ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
چرا Anthem تبدیل به یک شکست شد ؟
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="K I 1 1 E R" data-source="post: 4568615" data-attributes="member: 57813"><p>Jason Schreier در جدید ترین مقاله اش در سایت کوتاکو که با مصاحبه از 19 نفر از سازندگان بازی تهیه شد از دلایل شکست پروژه Anthem پرده برداری کرد این مقاله شامل مسائل زیادی میشه که در آخر باعث شکست مفتضحانه این بازی در سال 2019 شد یک سری از مسائلی که بهش توی این مقاله اشاره میشه عبارت است از :</p><p></p><p>- موتور Frostbite یک فاجعه به تمام معنا بوده و EA سازندگان رو مجبور به استفاده از این موتور کرده</p><p>- نمایش E3 سال 2017 تماما فیک بوده</p><p>- در طول مراحل ساخت بازی تعداد زیادی از سازنده های اصلی بازی از تیم جدا شدن</p><p>- از همون اول سازندگان بازی بر روی متای حوالی 70 حساب باز کرده بودن</p><p>- مشکلات شدید مدیریتی دوباره گریبان گیر استدیو شده بوده (مثل اندرومدا)</p><p>- تا سال 2018 فقط یک مرحله (Mission) از بازی ساخته شده بوده</p><p>-پروسه ساخت بازی (تمام نیرو) فقط 18 ماه طول کشیده</p><p>-بعد از ترک کردن افراد کلیدی استدیوی به خاطر فشار کاری زیاد بعضی از افراد باقی مونده در استدیو به افسردگی دچار شده بودن !</p><p></p><p>این مقاله به شدت بزرگ و طولانی ـه و به شدیدا پیشنهاد میشه که خونده بشه</p><p></p><p><a href="https://kotaku.com/how-biowares-anthem-went-wrong-1833731964">How BioWare's Anthem Went Wrong</a></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="K I 1 1 E R, post: 4568615, member: 57813"] Jason Schreier در جدید ترین مقاله اش در سایت کوتاکو که با مصاحبه از 19 نفر از سازندگان بازی تهیه شد از دلایل شکست پروژه Anthem پرده برداری کرد این مقاله شامل مسائل زیادی میشه که در آخر باعث شکست مفتضحانه این بازی در سال 2019 شد یک سری از مسائلی که بهش توی این مقاله اشاره میشه عبارت است از : - موتور Frostbite یک فاجعه به تمام معنا بوده و EA سازندگان رو مجبور به استفاده از این موتور کرده - نمایش E3 سال 2017 تماما فیک بوده - در طول مراحل ساخت بازی تعداد زیادی از سازنده های اصلی بازی از تیم جدا شدن - از همون اول سازندگان بازی بر روی متای حوالی 70 حساب باز کرده بودن - مشکلات شدید مدیریتی دوباره گریبان گیر استدیو شده بوده (مثل اندرومدا) - تا سال 2018 فقط یک مرحله (Mission) از بازی ساخته شده بوده -پروسه ساخت بازی (تمام نیرو) فقط 18 ماه طول کشیده -بعد از ترک کردن افراد کلیدی استدیوی به خاطر فشار کاری زیاد بعضی از افراد باقی مونده در استدیو به افسردگی دچار شده بودن ! این مقاله به شدت بزرگ و طولانی ـه و به شدیدا پیشنهاد میشه که خونده بشه [URL='https://kotaku.com/how-biowares-anthem-went-wrong-1833731964']How BioWare's Anthem Went Wrong[/URL] [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
چرا Anthem تبدیل به یک شکست شد ؟
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft