ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
گیم انجین جدید Halo Infinite زیربنای Halo های آینده را پایه گذاری می کند
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="K I 1 1 E R" data-source="post: 4696671" data-attributes="member: 57813"><p>EA که بز خری داره میکنه و قشنگ سازنده ها رو با اون موتور داره نابود میکنه</p><p></p><p>یوبی هم دو سه تا موتور داره دنیا انویل ...</p><p></p><p>میمونه کپکام که داره راه درستی رو در پیش میبره</p><p></p><p>در مورد ارت استایل هم وقتی موتور رو میشه Mod کرد فقط کافیه بین استدیو ها هماهنگی باشه که مثلا استدیو X فلان چیزیش رو Mod میکنه اون تیم اصلی رو کل موتور پیادش کنه خلاصه یـ ابزاری بسازن که بتونه انعطاف پذیر باشه یعنی از پایه همه چیز رو برنامه ریزی کنن الان توی Dreams که عملا موتور بازی سازی هستش طیف وسیعی از سبک های مختلف رو ساختن از دو بعدی پیکسلی گرفته تا گرافیک ریلیستیک و اب رنگی اونم همه و همه رو یـ سخت افزار محدود خلاصه کار نشد نداره یـ مدیریت بلند مدت نیاز داره...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="K I 1 1 E R, post: 4696671, member: 57813"] EA که بز خری داره میکنه و قشنگ سازنده ها رو با اون موتور داره نابود میکنه یوبی هم دو سه تا موتور داره دنیا انویل ... میمونه کپکام که داره راه درستی رو در پیش میبره در مورد ارت استایل هم وقتی موتور رو میشه Mod کرد فقط کافیه بین استدیو ها هماهنگی باشه که مثلا استدیو X فلان چیزیش رو Mod میکنه اون تیم اصلی رو کل موتور پیادش کنه خلاصه یـ ابزاری بسازن که بتونه انعطاف پذیر باشه یعنی از پایه همه چیز رو برنامه ریزی کنن الان توی Dreams که عملا موتور بازی سازی هستش طیف وسیعی از سبک های مختلف رو ساختن از دو بعدی پیکسلی گرفته تا گرافیک ریلیستیک و اب رنگی اونم همه و همه رو یـ سخت افزار محدود خلاصه کار نشد نداره یـ مدیریت بلند مدت نیاز داره... [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
گیم انجین جدید Halo Infinite زیربنای Halo های آینده را پایه گذاری می کند
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft