چند سوال در مورد برگزاری تورنومنت بازی

دوست دارید کدام بازی تورنومنت داشته باشد ؟

  • FIFA

    رای‌ها: 1 50.0%
  • PES

    رای‌ها: 1 50.0%
  • Call Of Duty (Black ops,Ghosts,MW)

    رای‌ها: 1 50.0%
  • Destiny

    رای‌ها: 1 50.0%
  • Battlefield

    رای‌ها: 0 0.0%

  • مجموع رای دهنده‌ها
    2

ChiefGameNet

کاربر سایت
Dec 17, 2016
1
سلام؛

لامصب نمیدونم آب ایران چی داره که آدم رو از خوندن مطلب خسته میکنه و به همین دلیل سریعا میرم سر اصل مطلب چون میدونم که هیچکس حال و حوصله خوندن رو نداره !!! (از جمله خودم)

همونطور که از نام کاربریم و آواتارم مشخص هست؛ من یک گیم نت دارم. البته نه گیم نتی که شما تصورش رو میکنید. گیم نت من داخلش فقط کنسول هست یعنی PC به هیچ وجه ندارم و البته شبکه ای هم زیاد بازی می کنیم. از اوضاع درآمد بسیار بد و مشکلاتش که بگذریم ، من قصد دارم یکسری تورنومنت حضوری برگزار کنم که توش یخورده فرهنگ بازی کردن و گیمر بودن بیشتر جا بیوفته. الآن طوری شده که پدر و مادرا حاضرن بچه هاشون تو باشگاه بیلیارد و قهوه خونه باشن اما مبادا بیان و مثلا 1 ساعت GTA V بازی کنن. البته این رو هم میدونم که ماشالله همگی وضعشون از ماها بهتره و یکی یدونه PS4 یا XBONE تو خونه ها هست و هیچکس وقت و پولشو نمیزاره که بره داخل یه گیم نت بازی کنه. اما چون من خودم گیمر بودم و هستم و به این کار علاقه دارم، به فکر برگزاری این تورنومنت ها افتادم.
منظور از تورنومنت هم یکسری مسابقات توی بازیهای مختلف هست مثل FIFA یا PES یا Call Of Duty یا Destiny یا ...
البته همین حالا هم گیم نت ما تورنومنت های خودش رو برگزار میکنه اما مشکل اینجاست که همگی محلی هستن و ما همه همدیگه رو میشناسیم. مثلا سری قبلی 40 نفر برای تورنومنت FIFA 17 ثبت نام کردن از جمله خود من. اما خود من از 40 نفر با 38 تاشون بازی کرده بودم و کاملا با سبک بازیشون آشنا بودم. اونها هم همینطور.
از مشکلات که بگذریم؛ سوال من در رابطه با این تورنومنت ها این هاست. تقاضا دارم هرکس که با اینکار موافق هست یا علاقه کوچیکی داره به این سوالات پاسخ بده. ممنون

1- به نظر شما برگزار کردن تورنومنت اصلا فایده ای داره ؟ به غیر از جایزه نفرات اول تا سوم، اصلا شما حاضرید خودتونو در مقابل بقیه و اونهم بصورت حضوری محک بزنید ؟؟
2- فکر میکنید جایزه مسابقات FIFA 17 برای نفر اول حدودا باید چقدر باشه که به وقت و انرژی که پاش میزارید بصرفه ؟
3- اگر یک تورنومنت Call Of Duty توی شهر قم باشه و شما در تهران زندگی کنید و جایزه تیم اول 1 میلیون تومن پول باشه، حاضرید از تهران برید قم بخاطر تورنومنت ؟
4- به نظر شما آدم وقتی وارد یک تورنومنت میشه، باید ورودی بده ؟
5- تا به حال گیم نت رفتید ؟ اگر آره کل کل کردید با کسی ؟
6- به نظر شما ویژگی های یک تورنومنت جذاب و خوب چیه ؟ (به غیر از قوانین بازی)


و یک سوال برای مدیران سایت بازیسنتر دارم که اگر گذرشون به این تاپیک خورد جواب بدن : اگر یک روزی ما تصمیم گرفتیم برای تورنومنت های بازی حضوری داخل یک تاپیک در همین انجمن فراخوان بدیم (نه در غالب تبلیغ یا هدایت به سایت دیگه) آیا این عمل پذیرفته هست یا خیر ؟

ممنون
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر