من ( مجتبی ) ، پیمان و آقای جامی از ساعت 11 در محل همایش حاضر بودیم و تا ساعت 13 مشغول آماده کردن محل همایش بودیم . البته من کمی وقت اضافه آوردم و به کمک جناب آقای وحید ملکی از آبجکت های خمیری که برای ساخت بازی خودم ساخته شده بودند، عکس برداری کردیم .
پروژکتور کمی دیر رسید و بعد از اینکه کمی اذیت کرد ! ( کابل دستگاه خراب بود! چون یکی از پین هاش شکسته بود ... ) یک کابل دیگه برای ما آوردند و پروژکتور راه افتاد . تقریبا ساعت 13:15 بود که همایش به صورت رسمی آغاز شد .
آقای جامی بعد از خوش آمد گویی برنامه ها را عنوان کردند و از جناب آقای مهدی اصل دعوت کردند که برای ارائه مطالب خود به جایگاه بیایند.
جناب آقای مهدی اصل در مورد ادیتور سورنا و نحوه ارتباط آن با انجین ایرلیچ توضیح دادند ...
نزدیک آخر صحبت های آقای مهدی اصل بود که متوجه شدیم جناب آقای کسایی در حال رفتن هستند و همه ( من و پیمان و آقای جامی ) برای بدرقه ایشان و همراهانشون رفتیم بیرون!
واقعا از ایشون متشکریم که تشریف آوردن و به ما دلگرمی دادن ...
البته ما در انتهای برنامه کلی با آقای کسایی صحبت داشتیم ولی نشد ! گویا جایی کار داشتند و باید تشریف می بردند . در هر حال منت گذاشتند که تشریف آوردند ...
بعد از جناب آقای مهدی اصل، جناب آقای سید یوسف حسینی اخگر برنامه خودشون را ارائه دادند .
جناب آقای حسینی در مورد شبیه سازی و نیازمندی های آن در ایران صحبت کردند و مطالب با ارزشی را ارائه دادند .
صحبت های جناب آقای حسینی تمام شد و نوبت برنامه جناب آقای پویا شاهین فر شد ...
آقای پویا شاهین فر در مورد کارت گرافیک و gpu و Multisample توضیح دادند ...
هوا خیلی گرم بود و همایش بازدهی خودش را از دست داده بود ! به همین دلیل بعد از صحبت های آقای شاهین فر، آقای جامی اعلام کردند که همایش بعد از پذیرایی ادامه پیدا می کند . پذیرایی مختصری انجام شد و بعد از آن آقای جامی تریلرهایی مربوط به پروژه offset رو به نمایش گذاشتند . تریلرهایی مربوط به گروهی کوچک (کلا 19 نفر!) ولی بسیار قوی بودند ... تقریبا می شه گفت تریلرهای offset به همه انرژی داده بود ! و خستگی بچه ها رو رفع کرده بود ...
بعد از نمایش تریلرها نوبت جناب آقای علی اکبر محمدی شد تا برنامه خود را ارائه دهند...
یشون در مورد نرم افزار Render Monkey که محصول شرکت ATI/AMD هست توضیحاتی رو دادن... در مقابل این نرم افزار FX Composer محصول NVIDIA قرار دارد که قرار بود آقای جامی معرفی کنند که به علت تغییرات جزئی ! در برنامه ها اکثر صحبت های ایشون حذف شدند!
بعد از صحبت های آقای علی اکبر محمدی نوبت به برنامه پیمان خودمون رسید ...
پیمان علاقه مندان بازی سازی در ایران را به چند دسته تقسیم کرد و در مورد آنها توضیحاتی را داد ...
بعد از صحبت های پیمان، آقای جامی از جناب آقای سیداف دعوت کردند که به جایگاه بیاورند.
جناب آقای سید اف در مورد اوضاع و احوال بازی سازی و آینده صنعت بازی سازی سخنرانی کردند و راهکارهایی را برای علاقه مندان این صنعت ارائه دادند ...
در پایان صحبت های ایشان به رسم تقدیر، تشکر، یاد بود و غیره! هدیه ای ناقابلی به ایشان تقدیم شد .
اینهم یک سری عکس های متفرقه از همایش
علی کسایی و برادر من !
علی کسایی و مرتضی بصارت دار
اولین نفر از سمت چپ >> آقای عبدالهی سر دبیر بازی رایانه
خودم در حال فیلم برداری
نفر دوم از سمت چپ >> شهروز نفر سوم محسن ( جاناتان ) نفر چهارم آقای صرمتی
پویا در حال بازی کردن دموی تکنیکی که با kge درست شده !
