تیم سازنده و کارگردان بازی The Last of Us Part 2 در هفته گذشته اطلاعات جدید فراوانی پیرامون جوانب مختلف اثر مورد انتظار خود به اشتراک گذاشتند. به گفته استودیو ناتیداگ، بازی مورد بحث بزرگترین و جاهطلبانهترین اثری بوده که تاکنون ساختهاند حال آن که تمامی نمایشیهایی که تاکنون از آن صورت گرفته تنها بخش بسیار کوچکی از آن را شامل میشوند. اظهارنظری که به طور خودکار سبب میشود بسیار رویکرد جهان باز شدن را برای بازی متصور شوند به طوری که بازی یک محیط سندباکس باز و بزرگ را در مقابل پلیرها قرار دهد حال آن که اینگونه نیست.
اگرچه محیطهای این بازی، بزرگتر و بازتر از قبلتر شده تا تاکتیک مبارزه و مخفیکاری بیشتری به پلیر در طول سکانسهای مهیج خود بدهد اما این اثر همچنان قرار است یک تجربه خطی باشد که روش اصلی ناتیداگ محسوب میشود. نیل دراکمن کارگردان بازی The Last of Us Part 2...
Continue reading...