چرا بازی‌های Bethesda بسیار عظیم هستند

  • Thread starter Thread starter Adam
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Adam

عضو تحریریه
toddhaward.jpg

همه عاشق یک بازی RPG از استودیو بازی سازی Bethesda هستند. از Fallout گرفته تا Starfield و The Elder Scrolls، موفقیت Bethesda در فضای RPG اغلب از گستره وسیع این بازی‌ها و چندین ساعت وقت برای کاوش در آن‌ها ناشی شده است. برای برخی، بازی‌ها آنقدر عظیم هستند که دلهره‌آور یا به قول تاد هاوارد (غیر مسئولانه) هستند. هاوارد در مصاحبه اخیر توضیح داد که چرا بازی های Bethesda بسیار عظیم هستند.

در طول سال‌ها، عناوین استودیو بازی Bethesda جاه‌طلبانه‌تر و از نظر وسعت و اندازه بزرگ‌تر شده‌اند. در سال 2011، Skyrim منتشر شد و به بازیکنان یک نقشه گسترده و وسیع برای کاوش در طول صدها ساعت بازی را داد. در سال 2015، Fallout 4 که در آن زمان بزرگ‌ترین بازی در سری پسا آخرالزمانی بود، در سرتاسر جهان مورد توجه قرار گرفت و به پرفروش‌ترین عنوان این فرنچایز تبدیل شد. در سال 2023، این تیم پس از سال‌ها توسعه، Starfield را منتشر کرد و یک جهان گسترده برای اکتشاف با تعداد 1000 سیاره را ارائه کرد. بسیاری استدلال کرده‌اند که بزرگ‌تر بودن بازی لزوماً بهتر نیست و همانطور که تاد هاوارد می‌داند، بزرگ کردن این دنیاها همیشه معقول نیست.

او گفت: ما بخش کمی از بازی‌های خود در Bethesda را کاهش می‌دهیم، به همین دلیل است که بازی‌ها به‌طور غیر مسئولانه بزرگ هستند. و واقعاً این موضوع به خاطر تیم است، چون خلاقیت زیادی را در بازی به کار می‌برد. بدیهی است که این فقط من نیستم و فکر می‌کنم این چیزی است که آنها را واقعاً خاص می‌کند.

این یک تلاش تیمی است و ظاهراً این استودیو بازی Bethesda است که همه چیز را در بازی قرار دهد. در حالی که می‌دانیم که موارد زیادی از بازی‌هایی مانند Fallout 4 حذف شده است، این شرکت دوست ندارد چیزی را حذف کند. به هر حال این موارد بعداً به بازی اضافه خواهند شد.

تاد هاوارد افزود: استارفیلد ممکن است فوق العاده بزرگ باشد، اما BGS برای پر کردن این فضا مشکلاتی داشت. یکی از انتقادات اصلی در مورد بازی این است که چگونه بسیاری از نقاط مورد علاقه بازی احساس تکرار را به مخاطب القا می‌کنند.
 
اینک متوجه ضعف اصلی غیر تکنیکال بازی شده خبر خوبیه. لطفا برگردید به همون اسکایریم. یه دنیای معقول از لحاظ بزرگی، با کلی POI یونیک. آخرین نمونه سوپر موفق الدن رینگ بود دیگه. چرا باید این فرمول که خودشون نقش بزرگی تو شکل گیریش داشتن رو بزارن کنار، بری سیاره خالی اکتشاف کنی.

یه مورد دیگه هم تو استارفیلد باعث شد ضعف های بازی بیشتر به چشم بیاد. اینه که ماموریت تموم شد، آقا یه تماس بگیر با ماموریت دهنده بگو تموم شد پولو شبا کن. چرا باید پاشی بری یه ستاره دیگه! بگی تموم شد اونم بگه دمت گرم بیا اینم پولت. سایبرپانک تو این مورد روش درستی داشت. حالا تو TES نمیشه چنین کاری کرد ولی این فرآیند کوئست ها رو باید کوتاه کنن. البته اونجا با فست تراول و یکمی مسیر رو پیاده رفتن یا با اسب، همون POI ها میان سراغت لذت می‌بری. تو استارفیلد تو باید با منو و لودینگ ها سر و کله بزنی تا برگردی پیش ماموریت دهنده. واسه همین من ماموریت رو میرفتم بعد برگشتش رو نمیرفتم. رو هم تلنبار میشد. بزار اومدم محیط جدید اکتشاف کنم. فوری نگو برگرد.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or