ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
همه چیز در مورد كنسولهای بازی
Xbox Series
پیوستن به Team XBOX . برای بار سوم
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="darksider666" data-source="post: 5038908" data-attributes="member: 124187"><p>دوستان یک ویدویی ignداده بیرون طرفدارهای دیابلو حتما ببنند این رو سرچ کنید :</p><p></p><p>diablo 2 resurrected overcoming insane hurdles of making a 2d game 3d</p><p></p><p>میخواستم تاپیک بزنم حرفهاشون رو ترجمه کنم اینقدر برام جذاب بود که بر چالشی غلبه کرده اند که شامل تبدیل کردن جهان دو بعدی به سه بعدی است .</p><p></p><p>من دیابلو 2 رو روی ویندوز me بازی میکردم و همچنین ویندوز 98 سالها پیش . فکر میکنم گرافیک کارت ها سری TNT انودیدیا رو داشتم و حتی قبلش قسمت یک رو روی SIS زابری بازی کردم اینا کارت های گرافیکی زمان ماقبل دایرکت ایکس 8 بودند . کلا این بازی همش با sprites های دوبعدی ساخته شده است حالا تیم ویکاریوس ویژن و بلیزارد نورث واقعا قشنگ کار کردند : کارگردان بازی میگه خیلی از داکیومنت های مربوط به توسعه بازی توی پوشه های مختلف سیستم های مختلف بایگانی بلیزارد پخش و پلا بود . حتی کسانی که در توسعه بازی نقش داشتند خیلی هاشون رفته بودند از شرکت و واقعا چالش بزرگی بوده برای یک تیم مهندسی گرافیک نابغه که با مهندسی معکوس میاد دوباره روی سه بعدی جهان رو خلق میکنه روی موتور قدیمی . اینقدر کار پیچیده بوده که اومدن رسما تعداد پیکسل های اسپرایت ها رو اندازه گیری کردند برای محاسبه کردن مسافت و طول و عرض بازی چون حالا عمق سه بعدی هم اضافه میشه باید ارتفاعات رو و اندازه ها رو درست در میارودند.امده اند تمامی آرت ورک های قدیمی رو با دقت بررسی کرده اند و محیط ها رو دقیق بررسی کرده اند و از نو کلا جهان سه بعدی رو قرار داده اند روی اسپرایت های دو بعدی 21 سال پیش . خلاصه خود ویدیو خیلی تکنیکی است و میخواستم صحبت هاشون رو ترجمه کنم فرصت نشده و کل بحث همین بالاست . خلاصه رفتن تمام ارشیو های قدیمی 2d بازی رو دراورده اند و توی همون برنامه های قدیمی خودشون بررسی شون کرده اند و بعد نمونه مشابه تمام عناصر بازی رو !!!!! دونه به دونه توسعه داده اند و ساختند ! کاری که با توجه به قدمت بازی و لو رزلوشن بودن asset ها بسیار طاقت فرسا است و دقیقا خیلی وقت ها نمیدونستن رنگ و یا اشکال چطوری بوده مثلا یک NPC یکی از دستاش 3 تا انگشت نداشته که توی بازی درگرافیک 640 در 480 مشخص نیست و اونا از روی Art اون NPC توی اکت 2 مرحله صحرا تونستند متوجه بشن . بعد تمام سینماتیک ها هم توسط استادان بلیزارد سینماتیکس از اول طراحی و رندر شدند و خارق العاده و جادویی هستند مثل همون بازی 21 سال پیش که برای من جادویی بود . در کل ویدیو بسیار جالبی است علاقه مندان میتونند کلی نکات مفید یاد بگیرند از این پروژه پیچیده .</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="darksider666, post: 5038908, member: 124187"] دوستان یک ویدویی ignداده بیرون طرفدارهای دیابلو حتما ببنند این رو سرچ کنید : diablo 2 resurrected overcoming insane hurdles of making a 2d game 3d میخواستم تاپیک بزنم حرفهاشون رو ترجمه کنم اینقدر برام جذاب بود که بر چالشی غلبه کرده اند که شامل تبدیل کردن جهان دو بعدی به سه بعدی است . من دیابلو 2 رو روی ویندوز me بازی میکردم و همچنین ویندوز 98 سالها پیش . فکر میکنم گرافیک کارت ها سری TNT انودیدیا رو داشتم و حتی قبلش قسمت یک رو روی SIS زابری بازی کردم اینا کارت های گرافیکی زمان ماقبل دایرکت ایکس 8 بودند . کلا این بازی همش با sprites های دوبعدی ساخته شده است حالا تیم ویکاریوس ویژن و بلیزارد نورث واقعا قشنگ کار کردند : کارگردان بازی میگه خیلی از داکیومنت های مربوط به توسعه بازی توی پوشه های مختلف سیستم های مختلف بایگانی بلیزارد پخش و پلا بود . حتی کسانی که در توسعه بازی نقش داشتند خیلی هاشون رفته بودند از شرکت و واقعا چالش بزرگی بوده برای یک تیم مهندسی گرافیک نابغه که با مهندسی معکوس میاد دوباره روی سه بعدی جهان رو خلق میکنه روی موتور قدیمی . اینقدر کار پیچیده بوده که اومدن رسما تعداد پیکسل های اسپرایت ها رو اندازه گیری کردند برای محاسبه کردن مسافت و طول و عرض بازی چون حالا عمق سه بعدی هم اضافه میشه باید ارتفاعات رو و اندازه ها رو درست در میارودند.امده اند تمامی آرت ورک های قدیمی رو با دقت بررسی کرده اند و محیط ها رو دقیق بررسی کرده اند و از نو کلا جهان سه بعدی رو قرار داده اند روی اسپرایت های دو بعدی 21 سال پیش . خلاصه خود ویدیو خیلی تکنیکی است و میخواستم صحبت هاشون رو ترجمه کنم فرصت نشده و کل بحث همین بالاست . خلاصه رفتن تمام ارشیو های قدیمی 2d بازی رو دراورده اند و توی همون برنامه های قدیمی خودشون بررسی شون کرده اند و بعد نمونه مشابه تمام عناصر بازی رو !!!!! دونه به دونه توسعه داده اند و ساختند ! کاری که با توجه به قدمت بازی و لو رزلوشن بودن asset ها بسیار طاقت فرسا است و دقیقا خیلی وقت ها نمیدونستن رنگ و یا اشکال چطوری بوده مثلا یک NPC یکی از دستاش 3 تا انگشت نداشته که توی بازی درگرافیک 640 در 480 مشخص نیست و اونا از روی Art اون NPC توی اکت 2 مرحله صحرا تونستند متوجه بشن . بعد تمام سینماتیک ها هم توسط استادان بلیزارد سینماتیکس از اول طراحی و رندر شدند و خارق العاده و جادویی هستند مثل همون بازی 21 سال پیش که برای من جادویی بود . در کل ویدیو بسیار جالبی است علاقه مندان میتونند کلی نکات مفید یاد بگیرند از این پروژه پیچیده . [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
همه چیز در مورد كنسولهای بازی
Xbox Series
پیوستن به Team XBOX . برای بار سوم
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft