ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
چرا Sony جایگاهی در نسل بعد بازی های رایانه ای دارد؟ (مقاله تحلیلی)
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Nomad" data-source="post: 2484345" data-attributes="member: 27968"><p>ارائه صفحه تاچ توی یک کنسول بازی و همچنین دو اسکرین برای کنسول دستی ربطی به چیزی که من گفتم نداره. ضعف ساختاری یک کنسول رو اشاره کردم که NDS به شدت ضعیف و عقب افتادست اما عامل پیروزیش اون نبود.</p><p>در مورد نبودن ایده و ضعیف بودن طرح کنترلر و ... هم در مورد Wii و DS مطرح بود. اون زمان فقط خود نینتندو و فنبویها Wii رو همون Revolution صدا میکردند اما بعد از انتشار چند تا عنوان درست و حسابی بازار اومد دست نینتندو. اشتباهی که نینتندو سر 3DS کرد، عینا با Wii U هم کرده. لانچ تایتلهای زیاد اما به دور از چشم انداز کیفی طرفدارهاش. البته قیمت بالا رو هم میشه به این موضوع اضافه کرد که من اون رو بیشتر به سیاستهای نینتندو ربط میدم. 3DS با قیمت 170 دلار داره با ویتای 250 دلاری رقابت میکنه که این فاصله قیمت مشخصا معلومه برای چی هست. هنگام انتشار Durango و Orbis یا شاید چند ماه بعد میشه منتظر کاهش قیمت Wii U بود، حداقل 50 دلار. چون مسلما کنسول 400 دلاری که تازه ابتدای کار هست با کنسول 250 دلاری که مسیر یک ساله رو طی کرده و انتهای 2013 تعداد زیادی بازی خوب براش منتشر شده، برعکس الان که به جز NSMB U و Nintendo Land چیز جذابی برای یه نینتندو فن نداره، قابل رقابت نیست. البته از پایه این دو تا کنسول با هم رقابتی ندارند و ایواتا هم این مسئله رو واضح اعلام کرده که نینتندو یه سمت بازار رو داره و سونی و مایکروسافت هم یک سمت. دو تا اسکرین هم از قاعدهای که در بالا مطرح کردم جدا نیست، نیاز به چند تا بازی داره که حداقل نشون بده چکار میشه باهاش کرد. سری Wario همیشه موقعیت مناسبی برای توضیح کاراییهای کنسول نینتندو بوده. روی DS واقعا راهنمای تعداد زیادی از سازندهها بود به طوری که استفاده از میکروفون کنسول بعد از WarioWare: Touched کاربرد زیادی پیدا کرد و پرطرفدار شد. نینتندو بد شروع کرده (نه از نظر فروش البته) و با Nintendo Direct دو هفته پیش سعی کرد همه چیز رو درست کنه ولی خوب حداقل تا 6 ماه آینده عنوان خوبی نداره. یه Rayman: Legends بود که اون بلا سرش اومد.</p><p></p><p>در مورد یوبیسافت هم گفتید. صحبتهای ایو گیلمو:</p><p></p><p>“Nintendo has recently announced the coming release of some of their great brands on Wii U, and we believe it will boost its potential.”</p><p>ایشون از لفظ Satisfied هم استفاده کرده و گفته از سرمایهگذاری رو کنسول راضی بودیم. مشکل یوبیسافت سر ZombiU بود که اون شکلی باهاش برخورد شد.</p><p></p><p>اینکه جبهه بازیهای نینتندو زیاد به مذاق ما خوش نمیاد دلیل نمیشه کلا از صنعتی بایکوتش کنیم که نینتندو و سگا بزرگش کردند و طرفدارانش رو کژوال گیمر در نظر بگیریم. نینتندو سرمایه گذاری روی بخشی میکنه که از نسل سوم شروع کرد و سونی توی نسل پنجم بهش ملحق شد و بهترین اکشن ادونچرهای تاریخ رو توی اون بازه زمانی ارائه دادند. هنوز هم داره ادامه میده و با کیفیتترین محصولاتش رو داره ارائه میده. متاهای بالای 90 برای همه ساختههای اخیر Nintendo EAD مهر تائیدی بر کیفیت محصولاتشون هست.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nomad, post: 2484345, member: 27968"] ارائه صفحه تاچ توی یک کنسول بازی و همچنین دو اسکرین برای کنسول دستی ربطی به چیزی که من گفتم نداره. ضعف ساختاری یک کنسول رو اشاره کردم که NDS به شدت ضعیف و عقب افتادست اما عامل پیروزیش اون نبود. در مورد نبودن ایده و ضعیف بودن طرح کنترلر و ... هم در مورد Wii و DS مطرح بود. اون زمان فقط خود نینتندو و فنبویها Wii رو همون Revolution صدا میکردند اما بعد از انتشار چند تا عنوان درست و حسابی بازار اومد دست نینتندو. اشتباهی که نینتندو سر 3DS کرد، عینا با Wii U هم کرده. لانچ تایتلهای زیاد اما به دور از چشم انداز کیفی طرفدارهاش. البته قیمت بالا رو هم میشه به این موضوع اضافه کرد که من اون رو بیشتر به سیاستهای نینتندو ربط میدم. 3DS با قیمت 170 دلار داره با ویتای 250 دلاری رقابت میکنه که این فاصله قیمت مشخصا معلومه برای چی هست. هنگام انتشار Durango و Orbis یا شاید چند ماه بعد میشه منتظر کاهش قیمت Wii U بود، حداقل 50 دلار. چون مسلما کنسول 400 دلاری که تازه ابتدای کار هست با کنسول 250 دلاری که مسیر یک ساله رو طی کرده و انتهای 2013 تعداد زیادی بازی خوب براش منتشر شده، برعکس الان که به جز NSMB U و Nintendo Land چیز جذابی برای یه نینتندو فن نداره، قابل رقابت نیست. البته از پایه این دو تا کنسول با هم رقابتی ندارند و ایواتا هم این مسئله رو واضح اعلام کرده که نینتندو یه سمت بازار رو داره و سونی و مایکروسافت هم یک سمت. دو تا اسکرین هم از قاعدهای که در بالا مطرح کردم جدا نیست، نیاز به چند تا بازی داره که حداقل نشون بده چکار میشه باهاش کرد. سری Wario همیشه موقعیت مناسبی برای توضیح کاراییهای کنسول نینتندو بوده. روی DS واقعا راهنمای تعداد زیادی از سازندهها بود به طوری که استفاده از میکروفون کنسول بعد از WarioWare: Touched کاربرد زیادی پیدا کرد و پرطرفدار شد. نینتندو بد شروع کرده (نه از نظر فروش البته) و با Nintendo Direct دو هفته پیش سعی کرد همه چیز رو درست کنه ولی خوب حداقل تا 6 ماه آینده عنوان خوبی نداره. یه Rayman: Legends بود که اون بلا سرش اومد. در مورد یوبیسافت هم گفتید. صحبتهای ایو گیلمو: “Nintendo has recently announced the coming release of some of their great brands on Wii U, and we believe it will boost its potential.” ایشون از لفظ Satisfied هم استفاده کرده و گفته از سرمایهگذاری رو کنسول راضی بودیم. مشکل یوبیسافت سر ZombiU بود که اون شکلی باهاش برخورد شد. اینکه جبهه بازیهای نینتندو زیاد به مذاق ما خوش نمیاد دلیل نمیشه کلا از صنعتی بایکوتش کنیم که نینتندو و سگا بزرگش کردند و طرفدارانش رو کژوال گیمر در نظر بگیریم. نینتندو سرمایه گذاری روی بخشی میکنه که از نسل سوم شروع کرد و سونی توی نسل پنجم بهش ملحق شد و بهترین اکشن ادونچرهای تاریخ رو توی اون بازه زمانی ارائه دادند. هنوز هم داره ادامه میده و با کیفیتترین محصولاتش رو داره ارائه میده. متاهای بالای 90 برای همه ساختههای اخیر Nintendo EAD مهر تائیدی بر کیفیت محصولاتشون هست. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
چرا Sony جایگاهی در نسل بعد بازی های رایانه ای دارد؟ (مقاله تحلیلی)
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft