پیشنهاد 200 میلیونی Epic Games برای بازی‌های فرست پارتی سونی

  • Thread starter Thread starter Ludens
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
به‌نظر می‌رسد شرکت Epic Games بابت عرضه بازی‌های فرست پارتی پلی استیشن، پیشنهادی 200 میلیونی را به شرکت Sony ارائه داده. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی‌های PlayStation

پرونده تقابل قانونی میان اپل و اپیک گیمز همچنان ادامه دارد و از این طریق، تاکنون اطلاعات جالب توجهی، از جمله هزینه 1 میلیاردی اپیک گیمز بابت بازی‌های انحصاری خود بر روی فروشگاه Epic Games به‌دست آمده است. اما مستندات جدید نشان می‌دهند که این شرکت برای انحصاری کردن بازی‌های فرست پارتی سونی نیز پیشنهادی 200 میلیون دلاری را در مقابل این شرکت قرار داده.

ما نمی‌دانیم که نتیجه این پیشنهاد چه بوده و آیا در نهایت چنین قراردادی بسته شده یا خیر، اما اپیک در مستندات ذکر شده اشاره کرده که این پیشنهاد "حداقل 200 میلیون گارانتی" برای 4 تا 6 عنوان بوده و منتظر دریافت پاسخ از سوی سونی است. منظور از حداقل گارانتی، این است که اپیک برای قراردادهای انحصاری خود مقدار مشخصی از هزینه را برای ناشران تضمین می‌کند؛ حتی اگر فروش بازی به آن مقدار نرسد.

در خصوص ارائه دادن چنین پیشنهادی برای شرکت Microsoft، مستندات نشان می‌دهند که حاصل صحبت‌های داخلی اپیک این بوده که "رئیس آن‌ها در بخش Xbox Game Pass برای PC با آنچه که ما انجام می‌دهیم مخالف است" و مایکروسافت به دید یک رقیب بابت قرارداد بستن برای محتوا به اپیک گیمز نگاه می‌کرد. همچنین به این نکته نیز اشاره شده که فیل اسپنسر گیب نیوول در Valve کم و بیش با یکدیگر دیدار داشته‌اند. این موضوع اصلا باعث تعجب نیست، چرا که مایکروسافت تعداد زیادی از عناوین خود از جمله Halo Master Chief Collection را بر روی استیم منتشر کرد.

در خصوص شرکت Nintendo نیز اپیک گیمز ایده ارائه پیشنهاد برای عرضه بازی‌های این شرکت بر روی استور خود را "نشدنی و غیرممکن" توصیف می‌کند. بنابراین ممکن است هیچوقت پیشنهادی در این خصوص صورت نگرفته باشد.

در پایان باید اشاره کرد که سونی بازی‌هایی مانند ReadySet Heroes و Predator: Hunting Grounds را به‌طور انحصاری برای استور اپیک گیمز منتشر کرده، اما بعید به‌نظر می‌رسد که هزینه پرداخت شده برای این عناوین 200 میلیون دلار بوده باشد. احتمال می‌رود که در نهایت یک قرارداد کاملا متفاوت بسته شده، و یا اینکه عرضه بازی‌های نامبرده بخش کوچکی از یک قرارداد بزرگ‌تر هستند.
 
باید هر سال یه بار دو تا ابر کمپانی رو بندازیم به جون هم تو این دادگاهه :دی

چیزای جالبی ازشون درمیاد :دی
این همه اینا از این بازی دادن بین فندوم ها و... خوردن. دو سه باری هم ما حالشو ببریم :دی
 
باید هر سال یه بار دو تا ابر کمپانی رو بندازیم به جون هم تو این دادگاهه :D

چیزای جالبی ازشون درمیاد :D
این همه اینا از این بازی دادن بین فندوم ها و... خوردن. دو سه باری هم ما حالشو ببریم :D
یعنی تو این دادگاه فکر کنم در مورد هرچیزی داره بحث میشه، جز دعوای خود اپیک و اپل :))
حالا بخش جالبش اینجاست که خیلی از این اسناد دارن اشتباهی پخش میشن. :)) ولی خب خوراک بحث کردن و تخمه شکستن هستن لامصب. :D
 
2021-05-08_12-20-18.jpg

البته هیچکدوم به نظر اجرایی نشدن،چون دیزگان انحصاری نشده.
________________
200 میلیون گارانتی با حق انحصار جداست، و این مینیموم گارانتی برا یه بازه کوتاه مدته ،برا بوردر لندز 2 هفته ای بوده و 35 تا هم جدا دادن برا حق انحصار.
اینم احتمالا، یه پیشنهاد بزرگ بوده، ولی فایل یه pdf بوده که درز پیدا کرده.


2021-05-08_12-41-32.jpg

کل pdf بیاد بیرون، اطلاعات خوبی قطعا توشه،شاید عناوین هم توش مشخص باشه.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or