ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
کپکام: RE کلاسیک به درد این نسل نمیخورد
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Heart Broken" data-source="post: 2196804" data-attributes="member: 57811"><p>خوب بهروز جان ترسی که ناشی از هیجان لحظهای با ترسی که ناشی از طراحی محیط و اتمسفره محیطه خیلی تفاوت داره. مثلاً تو DS با بیرون پریدن یک نکرومورف از دریچه سقف، به مخاطب شک وارد میشه (تازه اگر آمادگیش رو داشته باشه باز این شک وارد نمیشه!) و بعد از اون تکلیف مشخصه! ولی حالا هر کسی که بخواد از راهروهای عمارت اسپنسر عبور کنه با احتیاط و با دقت عبور میکنه، حتی اگر بدونه اینجا مورد خاصی پیش نمیاد، این مورد رو در کنار یه موسیقی اعصاب خورد کن قرار بده، دیگه عمق فاجعه مشخص میشه!:d برای همینه که بازی سازهای ژاپنی بهتر میتونند بازیه ترسناک بسازند! چون از همه المانهای ترس به درستی استفاده میکنند.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Heart Broken, post: 2196804, member: 57811"] خوب بهروز جان ترسی که ناشی از هیجان لحظهای با ترسی که ناشی از طراحی محیط و اتمسفره محیطه خیلی تفاوت داره. مثلاً تو DS با بیرون پریدن یک نکرومورف از دریچه سقف، به مخاطب شک وارد میشه (تازه اگر آمادگیش رو داشته باشه باز این شک وارد نمیشه!) و بعد از اون تکلیف مشخصه! ولی حالا هر کسی که بخواد از راهروهای عمارت اسپنسر عبور کنه با احتیاط و با دقت عبور میکنه، حتی اگر بدونه اینجا مورد خاصی پیش نمیاد، این مورد رو در کنار یه موسیقی اعصاب خورد کن قرار بده، دیگه عمق فاجعه مشخص میشه!:d برای همینه که بازی سازهای ژاپنی بهتر میتونند بازیه ترسناک بسازند! چون از همه المانهای ترس به درستی استفاده میکنند. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
کپکام: RE کلاسیک به درد این نسل نمیخورد
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft