![ea-logo.jpg](/proxy.php?image=http%3A%2F%2Fwww.oyunstudyosu.tv%2Fblog%2Fresimler%2F2006%2F12%2Fea-logo.jpg&hash=fee1a84bd5e584d2700e57038a3bb643)
پیش نمایش تحلیلی و اطلاعات کامل از Need for Speed ProStreet
همانطور که در جریان هستید سری جدید NFS با نام Need for Speed ProStreet برای اواخر امسال در راه است و مثل همیشه ناشر کمپانی بزرگ EA میباشد همچنین بازی توسط Black Box در حال ساخت میباشد.در خبر هایی از EA مبنی بر این که این کمپانی برای جبران خسارات ناشی از نسخه های قبلی به دلیل روند نزولی برعکس افزایش سری جدید آمده EA در این سری سعی بر ساخت و انتشار بازی واقعی را خواهد داشت طوری که تمام بازی دچار تغییرات اساسی خواهد شد.
John Doyle کارگردان بازی اشاره میکند که ما در سری های قبلی بازی بیشتر اشاره به نهایت سرعت و بخش custom اتومبیل های بازی داشته ایم اما در ProStreet همانطور که از نام بازی پیداست فقط بر رانندگی بر اساس واقعیت و حرفه ای بودن سبک Racing پرداخته خواهد شد.
John Doyle میگوید ساخت این سری خیلی بر ما سخت میگذرد چون تک تک قسمت های بازی کپچر و برداشت از صحنه های واقعی تصادف و صدا میباشد و به طور حتم من به شخصه نام دسته بندی بازی رو جز بازی های ورزشی نمیگذارم...
برای ProStreet ما 5 تا 6 درجه سختی تا حد حرفه ای در نظر گرفته ایم که فقط مختص اافراد حرفه ای در رانندگی طراحی شده که گیمرهای مبتدی بسیار بسیار مشکل بتوانند از پس آن بخش بر بیایند. آقای Doyle اشاره به وجود دود در بازی برخاسته از لاستیک های اتومبیل به صورت متوالی داشت و اعلام کرده این عمل در حالت ایستاده و ثابت اتومبیل نیز صدق میکند آن ها بر روی این موضوع بسیار کار خواهند کرد زیرا به نظر آن ها این امر جذابیت بازی را دو چندان میکند.
برای تشویق راننده و همچنین ایجاد جو مهیج در بازی اعلام شده بالن های رنگی بسیار زیادی در محیط آسمان بازی چشم را نوازش خواهد داد و بازی از بهترین تکنیک صدا در به اجرا در آوردن موسیقی استفاده میکند.یکی از خصیصه های ProStreet اضافه شدن بخش جدید به نام weekends هست که در این آیتم شما مسابقاتی را بین دوستان خود آخر هر هفته در مکان های تفریحی بزرگ انجام میدهید.بیشتر مسابقات به صورت رندوم دور شهر های بزرگ انجام میشود و شما کل دنیا را در این سری مسابقه خواهید داد از بخش های مختلف مسابقات اشاره به Europe America Japan شده است.
damage engine بازی به طور حتم یکی از بهترین های سبک Racing خواهد شد ضربه های وارد به اتومبیل ها به صورت کاملا realistic و واقع گرا خواهد بود و با عنوان های کودکانه و خرد شدن های بیخودی طرف نخواهید بود سیستم داینامیک ضربه های وارده بر اتومبیل به صورت real-time کپچر شده و به صورت رندر شده با پرده آبی در محیط بازی اعمال خواهد شد!در این سری فقط customisation اتومبیل مهم نیست بلکه به دلیل سوق به سوی حرفه ای بودن performance در نظر ما مهم تر است که برای این بخش 10,000 آتم قطعات اتومبیل وجود دارد.
در پایان Doyle افزود به احتمال قوی جزییاتی را از افزودن موتور سیکلت به بازی ارائه خواهد کرد.
![1184178642.jpg](/proxy.php?image=http%3A%2F%2Fmedia.teamxbox.com%2Fgames%2Fss%2F1749%2F1184178642.jpg&hash=5303311c8fd3d505bc8cca716e24ddc4)
![1184178641.jpg](/proxy.php?image=http%3A%2F%2Fmedia.teamxbox.com%2Fgames%2Fss%2F1749%2F1184178641.jpg&hash=6422579481d5d39d16a1d600d4a96ba3)
![1184027992.jpg](/proxy.php?image=http%3A%2F%2Fmedia.teamxbox.com%2Fgames%2Fss%2F1749%2F1184027992.jpg&hash=0d301be1a7848a585f0248ad35189cf9)
آخرین ویرایش: