ناتی داگ دارد چکار میکند؟ برای مدتی طولانی, فکر میکردیم که مد ملتی پلیر و مستقل عنوان The Last of Us Part 2, شوتری رقابتی مشابه SOCOM با بودجه بزرگتر خواهد بود که با نسخه اصلی عرضه شد, و فکر کردیم که الان درحال تجربه کردنش باشیم. اما یکسال است که از عرضه داستان دوم الی میگذرد و ما هیچ چیزی از پروژه آنلاین نشنیدیم.
در حقیقت, بنظر میرسد که همچنان فاصله زیادی با بازی داریم: چرا که این کمپانی کالیفرنیایی همچنان به استخدام برای بازی ادامه میدهد. هرگونه موقعیت های شغلی برای برنامه نویسان و دیزاینرها وجود دارد, همچنین چندی پیش, ناتی داگ یک "economy Designer" استخدام کرد, که نشان می دهد این عنوان بازی ای کاملا سرویس محور با آپدیت های منظم خواهد بود. اما صحبت های جناب وینیت آگاروال نظر ما را به خود جلب کرد.
او درباره بخش استخدامی شرکت گفت "بصورت جدی استخدام میکنیم,". "اگر میخواهید بخشی از توسعه تجربه سینمایی بین پلیرها در عنوان جدید مستقل و مولتی پلیر ما باشید ثبت نام کنید." این جمله به درستی بیان نشده, اما بنظر میرسد منظور او این است که این عنوان آنلاین ارزش های اصلی استودیو را در داستان پردازی حفظ خواهد کرد. اینکه چجوری چنین چیزی در فضای مولتی پلیر کار خواهد کرد, مارا متعجب ساخته است.
ناتی داگ هرگز کارهایش را نصفه انجام نمی دهد, و قبلا به ما اخطار داد که مد Factions عنوان خودش را خواهد داشت
اما اگر صادق باشیم, ما در تلاش هستیم تا بفهمیم که این بازی چجور عنوانی خواهد بود. متاسفانه, بنظر میرسد که بازی هنوز هم سالها از عرضه اش دور است, براساس گمانه زنی ما, استودیو مانند بقیه تحث تاثیر ویریوس بوده است. البته, از صبر کردن برای پروژه تکمیل شده خوشحالیم, اما داشتن اطلاعاتی از اینکه استدیو چیکار میکند عالی خواهد بود, اینطور نیست؟
منبع