در شرکت 343Industries (سازنده سری Halo) چیزی بیش از یک بازی ساخته شد، آنها همچنین یک موتور بازی سازی جدید ساختند به نام Slipspace.
آقای فرانک اوکانر [Frank O’Connor]، کارگردان فرانچایز Halo در یک ویدیو گفت که انجین Slipspace برای توسعه بازی های “نسل بعدی” طراحی شده است و همچنین کار با این نوع نرم افزار را آسان تر می کند.
ما بایستی یک انجین می ساختیم که برای توسعه بازی های نسل بعدی قدرتمند تر باشد، ولی همچنین چالاک تر، تا هنرمند ها و مهندس ها بتوانند آسان تر و سریع تر، کارهای تکراری را انجام دهند. این زیربنای فنی بسیار حیاتی است تا پلتفرمی بسازیم برای آینده بازی Halo.
دیوید برجر [David Berger] کرگردان مهندس [engineering director] در این ویدیو گفت که انجین Slipspace به تیم 343 اجازه انجام کارهایی را می دهد که با ابزار بازی سازی قبلی ممکن نبود
باید ابزاری را بسازیم که به ما اجازه ساخت ویژگی های جدید را (در بازی) می دهد، که اجازه ساخت ویژگی...
Continue reading...