پیش نمایش بازی Riddick : Dark Athena

Bone Crusher

Loyal Member
[FONT=&quot]سلام[/FONT]
[FONT=&quot]این هم [/FONT]Hands On [FONT=&quot] ی از نسخه جدید بازی [/FONT]Riddick[FONT=&quot] است . امیدوارم مورد پسندتون قرار بگیرد .[/FONT]

[FONT=&quot]پنج سال پیش شرکت [/FONT]Starbreeze AB[FONT=&quot] ارزش خودش رو با ساخت یکی از بهترین بازی های ساخته شده از روی یک فیلم نشان داد . [/FONT]The Chronicles of Riddick : Escape From Buther Bay[FONT=&quot] به منظور پلی بین [/FONT]Pitch Black [FONT=&quot] و اولین ( در واقع تنها ) فیلم [/FONT]Chronicles[FONT=&quot] بود . یک نمایشی که باعث شد تا منتقدان و طرفداران راجع به آن نظر مثبت داشته باشند . تنها عیب [/FONT]Butcher Bay [FONT=&quot] نبود بخش چندنفره و همچنین کوتاهی بخش تک نفره بازی بود . تمام آن اعتراض ها باید از ذهن تیم سازنده ی بازی بیرون رفته باشد زیرا تصمیم گرفته اند که آن بازی را برای [/FONT]Xbox 360 [FONT=&quot] و [/FONT]Pc[FONT=&quot] بازسازی کنند به علاوه ادامه ی آن را هم بسازند تا جوابی به آن نقد ها ونکوهش ها بدهند .[/FONT]

[FONT=&quot]این بازی شامل نسخه اصلی شماره ی قبلی ([/FONT]Butcher Bay[FONT=&quot]) همراه با گرافیکی به روز شده و صدا گذاری جدید به همراه رفع مشکلات [/FONT]GamePlay[FONT=&quot] نسخه ی قبلی و همچنین وجود ماجراجویی هایی جدید برای [/FONT]Riddick [FONT=&quot] و البته وجود قسمت چندنفره . زمانی که برای اولین بار بازی را اجرا می کنید میتوانید انتخاب کنید که ابتدا [/FONT]Butcher Bay[FONT=&quot] را شروع کنید یا مستقیما [/FONT]Assault on Dark Athena[FONT=&quot] را شروع کنید .[/FONT]

[FONT=&quot]ما زمان زیادی رو برای بازبینی [/FONT]Butcher Bay[FONT=&quot] صرف نکردیم . من با اطمینان به شما طرفداران قدیمی بازی می گویم که به خوبی بازی سالخورده شده است[/FONT] [FONT=&quot]. هیچ تغییر اساسی در بازی صورت نگرفته است , پس به سرعت با آن آشنا می شوید . به جای برطرف کردن مشکلات گرافیکی نسخهی قبلی [/FONT]Starbreeze [FONT=&quot] نسخه ی [/FONT]Butcher Bay [FONT=&quot] رو به مرحله ای رسانده است که با گرافیک این نسل برابری کند .[/FONT]

Assault on Dark Athena[FONT=&quot] هم از همان طرح برای کنترل استفاده می کند ودارای مخلوطی از عناصر[/FONT]Gameplay [FONT=&quot] شبیه به نسخه ی [/FONT] Butcher Bay[FONT=&quot]است . [/FONT]Riddick[FONT=&quot] برای کسانی که قبلا آن را امتحان نکرده اند شوتری راحت وسرراست نیست . بازی مخلوطی از عناصر مخفی کاری و تیراندازی اول شخص است . [/FONT]Riddick[FONT=&quot] توانایی دیدن در شب را داراست و سایه ها رو دوستان خود می شمارد. [/FONT]Dark Athena [FONT=&quot] تاکید بیشتری برمخفی کاری دارد ,مخصوصا در نیمه ی اول بازی. شما در مراحل ابتدایی بازی فقط دارای سلاح های سرد هستید , و این باعث سخت شدن اوضاع برای نزدیک شدن به دشمن و انجام عمل کشتن آرام و بدون سروصدا می شود .[/FONT]

Riddick [FONT=&quot] در کشتی مزدوران به رهبری یک کاپیتان آدم کش و خطرناک به نام [/FONT]Revas [FONT=&quot] همراه با گروهی از[/FONT]drone [FONT=&quot] های جانی و مرگبار گیر افتاده است . [/FONT]drone[FONT=&quot] ها گارد هایی کند ذهنی که در سرتاسر محیط در حال گشت زنی هستند ,می توانند باعث یک مرگ سخت برای شما شوند . در حقیقت اسلحه های آنها به دستشان بسته شده است پس بعد از کشتن آنها نمی توانید آن را بر دارید و به راهتان ادامه دهید . حتی شما می توانید ز یک [/FONT]drone [FONT=&quot] استفاده کنید , به این صورت که از او به عنوان سپر برای خود استفاده کنید و همزمان به اسلحه ای که در دستش است دسترسی داشته باشید .حرکت های شما در طول بازی محدود است بنابر این شما نمی توانید تالار های [/FONT]Athena [FONT=&quot] گشتزنی کنید و یک [/FONT]drone[FONT=&quot] را تحت اختیار داشته باشید , ولی اگر بخواهید این کارها را انجام دهید بسیار در مضیقه و سختی قرار خواهید گرفت .[/FONT]

[FONT=&quot]برای کسانی که این بازی را می خواهند به صورت [/FONT]run and gun[FONT=&quot] انجام دهند , احتمالا باعث اعصاب خوردی و باختن شما می شود . حداقل در اوایل بازی ممکن نیست . تعداد زیادی تیر برای کشتن [/FONT]Riddick[FONT=&quot] لازم نیست حتی در [/FONT]40[FONT=&quot] درصد ابتدایی بازی با سلاح سرد نیز کشته می شود , مخفی کاری اغلب تنها راه زنده ماندن شما است . ولی نگران نباشید , ماندن در حالت مخفی کاری برای مدت زمان لازم باعث جایزه گرفتن شما می شود . [/FONT]

[FONT=&quot]در یک لحظه , [/FONT]Riddick[FONT=&quot] فرصتی بدست آورد و به اتاق کنترل [/FONT]drone[FONT=&quot] ها وارد شد . با وارد شدن به اتاق کنترل او توانایی به صف در آوردن [/FONT]drone[FONT=&quot] ها و کنترل آنها از راه دور را بدست آورد . این کار به مانند هدایت کردن [/FONT]Robocop[FONT=&quot] ها از راه دور به نظر می رسد. [/FONT]drone[FONT=&quot] ها آهسته و تیر های بسیاری مصرف می کنند ولی هر چه در مقابلشان قرار گیرد را به سختی از بین می برند . لحظاتی که مشغول کنترل [/FONT]drone[FONT=&quot] هستید یادآور زمانی است که سرانجام به یک [/FONT]mechs[FONT=&quot] در [/FONT]Butcher Bay[FONT=&quot] می رسید . شما برای لحظاتی در مواجه با این دشمنان سر سخت گیج و سردر گم می شوید ولی سرانجام این نوبت شما است که موقعیت را تغییر دهید و کار آنها را تلافی کنید.[/FONT]

[FONT=&quot]از این زمان به بعد [/FONT]Dark Athena[FONT=&quot] مخفی کاری را بیشتر در بازی می گنجاند , و به شما اجازه می دهد از چندین اسلحه قابل دسترسی استفاده کنید . [/FONT]Gameplay[FONT=&quot] در اوایل بازی تقریبا بر سیستم شب و روز تکیه دارد , ولی در حقیقت استانداردهای اول شخص تیر اندازی را ویژه و استثنایی می کند . به نظر می رسد که [/FONT]Riddick[FONT=&quot] در اوایل بازی در زندانی مبحوس شده و سرانجام او را آزاد می کنند .[/FONT]

