در بازی Halo Infinite وعدههای بسیاری مبنی بر بازنگری مجدد این فرنچایز داده شده است. اگرچه تاکنون اطلاعات چندانی پیرامون چگونگی انجام آن به اشتراک گذاشته نشده اما یکی از راههای که Halo Infinite سعی دارد با استفاده از آن این مجموعه را بازنگری کند بزرگکردن طراحی و ساختار خود و به طور کلی تمامی جوانب مختلف است.
مت بوتی (Matt Booty) رئیس Xbox Game Studios در گفتگوی اخیرش با وبسایت Game Informer در خصوص عنوان اول شخص شوتر دست ساخت استودیو 343Industries صحبت کرد که چگونه آنها میخواهند در بازی Halo Infinite جهان و گیمپلی بزرگتری بسازند. ایشان علیرغم این که این از بکار بردن واژه سندباکس برای بازی خودداری کرد اما جزئیاتی در خصوص آن ارائه به اشتراک گذاشت:
من فکر میکنم اولین مورد جالبی که در رابطه با مسیری که بازی به آن قدم میگذارد وجود دارد نحوه تفکر توسعهدهندگان بازی در خصوص گسترش...
Continue reading...