کارگردان Far Cry 4 کمپانی یوبی سافت را ترک کرد

Jill-Valentine

By hiding you show your true nature coward
Loyal Member
Untitled.png
کهنه‌کار کمپانی یوبی سافت، آقای Alex Hutchinson، این کمپانی را به‌قصد تأسیس استودیوی جدید ترک کرد. آقای Hutchinson کارگردان پروژه‌های سنگینی به نام Assassin’s Creed III و Far Cry 4 بود. او در صفحه شخصی توییترش اعلام کرد در همین هفته غول بزرگ فرانسوی صنعت بازی‌سازی را ترک خواهد کرد.

او می‌گوید:

«ما به آن چیزی که در عناوین Far Cry و Assassins به دست آوردیم بسیار افتخار می‌کنیم، اما به خیلی هیجان‌زده هستیم که چیز جدیدی خلق کردیم.»

او استودیوی جدیدی به نام Typhoon Studios به همراه تهیه‌کننده سابق EA و Warner Bros، آقای Reid Schneider و «بعضی از آدم‌های شگفت‌انگیز» تأسیس کرد. Hutchinson همچنین اضافه کرد و گفت: انتظار نداشته باشید به‌زودی اطلاعاتی از عنوان جدید در دست‌ساخت را منتشر کنیم ما سخت در حال کار بر روی دنیایی جدیدی هستیم که به شما شوکی وارد خواهد کرد. پس منتظر بمانید.

قبل از اینکه آقای Hutchinson در سال ۲۰۱۰ به کمپانی یوبی سافت ملحق شود، به‌عنوان کارگردان خلاق در Electronic Arts و Maxis کار می‌کرد، جایی که او عناوین Spore، The Sims 2 و Army of Two: The 40th Day را به کارنامه خود اضافه کرد.

منبع
 
برعکس اکثریت من ازش خوشم میومد، اگه وقت و آزادی عمل کافی داشت به نظرم خیلی می تونست بهتر عمل کنه! توجه به جزییات عالی داشت. حیف شد. یوبی باید Julian Gerighty رو بندازه بیرون که متاسفانه برعکس مثل بختک روی همه پروژه ها هم داره می ره!

البته ایشون قرار بود بعد از اتمام FC4 روی پروژه شخصی خودش توی یوبی کار کنه، چطور شد که تصمیم به جدایی گرفت خدا می دونه!
 
اتفاقا ایشون از کسایی بودن که ذهن خلاقی داشتن.
یه سری مراحل فرعی به فارکرای اضافه کرد که بعدا یه نسخه جدید از اون درآوردن.
یا مراحل دریایی را به اساسین اضافه کرد که بعدا با تکمیل کردنش یه یازی مثل AC4 ساخته شد.
به شخصه از رفتنش ناراحت شدم.
 
با اقتدار کارگردان ضعیف ترین اسسین و ضعیف ترین فارکرای بوده، ماشالا دست به هرچیزی میزده فاجعه تحویل میداده!:D
به نظرم ضعیف ترین AC اصلی همین نسخه آخری بود که اومد یعنی Syndicate :D البته به صورت کلی Revelation از همه ضعیف تره (اون Rogue رو هم کلا حساب نکردم :D). Far Cry 4 هم خداییش بازی خیلی خوبی بود، در حد نسخه سوم نبود چون تغییراتش کم بود ولی برای من که خیلی بهتر از نسخه دوم بود، یعنی قابل مقایسه نیستن اصلا :D
 
به نظرم ضعیف ترین AC اصلی همین نسخه آخری بود که اومد یعنی Syndicate :D البته به صورت کلی Revelation از همه ضعیف تره (اون Rogue رو هم کلا حساب نکردم :D). Far Cry 4 هم خداییش بازی خیلی خوبی بود، در حد نسخه سوم نبود چون تغییراتش کم بود ولی برای من که خیلی بهتر از نسخه دوم بود، یعنی قابل مقایسه نیستن اصلا :D
به نظرم سیندیکت یه شبیه ساز کامل از همون یونیتی بود، یونیتی هم که بدون شک بهترین اسسین ساخته شده بود، همین تقلید خیلی زیاد از یونیتی، سیندیکت رو هم تبدیل به یه بازی خوب کرده بود، درسته ضعفهایی مثل داستان توش خیلی به چشم میومد ولی کلیت بازی به لطف تحولی که یونیتی ایجاد کرده بود خوب بود، از اون طرف اسسین ۳ اصلا تکلیفش با خودش مشخص نبود، برای مثال خیلی مکانیزیم های مخفی کاری جدیدی رو به گیم پلی اضافه کرده بود اما به علت طراحی مراحل فاجعه بارش عملا اکثر مواقع هیچ راه منطقی واسه مخفیانه رفتن وجود نداشت، هنوز اون مرحله افتضاح قتل تو کشتی رو یادم نرفته که رسما هیچ تفکری پشت طراحیش نبود!
جالبه فارکرای ۴ هم یه تقلید مو به مو از بهترین فارکرای یعنی ۳ بود و هرچند به بدی اسسین ۳ نبود ولی در مقایسه به باقی فارکرای ها خیلی ضعیف و خسته کننده بود، در مورد فارکرای ۲، جالبه هنوز هم بهترین اتمسفر و فضاسازی و صدالبته روون ترین اکشن رو بین فارکرای ها داره، درسته بازی بدون ایراد نبود ولی حداقل مملو از نوآوری بود و یجورایی شروع کننده این سیستم سندباکسی تو فارکرای های یوبی بود!
 
به نظرم ضعیف ترین AC اصلی همین نسخه آخری بود که اومد یعنی Syndicate :D البته به صورت کلی Revelation از همه ضعیف تره (اون Rogue رو هم کلا حساب نکردم :D). Far Cry 4 هم خداییش بازی خیلی خوبی بود، در حد نسخه سوم نبود چون تغییراتش کم بود ولی برای من که خیلی بهتر از نسخه دوم بود، یعنی قابل مقایسه نیستن اصلا :D
سیندیکت فضاسازی و جو بسیار عالی داشت و از تحول های یونیتی هم استفاده کرده بود و یه چیز خوب در اومده بود... از هر کسی هم که بازیش کرده بپرسی شاید نگه بهترین بوده ولی حداقل میگه خوب بود و حال داد:D
شما که همه رو گفتی ضعیف ترین ولی با چه منطقی میگی به صورت کلی Revelation از همه ضعیف تر بود؟! شاید به نسخه یک و دو نمیرسید ولی انصافا جزء بهترین ها بود!
 
به نظرم سیندیکت یه شبیه ساز کامل از همون یونیتی بود، یونیتی هم که بدون شک بهترین اسسین ساخته شده بود، همین تقلید خیلی زیاد از یونیتی، سیندیکت رو هم تبدیل به یه بازی خوب کرده بود، درسته ضعفهایی مثل داستان توش خیلی به چشم میومد ولی کلیت بازی به لطف تحولی که یونیتی ایجاد کرده بود خوب بود، از اون طرف اسسین ۳ اصلا تکلیفش با خودش مشخص نبود، برای مثال خیلی مکانیزیم های مخفی کاری جدیدی رو به گیم پلی اضافه کرده بود اما به علت طراحی مراحل فاجعه بارش عملا اکثر مواقع هیچ راه منطقی واسه مخفیانه رفتن وجود نداشت، هنوز اون مرحله افتضاح قتل تو کشتی رو یادم نرفته که رسما هیچ تفکری پشت طراحیش نبود!
جالبه فارکرای ۴ هم یه تقلید مو به مو از بهترین فارکرای یعنی ۳ بود و هرچند به بدی اسسین ۳ نبود ولی در مقایسه به باقی فارکرای ها خیلی ضعیف و خسته کننده بود، در مورد فارکرای ۲، جالبه هنوز هم بهترین اتمسفر و فضاسازی و صدالبته روون ترین اکشن رو بین فارکرای ها داره، درسته بازی بدون ایراد نبود ولی حداقل مملو از نوآوری بود و یجورایی شروع کننده این سیستم سندباکسی تو فارکرای های یوبی بود!
توی سری اساسین دو بار تحول ایجاد شد، البته اگه اولین عنوان رو یه پیش درآمد بدونیم. یکی توی شماره 3 و بعد توی Unity. من به شخصه هر دو عنوان رو دوست دارم. به نظر خودم خیلی به AC3 سخت گرفته شد، وگرنه توی خیلی زمینه ها واقعا نوآوری داشت و خوب عمل کرد. برعکس شما تقلید زیاد Syndicate از یونیتی رو اصلا جالب نمی دونم، Syndicate بهترین قسمتش فضای بازی بود، بقیه موارد حتی از یونیتی هم ناکامل تر بود. تا جایی که حتی آخرین مبارزه بازی هم کپی از Unity هست، اونم به مضحک ترین صورت ممکن. اصلا نمی تونم Syndicate رو جلوی AC3 یه اساسین خوب حساب کنم. از نظر من Syndicate یه پتانسیل کامل از دست رفته بود. اما از اون سمت شماره 3 روند سری رو کامل تغییر داد، خیلی چیزهای جدید اضافه کرد، تغییر فصل (هرچند محدود)، کشتی سواری، محیطهای جنگلی و شکار حیوانات و حتی AI اون ها. البته نمی شه همه بازی رو چه خوب چه بد محصول کار یک نفر دونست، اما خوب چون کارگردان روی همه موارد نظارت داره اینطور بحث می شه. ایده هایی که توی شماره 3 دیده می شه خیلی زیاد هست، شاید بعضی ها کامل یا درست اجرا نشدن، دلیلش هم مشخص نیست، یا عدم توانایی بوده، یا کمبود وقت یا اصلا نخواستن توی اون شماره انجام بدن و پاس دادن به بعدی ها (UBI Style :D)
در مورد فارکرای 4 هم چیزی که همون زمان خونده بودم این بود که پروژه به نوعی اجبار شد به Hutchinson، قرار بوده روی پروژه شخصی خودش کار کنه که گفتن برای گرفتن مجوز باید این بازی رو بسازی. Farcry 4 تقریبا هیچ کمبودی نداشت و بازی خیلی خوبی بود، خیلی جاها هم FC3 رو تکمیل کرد، اما مشکلش این بود که با فاصله کمی اومد و جهش بزرگی نداشت. طراح هنری فارکرای 2 هم اگه اشتباه نکنم شخص Hutchinson بود. توی کارنامش عنوان های مثل Sims 2 و Spore هم دیده می شه، البته نه به عنوان کارگردان.

به نظر من ایده ها و خلاقیت بالایی داره این شخص، و اگه تمرکز کافی رو داشته باشه می تونه دست به خلق شاهکار هم بزنه!
 
هیچوقت برای اضافه کردن بخش دریا به سری AC نمیبخشمش
هیچوقت
اولا که بخش دریا مربوط به black flag ه نه assassins creed 3 ثانیا بخش دریایه شماره 4 یکی از واقعی ترین و جذاب ترین نوآوریهای این بازی بود . و در آخر هم assassins creed 3 و هم far cry 4 برای من بسیار جذاب بود به نظر من اگر unity که آشغال محض بود بزاریم کنار بقیه assassins creed ها از لحاظ حداقل گیمپلی با کمی اختلاف با هم برای من جذاب بود . البته از لحاظ داستان به ترتیب بهترین برای من به این صورته 1. assassins creed 2 و اضافاتش 2. assassins creed 1 و در نهایت assassins creed 3 . بقیش از لحاظ داستان مالی نبودن
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or