این منصفانه است که بگوییم پلی استیشن در ارائه کیفیت بازی های Third Party دست مایه تاسف بود . به دلیل معماری پیچیده این کنسول خیلی از استودیو های Third Party سعی بر این نمی کردند ، که با سخت افزار این کنسول دست و پنجه نرم کنند . این عامل سبب می شد پورت های بدی برای این کنسول ارائه شود - به خصوص در سال های آغازین عرضه این کنسول .
بر هر حال کنسول پلی استیشن 4 از این موضوع اجتناب می کند و سعی می کند با کنسول که با معماری سنتی تر همچنین با توان بالاتر کنسولی ارائه دهد که در زمینه بازی های مولتی پلتفرم قوی ظاهر شود. این ویژگی های می باشند که آقای Shuhei Yoshida رئیس استودیو های سونی آن را لازمه کار می داند . به عنوان دارنده یک پلتفرم تلاش می کنیم که بهترین بازی های مولتی پلتفرم را بر روی کنسول ارائه بدهیم .
"می خواهیم کاربران را به بهترین نحو ممکن از کنسول PS4 مطمئن بسازیم . این موارد بدین معنا است که گرافیک بهتر ، کنترلر مناسبتر و یک کنسول کاربر پسند ارائه دهیم . برای مثال مجبور نیستید کنسول را روشن و خاموش کنید ، یا این که به راحتی بین بازی و Netflix سویچ کنید . در واقع ، سهولت کار در نسل بعد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است "، می بینیم در تبلت ها و گوشی های همراه ، هنگام بازی هر موقع بخواهید از بازی خارج شوید ، " PS4 یک کنسول خانگی خواهد بود که همچین کاری انجام می دهد . "
باید ببینیم تا 21 می مایکروسافت با معرفی کنسول جدید خود ، حرف جناب یوشیدا که نسخه PS4 ، بهترین نسخه از بازی مولتی پلتفرم خواهد بود به واقعیت می پیوندد !
منبع :
آخرین ویرایش: