پلیاستیشن از هوش مصنوعی و ماشین لرنینگ برای سرعت بخشیدن به ساخت بازیها استفاده خواهد کرد.
در صفحه 16 این گزارش، سونی میگوید: «تقویت فنآوریهایی که میتوانند به سازندگان کمک کنند تا ارزش IPهای خود را به روشهای کارآمد و باکیفیت، از جمله سنجش و ضبط و همچنین پردازش سهبعدی، هوش مصنوعی، و ماشین لرنینگ به حداکثر برسانند و اینکه این فناوریها به ارائه بازیهای آنان با سرعت بیشتر و هزینه کم به طیف وسیعتری از طرفداران کمک خواهند کرد.
این گزارش نشان میدهد که پلیاستیشن از ماشین لرنینگ در تولید Marvel’s Spider-Man 2 با استفاده از نرم افزار تشخیص صدا به زبانهای خاصی استفاده کرده است. این فرآیند به شرکت اجازه میدهد تا بهطور خودکار زیرنویسها را با خطوط هر شخصیت همگامسازی کند تا فرایند زیرنویس نویسی را به میزان قابل توجهی کوتاه کند.
[یادگیری ماشین یا ماشین لرنینگ (Machine Learning) یکی از زیر مجموعههای هوش مصنوعی است که به سیستمها این امکان را میدهد تا به صورت خودکار یادگیری و پیشرفت داشته باشند بدون اینکه به برنامه نویسی صریحی برای آن داشته باشند.]
PlayStation Will Use AI and Machine Learning to Speed up Game Development