گرانی سرویس های اینترنتی اینبار از نوع شاتل

CaeZer

کاربر سایت
Sep 20, 2014
287
با سلام خدمت دوستان عزیز

شرکت شاتل دیروز به صورت نامحسوس و بدون اطلاع اقدام به گرانی 25 درصدی سرویس های سابق خودشون کردن با پسوند نقره ای، و سرویس جدیدی اضافه کردن با قیمت های سابق ولی با ترافیک نصف با نام برنزی

و بهونه ی آن ها بند 6 مصوبه 266 سازمان تنظیم مقررات هست که میتوانید از مصوبه رو از این لینک دانلود کنید : https://www.asiatech.ir/cache/fck_files/mosavabat/166-6.pdf

توی این بند گفته شده : 6. ارائه کننده ﺧﺪﻣﺖ ﻣﻲ ﺗﻮﺍﻧﺪ ﺑﺎ ﺭﻋﺎﻳﺖ ﺳﻘﻒ ﻭ ﻛﻒ ﺗﻌﺮﻓﻪ ﻫﺎ، ﺑﺴﺘﻬﻬﺎﻱ ﺗﺸﻮﻳﻘﻲ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﺸﺘﺮﻛﻴﻦ ﺧﻮﺩ ارایه کند.

در واقع شاتل با سواستفاده از بند 6 مصوبه 166 مواردی که وظیفه عادی خودش هست رو به همراه یک سری خدمات بی ارزش مثل بازدید دوبار در سال از پشتیانی شاتل، اولویت پاسخگویی پشتیبانی، جلوگیری از حملات DDoS (!) و ... بهونه کرده تا قیمت‌های خودش رو افزایش بده!

از دوستان و مشترکین این شرکت درخواست دارم به سامانه 195 رفته ( https://195.cra.ir ) و شکایت خود را بابت این موضوع ارسال کنند. و در صورت توان به پروفایل وزیر ارتباطات پیامی بابت این موضوع نیز ارسال کنند.

با تشکر از حسن توجه شما
106828
 

Muse

کاربر سایت
Jul 12, 2008
2,273
نام
عارف
این که چیزی نیست، من به خاطر اینکه خطم فیبر نوریه فقط از مخابرات میتونم سرویس بگیرن که بهم گفتن محله شما 1 مگ بیشتر نمیدیم. رفتم ایرانسل ثابت گرفتم چن ماه پیش، الان یک هفتس یا قطعه یا اونقد پینگ بالاست و اوضاعش خرابه که قابل استفاده نیست. همزمان با این اتفاق جای عذرخواهی و اطلاع رسانی و رفع مشکل اومدن قیمت بسته ها رو بالا بردن. اعتراضمونم به هیچ جا نمیرسه چون از بالا تا پایین بزرگواران سر یه سفره نشستن و بدون جواب پس دادن جیب من و شما رو خالی میکنن.
 

CaeZer

کاربر سایت
Sep 20, 2014
287
ی ده روزی هست عوض شد نرخ


Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
بنده دیروز واسم پیش فاکتور ارسال کردن که بلافاصله رفتم و شکایت پر کردم توی سامانه 195 ، امیدوارم شما هم با مراجعه به لینک سامانه : https://195.cra.ir/ ، شکایت خودتون را ثبت کنید.
این که چیزی نیست، من به خاطر اینکه خطم فیبر نوریه فقط از مخابرات میتونم سرویس بگیرن که بهم گفتن محله شما 1 مگ بیشتر نمیدیم. رفتم ایرانسل ثابت گرفتم چن ماه پیش، الان یک هفتس یا قطعه یا اونقد پینگ بالاست و اوضاعش خرابه که قابل استفاده نیست. همزمان با این اتفاق جای عذرخواهی و اطلاع رسانی و رفع مشکل اومدن قیمت بسته ها رو بالا بردن. اعتراضمونم به هیچ جا نمیرسه چون از بالا تا پایین بزرگواران سر یه سفره نشستن و بدون جواب پس دادن جیب من و شما رو خالی میکنن.
سلام

معلومه که اینکارو خواهند کردم چون الان شما برید و ببینید : https://195.cra.ir کسی نرفته شکایت کنه و یا کمتر اشخاصی شکایت پر کردن توی این سامانه.