Dark Athena[FONT=&quot] فقط بر مخفی کاری و مبارزات تکیه ندارد . زمانی که در [/FONT]Butcher Bay [FONT=&quot] مشغول بازی کردن هستید . چندین مرتبه با زندانی ها در کشتی صحبت می کنید , از داستان هایشان پند می گیرید , و با آنها همکاری می کنید و به انها ملحق می شوید . کارکتر هایی واقعی در بازی برای کشف کردن وجود دارند , که هر کدامشان بد دهن تر از دیگری به نظر می رسد . با این حال هر کسی علاقه به صحبت کردن ندارد . من نتوانستم با تمام زندانی ها صحبت کنم ولی یک نفر در زندان به در تکیه داده بود و به آرامی مشغول ور رفتن با ساعت و لوازمش بود . نگران نباشید , هیچ کس از شما را مجبور به دست دادن و ارتباط بر قرار کردن با او نمی کند.[/FONT]

[FONT=&quot]قسمت چند نفره هم به بازی اضافه شده , ولی من قادر به امتحان آن در این زمان از ساخت بازی نبودم , ولی استاندارد هایی برای آن وجود داشت مانند : قابلیت بازی با [/FONT]1-12[FONT=&quot] بازیکن , و [/FONT]Death Match[FONT=&quot] و به علاوه مود جالب [/FONT]Pitch Black[FONT=&quot] که بازیکنان را در [/FONT]Dark Athena [FONT=&quot] برای مبارزه قرار می دهد . در این حالت وجود یک سیستم صوتی [/FONT]Surround Sound[FONT=&quot] حیاتی به نظر می رسد .[/FONT]

The Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena[FONT=&quot] محتویات [/FONT]Butcher Bay[FONT=&quot] را دو برابر می کند و تکنولوژی ساخت بازی را به نسل فعلی بازی ها ارتقا داده است . وجود گیم پلی عالی , و انصافا دست نخورده با قی مانده است .شکل گیری بازی بعد از 5 سال خود یک سوال است . که زمانی که نسخه اصلی را بازی کردم به آن پی خواهم برد . با وجود برنامه ریزی عرضه بازی در اوایل [/FONT]April[FONT=&quot] به نظر می رسد هرکسی قبل از این تاریخ بتواند در مورد آخرین ماجرا جویی [/FONT]Riddick[FONT=&quot] اظهار نظر کند . ولی آنچه که من بازی کردم این بازی توانایی و پتانسیل سرکوب کردن نقد ها و نکوهش هایی که از نسخه قبلی می شد را دارد و یک نسخه کامل و بدون نقص از ماجرا جویی های [/FONT]Riddick[FONT=&quot] را به مشتاقان عرضه کند .[/FONT]
[FONT=&quot]
پایان[/FONT]

[FONT=&quot]منبع : [/FONT]ign
 
ها گارد هایی کند ذهنی که در سرتاسر محیط در حال گشت زنی هستند ,می توانند باعث یک مرگ سخت برای شما شوند . در حقیقت اسلحه های آنها به دستشان بسته شده است پس بعد از کشتن آنها نمی توانید آن را بر دارید و به راهتان ادامه دهید .

یادمه تو ریدیک قبلی اسلحه به دستشون بسته نشده بود. مشکل سنسور روی اسلحه بود که اثر انگشت فرد را می گرفت و اگر برای سلاح تعریف نشده بود ، یک شوک الکتریکی به فرد وارد میکرد.

بخاطر پیش نمایش ممنون.
 
یادمه تو ریدیک قبلی اسلحه به دستشون بسته نشده بود. مشکل سنسور روی اسلحه بود که اثر انگشت فرد را می گرفت و اگر برای سلاح تعریف نشده بود ، یک شوک الکتریکی به فرد وارد میکرد.

بخاطر پیش نمایش ممنون.
احتمالا گفته شما درست است چون من ریدیک قبلی رو بازی نکردم و باتوجه به نداشتن ذهنیت قبلی و توضیح کم متن این اشتباه به وجود امده

از توضیحتون ممنونم:cool:
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or