ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
کارگردان بازی Days Gone: امتیاز متا برای سونی همهچیز است
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="HIGH DEVS" data-source="post: 4963212" data-attributes="member: 64526"><p>حتی جدای ژانر، وسعت استدیو و وسعت محصول هم خیلی تاثیر داره. </p><p>یک تیم 70-80 نفره قطعا براش آسون نیست یک محصول بزرگ در حد خواسته های یک ناشر بزرگ مثل سونی و یا بتزدا و ... تحویل بده (مثالش میتونه همین DG باشه و یا Fallout new vegas و ... ). محصول هم بزرگ باشه سر محتوا و مخصوصا پالیش آخر سر همگی به مشکل میخورن. این موارد خیلی وقتا سریع رفع میشه و یک عدد که صرفا نمایانگر "امتیاز کلی قبل عرضه" هست بنظرم هیچ مثال خوبی برای ارزیابی یک تیم نیست.</p><p></p><p>خیلی بازی هستن که در کمال اینکه لانچ خوبی نداشتن (و حتی نمرات خیلی بالایی هم نداشتن) ولی بعد چند وقت به پیک پلیر خودشون میرسن و روز به روز بیشتر پلیر جذب میکنن. مثل R6 Siege و یا Sea of thieves و State of decay 2 (مثال بارز یک تیم 40-50 نفری)، No mans Sky، Street fighter V، Destiny و ... حتی نسخه دوم دستینی هم میتونه تو این ژانر قرار بگیره... حتی Fortnite!</p><p>تو بازی های بدون پارت های آنلاین، مثال بارزشون Prey 2018 هست که خیلیا بازیو یکی از بازی های بسیار عالی نسل میدونن ولی سر یسری مشکلات فنی و سیو از طرف خیلی از منتقدا کاملا کوبیده شد و همین سال 2021 و بعد 3-4 سال از عرضه سر رلیزش روی گیمپس کارگردانش گفته بود بازی خیلی الان بیشتر دیده شده و پلیر هاش زیاد شدن.</p><p>و یا خود درایو کلاب سونی. در کمال مشکلات عرضه (محتوایی) ولی اکثر ریسینگ باز ها یک تجربه عالی میدونستنش و بعد یک سال محصول نهایی کاملا برای طرفداراش یک محصول پر ارزش بود...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="HIGH DEVS, post: 4963212, member: 64526"] حتی جدای ژانر، وسعت استدیو و وسعت محصول هم خیلی تاثیر داره. یک تیم 70-80 نفره قطعا براش آسون نیست یک محصول بزرگ در حد خواسته های یک ناشر بزرگ مثل سونی و یا بتزدا و ... تحویل بده (مثالش میتونه همین DG باشه و یا Fallout new vegas و ... ). محصول هم بزرگ باشه سر محتوا و مخصوصا پالیش آخر سر همگی به مشکل میخورن. این موارد خیلی وقتا سریع رفع میشه و یک عدد که صرفا نمایانگر "امتیاز کلی قبل عرضه" هست بنظرم هیچ مثال خوبی برای ارزیابی یک تیم نیست. خیلی بازی هستن که در کمال اینکه لانچ خوبی نداشتن (و حتی نمرات خیلی بالایی هم نداشتن) ولی بعد چند وقت به پیک پلیر خودشون میرسن و روز به روز بیشتر پلیر جذب میکنن. مثل R6 Siege و یا Sea of thieves و State of decay 2 (مثال بارز یک تیم 40-50 نفری)، No mans Sky، Street fighter V، Destiny و ... حتی نسخه دوم دستینی هم میتونه تو این ژانر قرار بگیره... حتی Fortnite! تو بازی های بدون پارت های آنلاین، مثال بارزشون Prey 2018 هست که خیلیا بازیو یکی از بازی های بسیار عالی نسل میدونن ولی سر یسری مشکلات فنی و سیو از طرف خیلی از منتقدا کاملا کوبیده شد و همین سال 2021 و بعد 3-4 سال از عرضه سر رلیزش روی گیمپس کارگردانش گفته بود بازی خیلی الان بیشتر دیده شده و پلیر هاش زیاد شدن. و یا خود درایو کلاب سونی. در کمال مشکلات عرضه (محتوایی) ولی اکثر ریسینگ باز ها یک تجربه عالی میدونستنش و بعد یک سال محصول نهایی کاملا برای طرفداراش یک محصول پر ارزش بود... [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
کارگردان بازی Days Gone: امتیاز متا برای سونی همهچیز است
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft