کامیا همچنان به Scalebound فکر می‌کند: دوست دارم روزی دوباره آن را بسازم

  • Thread starter Thread starter Farh@d
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Farh@d

There is no description of the situation
کاربر فعال

1000009621.png
آقای هیدکی کامیا (Hideki Kamiya)، خالق بازی‌هایی مانند Bayonetta و Devil May Cry، اخیراً در دفترش در حال تماشای ویدیوهایی از روند ساخت بازی کنسل شده Scalebound بوده و درباره آن صحبت کرده است.

Scalebound یک بازی اکشن ماجراجویی بود که توسط PlatinumGames در حال توسعه بود و قرار بود به‌صورت انحصاری برای Xbox One منتشر شود. این بازی در ابتدا در سال ۲۰۱۴ معرفی شد و یکی از پروژه‌های مورد انتظار مایکروسافت بود.
اما در سال ۲۰۱۷، مایکروسافت به‌طور رسمی Scalebound را لغو کرد. دلایل رسمی برای لغو پروژه به‌طور کامل مشخص نشد.

حالا، پس از گذشت چند سال، کامیا گفته که

«همچنان به این بازی افتخار می‌کند و دوست دارد روزی دوباره آن را بسازد.»

این جمله باعث شده که بحث‌هایی در میان طرفداران شکل بگیرد که آیا امکان احیای پروژه وجود دارد یا نه. با این حال، از آنجایی که کامیا سال گذشته PlatinumGames را ترک کرده، مشخص نیست که آیا این اتفاق عملی خواهد شد یا خیر.​
 
تا جایی که اطلاع دارم ماکروسافت مالک تمام و کمال آی پی scalebound هست.
واقعا برام جای سوال نادلا و فیل اسپنسری که دار و ندار ایکس باکس به باد حراج و تاراج گذاشتن و میراث ایکس باکس یک شبه پودر کردن اینقدر نسبت به این بازی و شخص کامیا کم لطفی میکنن.
بابا طرف خودش کشت به چه زبونی بگه میخواد scalebound دوباره بسازه. طرف پدر سبک h&s مدرن و خالق بایونتاست، resident evil 2 رو ساخته بهترین اویل تاریخ به نظر خودم.
چرا نباید به همچین فردی با همچین رزومه وحشتناکی فرصت دوباره داده بشه.
شما که دار و ندارتون مولتی کردید رفت حداقل این بازی رو هم دی وان مولتی بسازید.
 
تا جایی که اطلاع دارم ماکروسافت مالک تمام و کمال آی پی scalebound هست.
واقعا برام جای سوال نادلا و فیل اسپنسری که دار و ندار ایکس باکس به باد حراج و تاراج گذاشتن و میراث ایکس باکس یک شبه پودر کردن اینقدر نسبت به این بازی و شخص کامیا کم لطفی میکنن.
بابا طرف خودش کشت به چه زبونی بگه میخواد scalebound دوباره بسازه. طرف پدر سبک h&s مدرن و خالق بایونتاست، resident evil 2 رو ساخته بهترین اویل تاریخ به نظر خودم.
چرا نباید به همچین فردی با همچین رزومه وحشتناکی فرصت دوباره داده بشه.
شما که دار و ندارتون مولتی کردید رفت حداقل این بازی رو هم دی وان مولتی بسازید.
مایکرو شماره اول الن ویک رو حق انتشارشو واگذار کرد به رمدی، اینکه چیزی ازش بیرون نیومده که بخواد حقوقش رو حفظ کنه! کامیا هم بخواد بسازه و ساپورت بشه پروژه رو کامل ریبوت می کنه و می تونه نامشو تغییر بده و راه در رو داره. چند بار خود کامیا در همین سالای اخیر اسپنسرو سران رو منشن کرد برای همکاری که جوابی نگرفت، اگر می خواستن ساخته بشه تا الان چراغ سبز می دادن
 
  • Like
Reactions: dark souls
مایکرو شماره اول الن ویک رو حق انتشارشو واگذار کرد به رمدی، اینکه چیزی ازش بیرون نیومده که بخواد حقوقش رو حفظ کنه! کامیا هم بخواد بسازه و ساپورت بشه پروژه رو کامل ریبوت می کنه و می تونه نامشو تغییر بده و راه در رو داره. چند بار خود کامیا در همین سالای اخیر اسپنسرو سران رو منشن کرد برای همکاری که جوابی نگرفت، اگر می خواستن ساخته بشه تا الان چراغ سبز می دادن
بازی قرار بوده ماکرو ناشرش باشه و هزینه توسعه و تبلیغات بازی با خود ماکرو بوده حتی با وجود اینکه هیچ وقت عرضه نشد اما حقوق معنویش برا ماکروهست اگه غیر این بود که نیاز نبود چندین بار خود کامیا و پلاتینیوم منشن کنن و در موردش صحبت کنن.
PlatinumGames is moving into self-publishing, which involves reviving some of its old games on new platforms, but there are issues with bringing back the canceled Scalebound project, as Microsoft Studios has total ownership over the IP.
اما موافقم میتونن پروژه رو ریبوت کنن و با نام تجاری دیگه ای برش گردونن دقیقا مثل کاری که fromsoftware با dark souls انجام داد.
به نظرم اینا میخوان از asset ها بازی دوباره استفاده کنن و از همه مهمتر دوباره ماکروسافت هزینه توسعه و بازاریابی رو انجام بده اینکه دوباره کامیا منشن میکنه میتونه بخاطر این باشه هنوز با ناشر دیگه سر ریبوتش به هرنحوی به توافق نرسیده.
 
  • Like
Reactions: RAFA_1992

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or