تا همایش بعدی ...
پروژکتور کمی دیر رسید و بعد از اینکه کمی اذیت کرد ! ( کابل دستگاه خراب بود! چون یکی از پین هاش شکسته بود ... ) یک کابل دیگه برای ما آوردند و پروژکتور راه افتاد . تقریبا ساعت 13:15 بود که همایش به صورت رسمی آغاز شد .
آقای جامی بعد از خوش آمد گویی برنامه ها را عنوان کردند و از جناب آقای مهدی اصل دعوت کردند که برای ارائه مطالب خود به جایگاه بیایند.
جناب آقای مهدی اصل در مورد ادیتور سورنا و نحوه ارتباط آن با انجین ایرلیچ توضیح دادند ...
نزدیک آخر صحبت های آقای مهدی اصل بود که متوجه شدیم جناب آقای کسایی در حال رفتن هستند و همه ( من و پیمان و آقای جامی ) برای بدرقه ایشان و همراهانشون رفتیم بیرون!
واقعا از ایشون متشکریم که تشریف آوردن و به ما دلگرمی دادن ...
البته ما در انتهای برنامه کلی با آقای کسایی صحبت داشتیم ولی نشد ! گویا جایی کار داشتند و باید تشریف می بردند . در هر حال منت گذاشتند که تشریف آوردند ...
بعد از جناب آقای مهدی اصل، جناب آقای سید یوسف حسینی اخگر برنامه خودشون را ارائه دادند .
جناب آقای حسینی در مورد شبیه سازی و نیازمندی های آن در ایران صحبت کردند و مطالب با ارزشی را ارائه دادند .
صحبت های جناب آقای حسینی تمام شد و نوبت برنامه جناب آقای پویا شاهین فر شد ...
آقای پویا شاهین فر در مورد کارت گرافیک و gpu و Multisample توضیح دادند ...
هوا خیلی گرم بود و همایش بازدهی خودش را از دست داده بود ! به همین دلیل بعد از صحبت های آقای شاهین فر، آقای جامی اعلام کردند که همایش بعد از پذیرایی ادامه پیدا می کند . پذیرایی مختصری انجام شد و بعد از آن آقای جامی تریلرهایی مربوط به پروژه offset رو به نمایش گذاشتند . تریلرهایی مربوط به گروهی کوچک (کلا 19 نفر!) ولی بسیار قوی بودند ... تقریبا می شه گفت تریلرهای offset به همه انرژی داده بود ! و خستگی بچه ها رو رفع کرده بود ...
بعد از نمایش تریلرها نوبت جناب آقای علی اکبر محمدی شد تا برنامه خود را ارائه دهند...
یشون در مورد نرم افزار Render Monkey که محصول شرکت ATI/AMD هست توضیحاتی رو دادن... در مقابل این نرم افزار FX Composer محصول NVIDIA قرار دارد که قرار بود آقای جامی معرفی کنند که به علت تغییرات جزئی ! در برنامه ها اکثر صحبت های ایشون حذف شدند!
بعد از صحبت های آقای علی اکبر محمدی نوبت به برنامه پیمان خودمون رسید ...
پیمان علاقه مندان بازی سازی در ایران را به چند دسته تقسیم کرد و در مورد آنها توضیحاتی را داد ...
بعد از صحبت های پیمان، آقای جامی از جناب آقای سیداف دعوت کردند که به جایگاه بیاورند.
جناب آقای سید اف در مورد اوضاع و احوال بازی سازی و آینده صنعت بازی سازی سخنرانی کردند و راهکارهایی را برای علاقه مندان این صنعت ارائه دادند ...
در پایان صحبت های ایشان به رسم تقدیر، تشکر، یاد بود و غیره! هدیه ای ناقابلی به ایشان تقدیم شد .
اینهم یک سری عکس های متفرقه از همایش
علی کسایی و برادر من !
علی کسایی و مرتضی بصارت دار
اولین نفر از سمت چپ >> آقای عبدالهی سر دبیر بازی رایانه
خودم در حال فیلم برداری
نفر دوم از سمت چپ >> شهروز نفر سوم محسن ( جاناتان ) نفر چهارم آقای صرمتی
پویا در حال بازی کردن دموی تکنیکی که با kge درست شده !
تا همایش بعدی ...