ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
گفتگوی آزاد پیرامون بازیها
چرا بازی های ایرانی کمتر موفق میشوند؟
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="TeTration" data-source="post: 4883349" data-attributes="member: 91254"><p>به نظرم میتونه مشکل از مارکتینگ بسیار ضعیف و نبود بستر مناسب جهت عرضه هم باشه (حالا الان استیم خیلی بهتر شده برای عرضه بازی، قبلا با گرین لایت حسابی داستان بود عرضه شدنش)( هیولا هم هست ولی متاسفانه تحویل گرفته نشده، با اینکه مشکلات زیادی هم داره ولی برای بازیهایی که فقط بازار هدفشون داخله خیلی پلتفرم مناسبی میتونه باشه هر چند که همین بازار هدف داخل کلا ایدئولوژیش از بیخ اشتباست)</p><p>مثلا خیلی از بازیها قبلا توی سوپر مارکت و لوازم تحریر برای فروش گذاشته میشد که تمام تبلیغات بازی هم یه پوستر بود که نه آرت بازی توش معلوم بود نه گیمپلی نه چیز خاصی، تازه این پوستر و بنر توی سطح شهر واسه یه سری بازی خاص بود مثل ارتش های فرازمینی و گرشاسب که بودجه و تیم بزرگتری داشتن نسبتا وگرنه صدها بازی عرضه شده بدون اینکه خیلی از ما ها حتی همین الانشم روحمون ازشون خبردار باشه.</p><p>الان واسه موفقیت اولین چیز به نظرم اینه که بازار هدف بین الملل باشه نه داخل بعدشم بیخیال ساخت بازی AAA بشیم فور گاد سِیک :/ والا که هر چی بازی موفق داریم توی عرصه بین الملل ایندی و جمع و جور ولی خلاقانن، مثل انگاره و فرزندان مورتا</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TeTration, post: 4883349, member: 91254"] به نظرم میتونه مشکل از مارکتینگ بسیار ضعیف و نبود بستر مناسب جهت عرضه هم باشه (حالا الان استیم خیلی بهتر شده برای عرضه بازی، قبلا با گرین لایت حسابی داستان بود عرضه شدنش)( هیولا هم هست ولی متاسفانه تحویل گرفته نشده، با اینکه مشکلات زیادی هم داره ولی برای بازیهایی که فقط بازار هدفشون داخله خیلی پلتفرم مناسبی میتونه باشه هر چند که همین بازار هدف داخل کلا ایدئولوژیش از بیخ اشتباست) مثلا خیلی از بازیها قبلا توی سوپر مارکت و لوازم تحریر برای فروش گذاشته میشد که تمام تبلیغات بازی هم یه پوستر بود که نه آرت بازی توش معلوم بود نه گیمپلی نه چیز خاصی، تازه این پوستر و بنر توی سطح شهر واسه یه سری بازی خاص بود مثل ارتش های فرازمینی و گرشاسب که بودجه و تیم بزرگتری داشتن نسبتا وگرنه صدها بازی عرضه شده بدون اینکه خیلی از ما ها حتی همین الانشم روحمون ازشون خبردار باشه. الان واسه موفقیت اولین چیز به نظرم اینه که بازار هدف بین الملل باشه نه داخل بعدشم بیخیال ساخت بازی AAA بشیم فور گاد سِیک :/ والا که هر چی بازی موفق داریم توی عرصه بین الملل ایندی و جمع و جور ولی خلاقانن، مثل انگاره و فرزندان مورتا [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
گفتگوی آزاد پیرامون بازیها
چرا بازی های ایرانی کمتر موفق میشوند؟
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft