ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
چرا Anthem تبدیل به یک شکست شد ؟
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Ehsan95_76" data-source="post: 4568761" data-attributes="member: 47703"><p>بحث فراستبایت یه طرفه قضیه است و قسمت کوچیکی از مقاله و مشکل بازیه. </p><p>قسمت عمده مدیریت افتضاح بالادستی ها چه EA و چه خود بایوور توی آستین تگزاس و ادمونتون هست. </p><p>اون پاتریک سودرلاند خرفت ابله که هیچی بارش نیست و طرف یه جای مقاله میگه که یهو اعلام شد قراره بیاد استودیو و ما هم یه چیزی سر هم کردیم در حالی که خیلی از دولوپرا اصلا از وجود همچنین امکاناتی و مکانیک هایی تو بازی خبر نداشتن، یکیش هم پرواز بوده (این قضیه پرواز کردن هم کلی خر تو خر کرده بوده اوضاع رو)، نتیجتا آقا پاتریک خیلی هیجان زده میشه از قسمت پرواز و میگه حتما باید باشه، در حالی که توافق کرده بودن بین خودشون که نباشه!!</p><p>خلاصه اینکه بعد از رفتن کیسی هادسون کل بایوور دچار بی برنامگی میشه و چهار نفر میشن مسئول بازی که خیلی وقتا اصلا به حرف سازنده های پایین دستشون گوش نمیدادن. اوضاع به حدی وحشتناک میشه که بین استودیوشون تو آستین و ادمونتون اختلاف پیش میاد و از لحاظ روحی هم به سازنده ها فشار زیادی وارد میشه. یه جا گفته که فقط میخواستیم یه اتاق خالی پیدا کنیم و گریه کنیم!!! و حتی پند نفر مرخصی اظطراری برای هفته ها یا یکی دو ماه میگرفتن از استرسی که بهشون وارد شده. </p><p>آشنا نبودن به بازیای تماما آنلاین یه قسمت دیگه بوده، حتی کار تو این مورد تا جایی بیخ پیدا کرده که اسمی از "دستینی" نباید آورده میشده و یکی از کارمندای سابق میگفته که خب باباجان، موفق ترین بازی آنلاین لوت شوتر بوده و ما هم هیچی نمیدونستیم، بعد حتی اسمی از بانجی و بازیشون نمیتونستیم بیاریم!!! حتی خود تسترا و QAها هم نه، خود سازنذه ها هم نمیتونستن بازیو تست کنن چون اصلا بازی بالا نمیومده به خاطر مشکل توی سرورها!!</p><p>تا اینکه با بدختی خودشونو میرسونن تا اوایل سال 2018 که تازه از pre-production وارد production میشن، یعنی چیزی بین 8 تا 10 ماه فقط!!!</p><p></p><p>در کل خیلی اوضاع وحشتناکی بوده این 4، 5 سال برای سازنده ها، از جدا شدن همکارای قدیمی و زبده شون تا فشار از سمت EA.</p><p>امیدوارم بسته نشه فقط بایوور</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ehsan95_76, post: 4568761, member: 47703"] بحث فراستبایت یه طرفه قضیه است و قسمت کوچیکی از مقاله و مشکل بازیه. قسمت عمده مدیریت افتضاح بالادستی ها چه EA و چه خود بایوور توی آستین تگزاس و ادمونتون هست. اون پاتریک سودرلاند خرفت ابله که هیچی بارش نیست و طرف یه جای مقاله میگه که یهو اعلام شد قراره بیاد استودیو و ما هم یه چیزی سر هم کردیم در حالی که خیلی از دولوپرا اصلا از وجود همچنین امکاناتی و مکانیک هایی تو بازی خبر نداشتن، یکیش هم پرواز بوده (این قضیه پرواز کردن هم کلی خر تو خر کرده بوده اوضاع رو)، نتیجتا آقا پاتریک خیلی هیجان زده میشه از قسمت پرواز و میگه حتما باید باشه، در حالی که توافق کرده بودن بین خودشون که نباشه!! خلاصه اینکه بعد از رفتن کیسی هادسون کل بایوور دچار بی برنامگی میشه و چهار نفر میشن مسئول بازی که خیلی وقتا اصلا به حرف سازنده های پایین دستشون گوش نمیدادن. اوضاع به حدی وحشتناک میشه که بین استودیوشون تو آستین و ادمونتون اختلاف پیش میاد و از لحاظ روحی هم به سازنده ها فشار زیادی وارد میشه. یه جا گفته که فقط میخواستیم یه اتاق خالی پیدا کنیم و گریه کنیم!!! و حتی پند نفر مرخصی اظطراری برای هفته ها یا یکی دو ماه میگرفتن از استرسی که بهشون وارد شده. آشنا نبودن به بازیای تماما آنلاین یه قسمت دیگه بوده، حتی کار تو این مورد تا جایی بیخ پیدا کرده که اسمی از "دستینی" نباید آورده میشده و یکی از کارمندای سابق میگفته که خب باباجان، موفق ترین بازی آنلاین لوت شوتر بوده و ما هم هیچی نمیدونستیم، بعد حتی اسمی از بانجی و بازیشون نمیتونستیم بیاریم!!! حتی خود تسترا و QAها هم نه، خود سازنذه ها هم نمیتونستن بازیو تست کنن چون اصلا بازی بالا نمیومده به خاطر مشکل توی سرورها!! تا اینکه با بدختی خودشونو میرسونن تا اوایل سال 2018 که تازه از pre-production وارد production میشن، یعنی چیزی بین 8 تا 10 ماه فقط!!! در کل خیلی اوضاع وحشتناکی بوده این 4، 5 سال برای سازنده ها، از جدا شدن همکارای قدیمی و زبده شون تا فشار از سمت EA. امیدوارم بسته نشه فقط بایوور [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
چرا Anthem تبدیل به یک شکست شد ؟
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft