کارگردان Assassin's Creed Origins در مورد بزرگی نقشه بازی می گوید

HalfLife G

Loyal Member
assassins-creed-origins-feature.jpg

بزرگی نقشه بازی‌ها یکی از موضوعات داغ بین بازیکنان است و حال کارگردان بازی Assassin’s Creed Origins نیز در این مورد نظراتی را بیان کرده است. (Ashraf Ismail) در گفت‌و‌گو با گیم اینفرمر می‌گوید که مقایسه بزرگی نقشه بازی خود با بازی‌های قبل از آن به دلیل تفاوت‌هایی که در هر بازی وجود دارد کار سختی است ولی او می تواند با اطمینان بگوید که بازی بسیار بزرگ تر از بازی Assassin’s Creed IV: Black Flag است. او می‌گوید: اگر این بازی را بازی‌های گذشته مقایسه کنم، بصورت عددی نمی‌توانم صحبتی بکنم، اما می‌توانم با اطمینان بگویم که بازی حداقل دو برابر اندازه هاوانا در Black Flag خواهد‌بود. اگرچه به نظر او بزرگی نقشه بازی مطلبی نیس که تا این حد اهمیت داشته باشد و در همین مورد در ادامه می‌افزاید: همانطور که گفتم، من فکر نمی‌کنم اندازه شهر چیزی باشد که اهمیت داشته باشد بلکه این کیفیت محتوا و تجربه‌ای که در طول بازی بدست می آورید مهم است و اینکه محیط شهر چقدر زنده به نظر برسد. به همین منظور ما لوکیشن های بازی را با ماموریت های زیاد و منحصربفرد کردن هر شهر نسبت به یکدیگر ساختیم، چرا که این مساله در مورد مصر اهمیت زیادی دارد. نکات مهم دیگری نیز که از مصاحبه قابل ذکر است به شرح زیر هستند:

  • نقشه Origins کاملاً باز بوده و در آن آزادی عمل بالایی وجود خواهد داشت، اما نه تا زمانی که سکانس‌های ابتدایی بازی را تمام کرده باشید.
  • قابلیت شخصی‌سازی در بازی پررنگ خواهد بود، گرچه (Ismail) تایید نکرد که این شخصی‌سازی تا چه گسترده است و برای مثال بازیکن قادر به اعمال تغییرات در ریش و سبیل کاراکتر بازی نیز خواهد بود یا خیر.
  • آنها می‌خواهند عناصر مربوط به دوران مدرن همچون یک راز باقی بماند تا بازیکنان غافلگیر شوند و به گفته (Ismail) بازیکنان در مورد داستان‌سرایی عصر مدرن هیجان زده خواهند شد.
بازی Assassin’s Creed Origins 27 ام آگوست امسال بر روی پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox one منتشر خواهد شد.

منبع

Read the whole post here.
 
آخرین ویرایش:
در ضمن گفتن انیمیشن جاخالی دادن رو تغییر دادیم و کلا بازی نسبت به E3 خیلی تغییر کرده. کلا هرچی نسبت به این بازی دارم می خونم بیشتر امیدوار می شم بهش. اون 1 سال اضافه رو هم صرف پالیش کردن بازی کردن و کلا فکر کنم خیلی بهتر از قبلیا بشه این:دی
 
در ضمن گفتن انیمیشن جاخالی دادن رو تغییر دادیم و کلا بازی نسبت به E3 خیلی تغییر کرده. کلا هرچی نسبت به این بازی دارم می خونم بیشتر امیدوار می شم بهش. اون 1 سال اضافه رو هم صرف پالیش کردن بازی کردن و کلا فکر کنم خیلی بهتر از قبلیا بشه این:D
اون مورد رو گفته بر اساس فیدبک ها حتما بهتر می کنیم، و البته نسخه ای که الان دستشون هست نسبت به دمویی که نشون دادن قطعا پیشرفته تر و چندین ماه جلوتر هست.
در مورد 1 سال اضافه هم چنین چیزی فکر نکنم گفته باشه، گفته این تصمیم تیم ما بوده کلا و از همون اول که شروع کردیم گفتیم که زمان مورد نیاز ما حدود 4 سال هست و اون 1 سال فکر نمی کنم روی این پروژه تاثیر زیادی داشته بوده باشه!

اما در کل از توع صحبت کردن Ashraf Ismail خیلی خوشم اومد، نه بزرگ نمایی کرد، نه مغرور بازی در آورد، نه اینکه وعده الکی داد. بزرگترین وعده که داد هم این بود که "فکر می کنیم که طرفدار ها خوشحال می شن" و البته امیدوارم خیلی فراتر از این ها باشه!

توی متن خبر اومده که بازی بزرگتر از Black Flag هست، جمله بعدش گفته شده نقشه بازی حدود دو برابر هاوانا توی Black Flag هست. اگه اشتباه نکنم این بخش فقط برای شهرهای Memphis و Alexandria باشه. گفته این دوتا شهر توی Origins تقریبا هم اندازه هستن و بزرگ تری شهرهای بازی که سایز هر کدوم تقریبا 2 برابر هاوانا هست!
 
آخرین ویرایش:
من واقعا خط بازی رو از شماره ی 3 به بعد از دست دادم و دیگه به چشم 1 فرنچایز نمیتونم ببینم بازی رو.
چون اصلا داستان اساسین ها دیگه بهم پیوسته نیست.شماره 1 و دو بخاطر وجود دزموند خیلی پیوستگی داستانی داشت ولی از شماره 3 به بعد دیگه خط زمانی زمانِ حال رو نابود کردن و من نمیفهمم چرا دست به چنین کاری زدن!

هرشماره میپرن به یه جای جدید بدون اینکه دلیل خاصی داشته باشن و یه داستان تقریبا غیر منسجم تحویل میدن و یه جوری هم کاملا زوری ربطش میدن به EDEN چیزی که خب نقطه ی شروع و پایانی براش درنظر نگرفتن.
بنظرم بعد از رفتن پاتریس از یوبیسافت و اون ماجرا یوبیسافت داره نابود می کنه این فرنچایز رو و من هر سری بیشتر از قبل نا امید میشم از بازی...
 
  • Like
Reactions: P!nk Panter
در مورد 1 سال اضافه هم چنین چیزی فکر نکنم گفته باشه، گفته این تصمیم تیم ما بوده کلا و از همون اول که شروع کردیم گفتیم که زمان مورد نیاز ما حدود 4 سال هست و اون 1 سال فکر نمی کنم روی این پروژه تاثیر زیادی داشته بوده باشه!
درسته. من اینو اینجور خونده بودم (تو سابردیت AC) که گفتن ما توی این 1 سال اضافه فیچر جدیدی اضافه نکردیم به بازی که خودم ازش این برداشت رو کردم که اگه فیچر اضافه نشده پس حتما صرف پالیش بیشتر شده:دی ولی از اونجایی که من خود مصاحبه رو نخوندم فکر کنم حق با شماست.
 
  • Like
Reactions: armin_shadow
اگرچه به نظر او بزرگی نقشه بازی مطلبی نیس که تا این حد اهمیت داشته باشد و در همین مورد در ادامه می‌افزاید: همانطور که گفتم، من فکر نمی‌کنم اندازه شهر چیزی باشد که اهمیت داشته باشد بلکه این کیفیت محتوا و تجربه‌ای که در طول بازی بدست می آورید مهم است و اینکه محیط شهر چقدر زنده به نظر برسد.
دقیقا وقتی کسی صحبت از به رخ کشیدن وسعت نقشه بازی میکنه همین مسئله همیشه میاد تو ذهنم..
مگه سری اساسینز کرید Action/Adventure نبود؟! چرا هر سری المان های RPG بهش اضافه میکنند؟
بنظر من یکی از خوبیای شماره های اولیه این سری آرکید و ساده بودن بازی و در عین حال جذاب بودنش بود و اینکه داستان خیلی مهم بود!...
 
چون کل اینترنت جیغ می زد که این سری تکراری شده و تغییرش بدید؟ بخدا خودتونم نمی دونید چی می خواید.
بقیه RPG میخوان برن ویچر و اسکایریم بازی کنند.
به شخصه بنده از وقتی از این سری زده شدم که المان های RPG بهش اضافه شد، مثل Skill Tree و..
اگر به فرض RDR 2 یا GTA بعدی المان RPG بخوان بزارن با وجود تمام علاقه ای که دارم اما از خریدشون امتناع میکنم چون من تو این بازی ها دنبال همون Action/Adventure هستم به سبک ناب خودشون.. نه بیشتر نه کم تر.
همونطور که اگر سری اسکایریم تغییر بده سبکشو مورد پسند من نیست دیگه.
 
  • Like
Reactions: RohFa

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or