گیمپلی جدیدی از بازی Stray منتشر شد، عرضه در اوایل 2022

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
شرکت Annapurna Interactive با انتشار یک گیمپلی جدید از بازی Stary، اعلام کرد که این عنوان در اوایل سال 2022 منتشر خواهد شد. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.
بازی Stray



بازی Stray شما را در نقش گربه‌ای ولگرد قرار می‌دهد که از خانواده خود به‌دور است و در جهانی مرموز به کاوش و جست‌وجو می‌پردازد. بازیکن باید مسیر پرخطری را طی کند و با استفاده از مهارت‌های گربه، به حل پازل بپردازد و پرده از رازهای جهان بازی بردارد.

در طول بازی شما با ربات کوچکی به‌نام B-12 مواجه خواهید شد که از طریق آن، با NPCهای این دنیا ارتباط برقرار خواهید کرد و همچنین برخی از تعاملات خود با محیط بازی را انجام خواهید داد. البته تمام رویایی‌ها با ساکنان این دنیا دوستانه نخواهد بود و گاهی مجبورید تا از خود دفاع کنید و یا پا به فرار بگذارید.

بازی Stray در اوایل سال 2022 برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد.​
 

Jill-Valentine

By hiding you show your true nature coward
Loyal Member
May 18, 2012
4,709
نام
Ebrahim
این پروژه مدت زیادیه که در دست ساخته ( از سال ۲۰۱۵) و مانند ۲ بازی دیگه - scorn و lost soul aside - که هیچوقت اسمشون رو فراموش نمیکنم و جالبه اینکه هنوز هم عرضه نشدن، تقریبا یه تو زمان معرفی شدن!

یادش بخیر:

HK بازی ای که شما را در نقش یک گربه قرار می دهد
 

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
من جدا کنجکاوم ببینم از لحاظ تجاری چطور عمل میکنه، چون بازی بدجوری دل جامعه دوستداران گربه رو برده. :)) این انیمیشین هایی که میبینیم هم مشخصه که حاصل به خرج دادن مقدار زیادی از وسواس بابت پیاده کردن حرکات طبیعی بدن گربه هست. :D
 

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
آقا عجب محبوبیتی پیدا کرده بازی بعد از این نمایش گیمپلی اخیر! الان اتفاقی دیدم که تریلرش روی یوتیوب IGN بیشتر از یک میلیون ویو خورده. :D این احتمالا برای خیلی از دولوپرهای ایندی مثل یه آرزو میمونه. :D روی صفحه پلی استیشن هم ویوش نزدیک 600 هزار هست. در کل الان دیگه اطمینان پیدا کردم که اگه کیفیت بازی در یه حد استانداردی هم باشه، از لحاظ فروش به احتمال زیاد به یه چیز خیلی موفق تبدیل میشه. :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر