![dbyq_shinji-mikami1.jpg](/proxy.php?image=http%3A%2F%2Fuupload.ir%2Ffiles%2Fdbyq_shinji-mikami1.jpg&hash=04d009a29ab33d1c191958a811022afc)
![u3y5_2.jpg](/proxy.php?image=http%3A%2F%2Fuupload.ir%2Ffiles%2Fu3y5_2.jpg&hash=3c8057d3eb0709b7a60e58a82782d0ce)
درود
هیدکی کامیا بازیساز نام دار ژاپنی که این روزها مشغول ساخت عنوان انحصاری Scaleboundبرای کنسول xone است در مصاحبه ای به چالش ها و روند ساخت بازی Scaleboundپرداخت.
او در این مصاحبه به پرونده کاری خود و اینکه الان در این جایگاه است اشاره کرد و گفت:
"شینجی میکامی درس های زیادی به من اموخت. او توسعه و طراحی بازی را به من یاد داد.
او اولین فرصت را با کارگردانی عنوان رزیدنت اویل 2 به من داد و با اینکه من یک سال وقت صرف کرده بودم به من گفت نه این به اندازه کافی خوب نیست و ان را لغو کرد.( طرح های نخستین بازی رزیدنت اویل 2 لغو شد و بعدها تبدیل به عنوان دویل می کرای شد. منظور کامیا همین مسئله است)
با امدن پلی استیشن 2 او فرصت دیگری به من داد و نتیجه کار ساخت عنوان دویل می کرای بود.
سپس بار دیگر یک فرصت دیگر برای ساخت عنوان Viewtiful Joe به من داد و من باز هم از او چیزهای زیادی اموختم.
بنابراین او با دادن فرصت های مختلف باعث شد من به اینجا برسم. او واقعا مربی من است و من باید از او به خاطر این فرصت ها تشکر کنم."
منبع