کارگردان God of War: Ascension به کرایتک پیوست(ساخت بازی معرفی نشده)

  • Thread starter Thread starter Wąnda
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Wąnda

Sacred Spirit
کاربر سایت
God-of-War-Ascension-Game-Cover-600x811.jpg
Todd Papy چندوقتی است که از سونی سانتا مونیکا بیرون آمده است.
حال او به آلمان آمده و به استودیوی Crytek پیوسته آن هم برای بازی که هنوز معرفی نشده است.
او در پروفایل توئیتر خود قمست شغلش را چنین عنوان کرده:
Game Director at Crytek on an unannounced project
حتما بازی بزرگی میخواهد رونمایی شود، یا شاید هم ادامه ای برای Ryse؟.
ولی هنوز هیچ چیز مشخص نیست.
 
کارش درسته :دی بازیی که این کارگردانی کنه مطمئنا خوب خواهد بود و بازی هم مولتی خواهد بود به احتمال زیاد . Ryse 2 دور از انتظار نیست ولی فک نکنم بعد از اون شاهکار دیگه نسخه دیگه ای بخان بسازن :دی مشکلات رایز هم خیلی خیلی فراتر از کارگردانی هست :دی
 
آریا جان پیشبینی کرده بود این قضیه رو :d!
الآن هم که Todd Papy رفت. ولی کلاً اون روزهای عرضه Ascension دلم براش می سوخت. :( GoW: Ascension جدا از اینکه مشکلاتی داشت (بیشتر از همه از نظر داستانی) ، ولی واقعاً بازی بدی نبود. یعنی به هیچ وجه بازی ای نبود که همچین امتیازهایی حقش باشه و مطمئنم اگه همین بازی با یه اسمی به جز GoW منتشر شده بود ، خیلی بهتر تحویلش میگرفتن. حالا نمیدونم Papy چرا جدا شده ، شاید دیگه کارگردانی زیر زبونش مزه کرده و حاضر نبوده توی بازی های بعدی زیر دست فرد دیگه ای کار کنه ! :biggrin1: مثل اینکه قراره بره آلمان. آلمان هم در عالم گیم آدم رو یاد Crytek میندازه. Crytek هم که زده تو خط بازی های شمشیری (به قول این بچه کوچیکا که میرن مغازه میگن آقا بازی شمشیری چی داری ! :biggrin1:) بعید نیست بره اونجا !
http://forum.bazicenter.com/thread74854/page218/#post2927956
 
برو جایی که نادر رفت .......قاطر رفت:d

کرایتیک دیگه به خاطر طمع پول بدجور خودشو باخت داد،تفاویتی نداره ایشون کجا می ره چون نسخه Spin Off ای که از سری GOW روی PS3 ساخت فروش خوبی نکرد و نخسین شکست در این سری رو ایشون با نام خودش ثبت کرد
با اینکه GOW:A گرافیکش شاهکار بود و صدا گذاری و موسیقیشم مثل همیشه حرف نداشت اما از داستانش خوشم نیومد یه جوری گنگ بود!
امیدوارم واسه نسخه IV یه پایان شاهکار از همه نظر با یه کارگردان مثل دیوید جفی که بتونه نسخه چهارم رو مثل دو نسخه اصلی ابتدایی و کسی چون Stig Asmussen کار گردان نسخه سوم عالی از آب در بیاره...

حالا که حرف از Stig Asmussen شد بهتره به قسمتی از مصاحبش که با یکی از سایتها در سال 2010 انجام داده بود رو بهش در مورد این سری اشاره کنم:

امیدوارم سونی از ما این انتظار را نداشته باشد که هر چند سال یک God of War عرضه کنیم. چون این کار باعث می شود که بازی از ریتم خود خارج شود

و اینکه واقعن گل گفته بود...
 
موضوع اینه که Ryse پتانسیل تبدیل شدن به یک بازی خوب رو داره و این اتفاق ممکن نبود مگر این که فردی مثل Todd Papy بالای سر همچین پروژه ای قرار بگیره.
اگر روی ryse تمرکز کنه اینده خوبی برای بازی میشه تصور کرد.
 
خدا رو چه دیدین شاید ryse2 هم بازی خوبی از آب درومد البته بعید میدونم ماکروسافت این ریسک رو بکنه که بخواد بازهم بازی رو انحصاری نگه داره:d
 
خدا رو چه دیدین شاید ryse2 هم بازی خوبی از آب درومد البته بعید میدونم ماکروسافت این ریسک رو بکنه که بخواد بازهم بازی رو انحصاری نگه داره:d
مایکرو سافت سر آلن ویک که فروش چندان مطلوبی نداشت این کار رو کرد و شدیدا از استدیوی رمدی حمایت کرد که دیگه نیازی نیست تکرار مکررات بشه . و رمدی در برنامه های آیندش میخواد آلن ویک 2 رو برای مایکروسافت بسازه .

رایز هم با تمام کاستی هایی که داشت ولی پتانسیل تبدیل شدن به یک بازی خوب رو داره خصوصا این که بسیاری از اعضای استدیوی ویرجیل رو هم در اختیار دارن و کلا اگه خوش بینانه نگاه کنیم رایز میتونه در آینده حرفی برای گفتن داشته باشه خصوصا این که کلا رایز گیم پلیش برای کینکت ساخته شده بود و با تغییر سیاست ها بر روی ایکس باکس وان اومد و گیم پلی بازی هم در اون زمان کم نمیتونست تغییر اساسی بکنه و همچنین این رو هم باید در نظر بگیریم که ضعف ساختار گیم پلی در بازی های جدید کرایتک دیده میشه و وقتی هم کرایتک ویرجیل رو خریداری کرد بازی در حال توصعه بود و دیگه نمیشد کاریش کرد !!!
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or