سلام دوستان
امیدوارم این مطلب مفید واقع بشه
نسخه ی اول بازی Dirt , واقعا یک بازی ریسینگ بی نظیر بود که سری بازی Colin McRae را به خوبی دامه داد . بازی که با طراحی بصری بسیار پرزرق و برق خود وهمچنین وجود مسابقات متنوع و گوناگون و طراحی عالی سیستم آسیب دیدن ماشین ها نظر تمام طرفداران این سری ومنتقدین رو به خود جلب کرد . اگر به خواهیم به گونه ای دیگر بیان کنیم Dirt به موقیت عظیمی دست پیدا کرد , که این بدیهی است که Codemaster به سختی در حال ساخت دنباله از بازی هایش است . که کاملا معلوم است بازی نیست جز Dirt 2 , از این بازی شب گذشته توسط ناشر انگلیسی اش طی یک مراسم در San Franciscoپرده برداشته شد .
در طول معرفی بازی , موضوعی را که Codemaster چندین مرتبه به آ ن اشاره کرد این بود که در این شماره هدف , بازی کردن در زمین های ناهموار به همراه رفتار هایی کاملا شبیه به این ورزش . خوب دقیقا معنی این حرف چی می تواند باشد ؟ در قسمت اول , بازی از صداگذاری قهرمان افسانه ای موتور کراس یعنی Travis Pastrana بهره می برد . ولی اینبار Codemaster آماده است تا با نهایت سرعت یکسری از امکانات بازی را به کمک این نمایش نشان دهد . این تیزر ویدیویی صحنه ای از RV بازیکن را آشکار می کند . محلی که شما در آن Career Mode خود رو کنترل می کنید , و با وجود انبوهی از دوده ها بسیار نامرتب به نظر می رسید, یک زن نیمه پوشیده و وجود هیجان دیوانه کننده . این خصوصیات به خوبی اشاره دارند به اینکه منظور از رفتارهای مربوط به این ورزش چه خواهد بود .
ولی البته , این بازی هنوز یک بازی مسابقه ای است و توجه زیاد به رابط کاربر یا همان منوی بازی شما را از بازی دور می کند . خوشبختانه , Codemaster یکسری اطلاعات در مورد حالت های متفاوت مسابقه در بازی را آشکار کرد . مهمترین خبر این اطلاعات که اجازه ی پخش آن را دادند گنجایش و بزرگی استادیوم هایی بود که مسابقات در آن برگذار می شوند . آنها یک ویدیو از گیم پلی بازی در استادیو خیالی ساخته شده در اطراف نیروگاه برق Battersea شهر لندن را نشان دادند , با تمام ویژگی های آن مانند: جاده های گلی , گودال ها و توده های دود که همراه با گردوخاک که بسیار زیبا وضعیت شهر های صنعتی را نشان می داد . به طور مشابه استادیوم ساختگی دیگری را که در Los Angles واقع بود را نشان دادند و آن را استادیوم King Shootout می نامیدند . ظاهرا آنها روی موتور بازی تغییراتی انجام داده اند تا این استادیوم ها بسیار بزرگ و زیبا جلوه دهند و وسعت آن از 40,000 که در بازی Grid بود به 120,000 در Dirt 2 برسد .
با این وجود , دیگر تعداد تماشاگران برای دیدن مسابقات و تصادف های شما کم نیست . در یک صحنه در طول نمایش تغییر دیگری که در موتور بازی صورت گرفته شده مشخص شد The biggie به احتمال فراوان یک فیزیک پیشرفته برای آب است . بازی شامل پیست های سُر بارانی نسخه ی اول به همراه چاله هایی که حداقل یک فوت عمق دارند است . این مانع جدید شدیدا ً توانایی رانندگی شما رو تحت فشار و آزمایش قرار می دهد و ابعاد جدیدی ازسبک و روش رانندگی را در طول مسیربه شما نشان می دهد , چون حرکت در مسیر های مطلوب چندان طول نمی کشد . حرکت در گوشه های پیست ها بهترین روش است ولی ممکن است شما رو به آبگیر های کوچک بیاندازد .
از نظر مکان پیست ها , شما می توانید منتظر برگذاری مسابقات همان طور که قبلا اشاره شد در لندن و لس آنجلس باشید , ولی می توانید انتظار بازی در مکان هایی که کمتر به فکرتان می رسید باشید مانند : کرواسی , چین و مالزی . این مکان های آسیایی تفاوت های کاملا مشخص نسبت به شهر های آلوده و کثیف اروپایی دارد . دیگر تغییر خوشایند بازی وجود قسمت مولتی پلیر است . اکنون شما می توانید به صورت Online با دیگران به صورت Real Time مسابقه دهید .
ما بسیار دوست داریم تا چیزهای بیشتری از این بازی ببینیم تا دیدن یکسری از ویدیو های کوتاه در طول این مراسم , چون آن چیزی که ما دیدیم بسیار امیدوار کننده و عالی بود .
منتظر خبر های بیشتری از این بازی تا زمان ریلیز آن باشید , که فعلا برای اواخر سپتامبر برنامه ریزی شده است .
پایان
منبع : GameSpot
امیدوارم این مطلب مفید واقع بشه
نسخه ی اول بازی Dirt , واقعا یک بازی ریسینگ بی نظیر بود که سری بازی Colin McRae را به خوبی دامه داد . بازی که با طراحی بصری بسیار پرزرق و برق خود وهمچنین وجود مسابقات متنوع و گوناگون و طراحی عالی سیستم آسیب دیدن ماشین ها نظر تمام طرفداران این سری ومنتقدین رو به خود جلب کرد . اگر به خواهیم به گونه ای دیگر بیان کنیم Dirt به موقیت عظیمی دست پیدا کرد , که این بدیهی است که Codemaster به سختی در حال ساخت دنباله از بازی هایش است . که کاملا معلوم است بازی نیست جز Dirt 2 , از این بازی شب گذشته توسط ناشر انگلیسی اش طی یک مراسم در San Franciscoپرده برداشته شد .
در طول معرفی بازی , موضوعی را که Codemaster چندین مرتبه به آ ن اشاره کرد این بود که در این شماره هدف , بازی کردن در زمین های ناهموار به همراه رفتار هایی کاملا شبیه به این ورزش . خوب دقیقا معنی این حرف چی می تواند باشد ؟ در قسمت اول , بازی از صداگذاری قهرمان افسانه ای موتور کراس یعنی Travis Pastrana بهره می برد . ولی اینبار Codemaster آماده است تا با نهایت سرعت یکسری از امکانات بازی را به کمک این نمایش نشان دهد . این تیزر ویدیویی صحنه ای از RV بازیکن را آشکار می کند . محلی که شما در آن Career Mode خود رو کنترل می کنید , و با وجود انبوهی از دوده ها بسیار نامرتب به نظر می رسید, یک زن نیمه پوشیده و وجود هیجان دیوانه کننده . این خصوصیات به خوبی اشاره دارند به اینکه منظور از رفتارهای مربوط به این ورزش چه خواهد بود .
ولی البته , این بازی هنوز یک بازی مسابقه ای است و توجه زیاد به رابط کاربر یا همان منوی بازی شما را از بازی دور می کند . خوشبختانه , Codemaster یکسری اطلاعات در مورد حالت های متفاوت مسابقه در بازی را آشکار کرد . مهمترین خبر این اطلاعات که اجازه ی پخش آن را دادند گنجایش و بزرگی استادیوم هایی بود که مسابقات در آن برگذار می شوند . آنها یک ویدیو از گیم پلی بازی در استادیو خیالی ساخته شده در اطراف نیروگاه برق Battersea شهر لندن را نشان دادند , با تمام ویژگی های آن مانند: جاده های گلی , گودال ها و توده های دود که همراه با گردوخاک که بسیار زیبا وضعیت شهر های صنعتی را نشان می داد . به طور مشابه استادیوم ساختگی دیگری را که در Los Angles واقع بود را نشان دادند و آن را استادیوم King Shootout می نامیدند . ظاهرا آنها روی موتور بازی تغییراتی انجام داده اند تا این استادیوم ها بسیار بزرگ و زیبا جلوه دهند و وسعت آن از 40,000 که در بازی Grid بود به 120,000 در Dirt 2 برسد .
با این وجود , دیگر تعداد تماشاگران برای دیدن مسابقات و تصادف های شما کم نیست . در یک صحنه در طول نمایش تغییر دیگری که در موتور بازی صورت گرفته شده مشخص شد The biggie به احتمال فراوان یک فیزیک پیشرفته برای آب است . بازی شامل پیست های سُر بارانی نسخه ی اول به همراه چاله هایی که حداقل یک فوت عمق دارند است . این مانع جدید شدیدا ً توانایی رانندگی شما رو تحت فشار و آزمایش قرار می دهد و ابعاد جدیدی ازسبک و روش رانندگی را در طول مسیربه شما نشان می دهد , چون حرکت در مسیر های مطلوب چندان طول نمی کشد . حرکت در گوشه های پیست ها بهترین روش است ولی ممکن است شما رو به آبگیر های کوچک بیاندازد .
از نظر مکان پیست ها , شما می توانید منتظر برگذاری مسابقات همان طور که قبلا اشاره شد در لندن و لس آنجلس باشید , ولی می توانید انتظار بازی در مکان هایی که کمتر به فکرتان می رسید باشید مانند : کرواسی , چین و مالزی . این مکان های آسیایی تفاوت های کاملا مشخص نسبت به شهر های آلوده و کثیف اروپایی دارد . دیگر تغییر خوشایند بازی وجود قسمت مولتی پلیر است . اکنون شما می توانید به صورت Online با دیگران به صورت Real Time مسابقه دهید .
ما بسیار دوست داریم تا چیزهای بیشتری از این بازی ببینیم تا دیدن یکسری از ویدیو های کوتاه در طول این مراسم , چون آن چیزی که ما دیدیم بسیار امیدوار کننده و عالی بود .
منتظر خبر های بیشتری از این بازی تا زمان ریلیز آن باشید , که فعلا برای اواخر سپتامبر برنامه ریزی شده است .
پایان
منبع : GameSpot