از دوستان خواهش دارم با مراجعه به لینک : https://195.cra.ir/ شکایت خودشون رو ثبت کنند ، کلا فقط 5 دقیقه از وقت شما میگیره . اگر دسته جمعی اعتراض کنیم ملتفط میشن و عقب نشینی میکنند
 

Destro

Gold User
Apr 18, 2010
3,464
نام
Nightwing
سلام مرسی از تاپیکی که زدی من سرویس ۱۶ از ۸۰ تومن یهو شده ۱۰۰ تومن! تازه من مشکلات بیشتری هم دارم اینکه دستگاه رادیو خراب شده تا بخوام شروع کنم به دانلود کردن قطع میشه و هنوزم با گذشت سالیان سال این مشکل و نتونستن حل کنن
 
  • Like
Reactions: shakib zero

amooei

کاربر سایت
Nov 14, 2013
195
من هم شکایت کردم به همون سامانه و شاتل زنگ زد و یه سری توجیهات نامربوط کرد.

درواقع از ۳ خرداد سرویسهای ماها شده دو نوع نقره ای و برنزی، مال ماها که افزایش قیمت داشتیم شده نقره ای و حجم تغییر نکرده اما حدود ۱۵ هزارتومان افزایش داشته، خودشون مدعی هستن یسری خدمات جدید اضافه شده که تو سایت هم زده اما درواقع خدمات جدید نیست خدمات قبلیه که پولی شده، مثل پروفایل گیمینگ، رایگان اومدن کارشناس به محل (که نه تنها مهم نیست بلکه کلا یبار شاید نیاز باشه اونم برای کسانی که اطلاعات رایانه ایشون خیلی کم هست) و چیزای چرت دیگه

اگر هم نخواید این خدمات ! رو مشکلی نیست اما سرویستون میشه برنزی و برای من ۳۰ گیگش کم میشه! جالبه طرف میگه نشکلی نیست خب حجم رو بخرید! فک میکنه همون قیمت میشه
 

shakib zero

کاربر سایت
Oct 17, 2012
535
نام
hακιβ$
بله همونطور که دوستان اشاره کردن به هر طریقی میخوان از جیب ملت بخورن !!
قبلا تو تاپیک دیگه هم گفتم پشتیبانی فقط توجیهات مسخره میکرد و وقتی من عنوان کردم تخلیه میکنم گفتن بقیه شرکتها هم به همین ترتیب گرون میکنن !!
من که تصمیم دارم تخلیه کنم و یه جشنواره از شرکت دیگه بگیرم...
دوستان پیشنهادی دارن؟
 
  • Like
Reactions: CaeZer

CaeZer

کاربر سایت
Sep 20, 2014
287
بله همونطور که دوستان اشاره کردن به هر طریقی میخوان از جیب ملت بخورن !!
قبلا تو تاپیک دیگه هم گفتم پشتیبانی فقط توجیهات مسخره میکرد و وقتی من عنوان کردم تخلیه میکنم گفتن بقیه شرکتها هم به همین ترتیب گرون میکنن !!
من که تصمیم دارم تخلیه کنم و یه جشنواره از شرکت دیگه بگیرم...
دوستان پیشنهادی دارن؟
اگر شرکت های دیگه در منطقه تون سرویس با همین کیفیت بدن خوبه ،

بنده متاسفانه بقیه بدتر از شاتلا و صرفا پارس آنلاین و مخابرات هستن که سرویس میدن اینجا

راست که شاتل اونقدر کیفیت نداره ولی انتخاب بین بدترین و بدتر هست ،
 
  • Like
Reactions: shakib zero

Powerful King

کاربر سایت
Aug 29, 2015
373
نام
محمد مهدی
به تازگی حجم دزدی شاتل به جایی رسیده که سرویس 3 ماهه ی 3 مگ با تنها 39 گیگ ترافیک بین الملل! رو به قیمت فضایی 140 هزار تومان میفروشه
منم الان ازشون شکایت میکنم دزدیم حد و اندازه ای داره
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: CaeZer and IMANOKA

CaeZer

کاربر سایت
Sep 20, 2014
287
به تازگی حجم دزدی شاتل به جایی رسیده که سرویس 3 ماهه ی 3 مگ با تنها 39 گیگ ترافیک بین الملل! رو به قیمت فضایی 140 هزار تومان میفروشه
منم الان ازشون شکایت میکنم دزدیم حد و اندازه ای داره
سلام

پول میدن تا پیگیر نباشن کارشناس ها عملا فایده ای نداره دستشون باهم تو یه کاسه ان
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر