گزارش کارگردان God of War: بازی Starfield بهترین روایت داستانی تاریخ را دارد

Farh@d

There is no description of the situation
کاربر فعال
1000010040.jpg

کارگردان God of War می‌گوید Starfield ممکن است بهترین روایت داستانی بازی سینگل‌پلیر تاریخ را داشته باشد.

دیوید جفی، کارگردان نسخه اصلی God of War، بار دیگر از بازی علمی‌تخیلی حماسی Starfield ساخته‌ی استودیوی بتسدا تمجید کرده و معتقد است که این بازی ممکن است بهترین روایت داستانی سینگل‌پلیر در تاریخ بازی‌ها را داشته باشد.

او گفته است:
"من عاشق این بازی هستم؛ یکی از بهترین روایت‌های تک‌نفره در تاریخ بازی‌ها. شاید حتی بهترین باشد، به نظر من."

جفی یکی از چهره‌های کلیدی در فرنچایزهای Twisted Metal و God of War بوده است. او طراح نسخه اصلی Twisted Metal و همچنین کارگردان دنباله‌ی آن بود. او کارگردانی نسخه‌ی اول God of War را نیز بر عهده داشت و به‌عنوان کارگردان خلاق در God of War II حضور داشت. با این حال، از زمان انتشار بازی Drawn to Death در سال ۲۰۱۷ برای پلی‌استیشن ۴، دیگر در ساخت بازی‌ها نقشی نداشته است.
 
اتفاقا اینجا رو بتسدا خراب نکرده.
مشکل پیوستگی گیم پلی پاشنه آشیل بتسدا شد ، تو باقی موارد بازی فوق العادست.

خب دوستان حتما بازی نکردن ولی استارفیلد حتما یکی از بهترین داستانگوییهای صنعت گیم رو داره ، مخصوصا اگه طرفدار کارهای علمی تخیلی باشین.
همچنین بهترین شخصیت پردازی نسبت به بازیهای قبلی بتسدا رو داره.

یعنی کسی که وقت گذاشته باشه و زیر و بم بازی رو در آورده باشه محاله نظری غیر این داشته باشه.
لور بازی عمق خیلی زیادی هم داره و پتانسیل خیلی خفنی برای نسخه های بیشتر.

حالا روی پلی استیشن منتشر میشه و بازی میکنین و خودتون متوجه میشین.

البته نظر جفی حتما سلیقه شخصیش بوده ، اشکالی که بهش وارد نیست.
درسته که ادعای اینکه بهترین روایت تو تاریخ صنعت خیلی بزرگه.
ولی خب نظرش رو گفته.
 
تا حدی باهاش موافقم با اینکه بازی رو نزدیک به یک سال دراپ کرده بودم یکی دو ماه پیش برگشتم به بازی و خط داستانی اصلی و فکشن ها رو تموم کردم.
خط داستانی فکشن ها با اینکه جذاب و پرمحتواست ولی پیچیدگی و عمق داستان هایی که در skyrim و oblivion دیدیم‌ رو نداره.
اما روایت داستان اصلی بازی به نظرم تو بازی ها بتسدا در نوع خودش بهترین هست.
نرتیو و مخصوصا پایان بندی بازی استادانه و خلاقانه طراحی شده بود به یاد ندارم تو هیچ کدوم از بازی ها بتسدا تا این حد پایانش تاثیرگذار و رضایت بخش باشه.
یکی دیگه از نقاط قوت بازی سیستم و طراحی کمپانی ها بازی هست با بهترین و هوشمندترین کمپانی ها در بازی ها بتسدا طرف هستیم از همراهان جذاب و خاطره انگیز مثل سارا مورگان و اندرژا گرفته تا ارتباط سازی عمیق باهاشون، حتی کارکتر همراهتون به تصمیم ها و انتخاب هایی که در طول بازی می گیرید واکنش میدن و شما رو سرزنش و تشویق میکنن که میتونه در ادامه روابطتون تاثیرگذار باشه.
همینطور که بارها دوستان اشاره کردن مشکل اصلی استارفیلد بخاطر جاه طلبی ها بیش از حد تاد هاوارد بود و لول دیزاین بخاطر بزرگی بینهایت دنیای بازی ضربه بزرگی خورده هر زمانی که میخوای خودت تو دنیا بازی غرق کنی لودینگ ها حس ایمرسیو و غوطه وری رو نابود میکنن.
خبری از اکتشاف و اکسپلوریشن بتسدایی نیست.
دنیای استارفیلد یکپارچه نیست و همه چی کات شده و پراکنده به نظر می رسه واقعا نیازی به هزار تا سیاره نبود همون چند تا سیاره هند کرافت با تراکم و جزییات بالا کار درمیاورد.
دقیقا مثل چیزی که تو star wars jedi survivor دیدیم.
امیدوارم در elder of scrolls 6 دوباره شاهد دنیا غنی و یکپارچه بتسدایی باشیم و لول دیزاین بازی قربانی محیط ها بیکران و جنریک نشه.
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or