حرفت تا حدود زیادی صحیح... ولی من یه سری نکته بگم
سازنده های انیمال کراسینگ بازی رو یجوری ساختن که اصن سریع تموم نشه
تو یه سطح بازی های موبایل طور و این کار رو قبل از این که بازی های موبایل این شیوه ها رو یاد بگیرن عملی می کردن
به خاطر اینه که قبلا هم گفتم
سناریوی این بازی بیشتر رو مبنای "تو مدت طولانی بازی کردنه"
بازی تقویمیه دیگه
باید مطمئن شن متوسط مخاطب شون نتونه تو "فاکینگ یک سال کامل" به هدف هاش تو بازی نرسه و آروم آروم بره جلو
جزیره های رندوم هم قبول دارم یه جورایی خیلی دیگه شانس شون کم ـه
بازی هنوز یه سری تغییرات QoL تو یه سری مکانیک هاش میخواد و مسیر آپدیت هاش امیدوارم چیزهای فان زیادی به بازی اضافه کنه
به هر حال بازی حداقل 60 ساعت محتوای خالص داره تا تازه به روتین اش برسه
و به نظرم خود این روتین خیلی خوب و سرراست ـه و واقعا اذیت ات نمی کنه و واقعا هم Design Choice های محشر بازی اند که ممکن می کنه این کار رو
یه نمونه اش رو به نظرم این پایین خیلی خوب توضیح میده تو ویدیو
در کل به نظرم از بعد آوریل پلیر بیس بازی احتمالا متوجه شن قضیه چیه و یه کاهش خیلی واضحی تو پلیر بیس بازی داشته باشیم
برای من به شخصه مشکلی نیست من یه سال رو PC و یه سال و نیم رو سوییچ Stardew Valley میزدم و می چرخوندم مزرعه مو... طولانی مدت ولی ریز به ریز بازی کردن رو همیشه دوست دارم
خیلی ها هم مثل من میتونن یه گوشه مغزشون رو هر از گاهی به روتین انیمال کراسینگ اختصاص بدن
بازی جدا عجله ای نداره تو هیچ کدوم از اهدافی که میذاره (به غیر از ایونت های سالیانه)
من خودم به بازی 10 نمیدم سر یه سری مسائل دیگه (که خیلی هاش رو به نظرم تو آپدیت ها میتونن حل کنن)
ولی در کل معتقدم چیزی که بازی میخواسته رو انجام داده کامل فعلا
تنها موردی که برای من سوال میمونه اینه که با آپدیت ها چقدر میتونن بازی رو زنده نگه دارن
تو New Leaf خیلی خوب بودند تو این زمینه
امیدوارم این جا هم همین طور باشن