گجتی برای کاهش استفاده از موبایل هنگام رانندگی

hadi sh

کاربر سایت
Oct 1, 2010
660
نام
هادی
30cbbd9aca329e089b9c6db9b8a91768.jpg

با وجود همه ی قوانین و جریمه ها، هنوز گاهی اوقات هنگام رانندگی از موبایل خود استفاده میکنیم. به نظر می رسد تا به حال هیچ راهی نتوانسته انسان ها را از انجام دادن این کار منصرف کند، پس باید به فکر روشی بود که دیگر کسی قادر نباشد این خطر بزرگ را انجام داده و جان خود و دیگران را به بازی بگیرد.

با داشتن این وسیله ی هوشمند در ماشین خود دیگر نمیتوانید در هنگام حرکت اتومبیل، از موبایل خود برای دادن پیامک و یا چک کردن ایمیلتان استفاده کنید. در واقع این محصول با نام cellCONTROL یک وسیله ی بلوتوث دار است که با نصب شدن در پورت ODB-II (پورتی که برای چک کردن مشکلات ماشین از آن استفاده می شود) ماشینتان، امکانات مشخصی از گوشی شما را قفل میکند.

زمانی که این وسیله با ماشین در تعامل قرار گرفت، برخی اپلیکیشن های از قبل در نظر گرفته شده، مانند پیامک، چک کردن ایمیل، مرورگرهای اینترنت و شبکه های اجتماعی قفل شده و شما دیگر قادر نیستید در هنگام حرکت ماشین، از این امکانات استفاده کنید. اما نگران نباشید، هنوز با استفاده از هندزفری میتوانید به تماس های خود، جواب دهید.

تنظیمات اولیه این دستگاه تعیین کننده ی این است که کدام اپلیکیشن ها در هنگام رانندگی غیر قابل استفاده باشند، شما میتوانید این محصول 130 دلاری را به دوست بی احتیاط خود هدیه دهید و نکته ی جالب اینجاست که اگر این محصول از ماشین جدا شده و یا تنظیمات آن دستکاری شود، با یک ایمیل و یا پیامک به شما خبر داده میشود که دوستتان بی احتیاطی خود را از سر گرفته است.

اکنون این محصول برای گوشی های اندروید و بلک بری در دسترس است، آیا شما برای رعایت مقررات به یکی از این محصولات احتیاج دارید؟
منبع

 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر