [CENTER] [ATTACH type="full" alt="1645424685276.png"]245618[/ATTACH] [SIZE=6][B]۷. مدل تیرانوسوروس در اولین بازی از ۵۰۰ پولیگان ساخته شده است[/B][/SIZE][/CENTER] [SIZE=4]شینجی میکامی برای به کمال رساندن حس ترس در بازی، نهایت تلاشش را کرد داینو کرایسیس تا جای ممکن خوب بهنظر برسد. Resident Evil 2 پلیاستیشن را تا مرزهای خودش پیش برد، ولی Dino Crisis موتوری (انجین) کاملاً جدید خلق کرد تا به واقعی بودن چیزها تا حد ممکن کمک کند. یک مثال بارز از این موضوع در تیرانوسوروس دیده میشود که بزرگترین تهدید و Boss آخر بازی است. مدل این هیولا که در زمان خودش یک شاهکار واقعی بود، از ۵۰۰ پولیگان ساخته شده که تا حد امکان، به واقعی بودن کمک کند.[/SIZE] [CENTER] [SIZE=4][ATTACH type="full" alt="1645424785019.png"]245619[/ATTACH][/SIZE] [SIZE=6][B]۶. داستان اصلی مجموعه در سری Gun Survivor باز میشود[/B][/SIZE][/CENTER] [SIZE=4]اگر کسی میخواست از داستان رجینا و دیلان در Dino Crisis 2 چیزهای بیشتری دستگیرش شود، منطقی بود برای گرفتن جوابهایشان به داینو کرایسیس ۳ مراجعه کنند. به جای آن، دنباله این بازی در ایکسباکس، بیشتر شبیه یک ریبوت با مجموعهای از شخصیتهای جدید است. با در نظر گرفتن این نکته، عملاً یک بازی داینو کرایسیس دیگر به شکل Gun Survivor 3: Dino Stalker وجود دارد. این مجموعه بازی که برای آن باید از اسلحه فیزیکی کنسول بازی استفاده میکردید، معمولاً مجموعه رزیدنت اویل را در خود دارد، اما Dino Stalker به Dino Crisis بر میگردد و سعی میکند برای داستان شخصیتهای آن، تصویری روشن خلق کند و همه اینها همزمان با انتظار مردم برای داینو کرایسیس ۳ رخ داده است.[/SIZE] [CENTER] [SIZE=4][ATTACH type="full" alt="1645424815744.png"]245620[/ATTACH][/SIZE] [SIZE=6][B]۵. رجینا در چند بازی خارج از مجموعه داینو کرایسیس حضور داشته است[/B][/SIZE][/CENTER] [SIZE=4]بر خلاف انتظار، با اینکه ممکن است فرانچایز Dino Crisis در حال حاضر منقرض شده باشد، شخصیت اصلی این مجموعه یعنی رجینا (که در حقیقت یک اسم مستعار مخفی است)، در تعدادی از بقیه عناوین کپکام حضور داشته و به شیوههای جالبی به او ادای احترام شده است. هم Resident Evil 3: Nemesis و هم Dead Rising 3 لباسهای رجینا را به عنوان یک کاستوم اضافه برای شخصیتهای بازی در نظر گرفتهاند. رجینا در مجموعه بازی کراساور نقشآفرینی Namco x Capcom حضور پررنگتری داشت، بازیای که حتی یک اکشنفیگور از او از طریق این فرانچایز جداگانه منتشر شده بود.[/SIZE] [CENTER] [SIZE=4][ATTACH type="full" alt="1645424851765.png"]245622[/ATTACH][/SIZE] [SIZE=6][B]4. بازی Dino Crisis 3 در اصل درباره دنیایی تحت تاختوتاز دایناسورها بود[/B][/SIZE][/CENTER] [SIZE=4]داینو کرایسیس ۳ یک بازی پیشرفته است که در فضا و صدها سال در آینده جریان دارد، اما طرح اصلی برای این بازی با نسخههای قبلی آن هماهنگی بیشتری داشت. طرح اولیه درباره یک بازی شامل پناهگاهی زیرزمینی بود که در آن انسانها باید با ترس و وحشت زندگی کنند، چرا که دنیای روی زمین تحت فرمانروایی دایناسورها است. ولی بعد از وقایع ۱۱ سپتامبر، کپکام میخواست از یک بازی با محوریت کلانشهری تخریبشده فاصله بگیرد. شینجی هیگوچیو ماکوتو کامیا به فرآیند تولید بازی ملحق شدند و چشمانداز این دنباله بهآهستگی تغییر کرد.[/SIZE] [CENTER] [ATTACH type="full" alt="1645424886901.png"]245623[/ATTACH] [SIZE=6][B]۳. این مجموعه باعث خلق یک کامیک (رمان مصور) شد[/B][/SIZE][/CENTER] [SIZE=4]عجیب نیست اگر بین بازیهای ویدئویی، کامیکها و انیمهها یک کراساور باشد که اغلب در آن داستان بازی دور از همه این رسانهها، بازتعریف میشود. داینو کرایسیس به سطح بالایی از معروفیت رسید که از بازی اول، یک مجموعه کامیک شش شمارهای از هنگکنگ اقتباس شد. این مجموعه مصور از محتوای بازی کمی فاصله میگیرد، اما اقتباسی رضایتبخش از فصل اولِ داستان رجینا است. این کامیک راهی جالب برای تجربه کردن وقایع اولین بازی است، بهخصوص برای آنهایی که هیچوقت فرصتی برای بازی کردن آن نداشتند.[/SIZE] [CENTER] [ATTACH type="full" alt="1645425008755.png"]245626[/ATTACH] [SIZE=6][B]۲. در خلق این بازیها از Lost world، Aliens و یک انیمه خاص الهام گرفته شد[/B][/SIZE][/CENTER] [SIZE=4]در تلاش برای خلق جنبههای هنری متفاوت در بازیهای Dino Crisis، شینجی میکامی برای خلق نشانههای بازی، به The Lost World: Jurassic Park و Aliens رجوع کرد. علاوه بر این فیلمهای اکشن و ترسناک که منبع الهامی برای داستان و محیط بازی بودند، بعد از داشتن نگاهی به مانگا Cyber Blue و با هدف شخصیتپردازی بهترِ رجینا و همراهش به عنوان شخصیتهای اصلی بازی، دیالوگهای بازی بازنوشته شدند. در اقدام جالب دیگری هم طی توسعه Dino Crisis ، ویرایشگر استوریبرد بازی یعنی شینجی هیگوچی به انیمه Sayonara Jupiter! نگاه کرد تا برای یک ایستگاه فضایی قابل تبدیل، ایده پیدا کند.[/SIZE] [CENTER] [ATTACH type="full" alt="1645424940913.png"]245625[/ATTACH] [SIZE=6][B]۱. داینو کرایسیس یک اسپینآف موبایلی هم دارد[/B][/SIZE][/CENTER] [SIZE=4]طرفداران Dino Crisis مشتاق یک عنوان جدید در این مجموعه یا یک بازسازی از آن بودند، چیزی شبیه به همان چیزهایی که برای فرانچایز Resident Evil رخ داد. با این وجود، یک بازی داینو کرایسیس دیگر هم وجود دارد که خیلی از مردم حتی از وجود آن خبر ندارند. Crisis: Dungeon in Chaos که همزمان با داینو کرایسیس ۳ برای ایکسباکس منتشر شد، یک بازی موبایلی اول شخص در سبک تیراندازی ساختهشده در سال ۲۰۰۳ است. مرکز توجه بازی Third Energy و Rampaging Dinosaurs است، اما داستانی سطحی دارد. متاسفانه این بازی نتوانست در احیای علاقهها به این مجموعه کار خاصی بکند و از ریشههای وحشت خود یک قدم فاصله دارد.[/SIZE] [CENTER] [SIZE=5][URL='https://www.thegamer.com/dino-crisis-capcom-unknown-trivia/']Dino Crisis: 10 Things You Didn't Know About Capcom's Survival Horror Franchise[/URL][/SIZE][/CENTER] [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
معرفی و بحث پیرامون بازیها
داستان، تاریخچه و معرفی بازیها
10 حقیقتی که از سری بازی Dino Crisis نمی دانید
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft