ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
معرفی و بحث پیرامون بازیها
داستان، تاریخچه و معرفی بازیها
چهار دهه با سامورایی هنرمند صنعت بازی : مروری بر فعالیت یکی از افراد نمادین صنعت بازی ؛ Shinji Mikami
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Taha75" data-source="post: 5233795" data-attributes="member: 161274"><p>در مورد استاد میکامی : </p><p></p><p style="text-align: center">[ATTACH=full]284116[/ATTACH]</p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center">زمانی که شینجی میکامی (Shinji Mikami) در سال 2012 بازگشت خود به دنیای وحشت را همراه با انتشار تعدادی طرح هنری با یک زمینۀ دارک و مضطربکننده تأیید کرد، طرفداران قاشق چنگال بهدست آمادۀ ظهور این عنوان بودند. پدرخواندۀ ژانر وحشت بقا برگشته و با عنوان جدید خود، با اسم رمز “Zwei”، قول اتفاقات بزرگی را داده بود.</p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center">این محصول به The Evil Within تغییر یافت و با بازیای شایسته، اما معمولی روبهرو بودیم. سالها بعد از عرضه، میکامی از این که به جای وارد کردن بازی به مسیر تازهای از وحشت، بیش از حد به ریشههای ژانر پایبند بود، ابراز پشیمانی کرد. خصوصاً از آن جهت که طرح اولیۀ پروژۀ Zwei پتانسیل انجام چنین کاری را داشت. این اسم که در زبان آلمانی به معنای “2” است، داستان مرد و زنی را روایت میکرد که در تلاش برای نجات یافتن از یک وضعیت بسیار وحشتناک، به دنبال شکار یک خون آشام بودند و در نقطهای، مسیرشان یکی میشد.</p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center">واقعاً کسی هست که به نظرش چنین ایدهای جذاب نباشد؟ متأسفانه، آقای میکامی با قدم برداشتن در مسیری آشناتر، یک ایدۀ هیجانانگیز و استثنایی را رها کرد.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Taha75, post: 5233795, member: 161274"] در مورد استاد میکامی : [CENTER][ATTACH type="full"]284116[/ATTACH] زمانی که شینجی میکامی (Shinji Mikami) در سال 2012 بازگشت خود به دنیای وحشت را همراه با انتشار تعدادی طرح هنری با یک زمینۀ دارک و مضطربکننده تأیید کرد، طرفداران قاشق چنگال بهدست آمادۀ ظهور این عنوان بودند. پدرخواندۀ ژانر وحشت بقا برگشته و با عنوان جدید خود، با اسم رمز “Zwei”، قول اتفاقات بزرگی را داده بود. این محصول به The Evil Within تغییر یافت و با بازیای شایسته، اما معمولی روبهرو بودیم. سالها بعد از عرضه، میکامی از این که به جای وارد کردن بازی به مسیر تازهای از وحشت، بیش از حد به ریشههای ژانر پایبند بود، ابراز پشیمانی کرد. خصوصاً از آن جهت که طرح اولیۀ پروژۀ Zwei پتانسیل انجام چنین کاری را داشت. این اسم که در زبان آلمانی به معنای “2” است، داستان مرد و زنی را روایت میکرد که در تلاش برای نجات یافتن از یک وضعیت بسیار وحشتناک، به دنبال شکار یک خون آشام بودند و در نقطهای، مسیرشان یکی میشد. واقعاً کسی هست که به نظرش چنین ایدهای جذاب نباشد؟ متأسفانه، آقای میکامی با قدم برداشتن در مسیری آشناتر، یک ایدۀ هیجانانگیز و استثنایی را رها کرد.[/CENTER] [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
معرفی و بحث پیرامون بازیها
داستان، تاریخچه و معرفی بازیها
چهار دهه با سامورایی هنرمند صنعت بازی : مروری بر فعالیت یکی از افراد نمادین صنعت بازی ؛ Shinji Mikami
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft