Dark Souls: Remastered در تاریخ 28 May برای PS4,Xbox One,PC,Nintendo Switch منتشر خواهد شد حال به تازگی Bandai Namco از تغییرات این نسخه سخن گفته . علاوه بر افزایش گرافیکی یک سری از قسمت های بازی هم دست خوش تغیراتی شده که به شرح زیر است :
بخش گرافیک:
- بازی بر روی Xbox One X و PS4 Pro به صورت 4K ارتقا یافته (upscaled) و 60 فرم اجرا خواهد شد
- بر روی کنسول های PS4 و Xbox One به صورت 1080 و 60 فرم اجرا خواهد شد
- بر روی Switch در حالت داک 1080 و 30 فرم در حالت حمل 720 و 30 فرم
بخش مالتی پلیر :
- حداکثر تعداد بازیکنان آنلاین از 4 تا 6 افزایش یافته است.
- ایتم The Dried Finger مورد نیاز برای بازی با 6 بازیکن است.
- ایتم The Dried Finger که در سرزمین Painted World آریامیس وجود داشت به فروشگاه Undead Burg منتقل شده است تا قبل از بازی در دسترس باشد در ضمن این ایتم با آیتم Twin Humanities در Painted World جایگزین شده است.
- Password Matchmaking شبیه به Dark Souls 3 در بازی پیدا سازی شده است به این صورت که وقتی یک بازیکن در Password Matchmaking احضار می شود سطح بازیکن همگام سازی می شود یعنی دوستانتان با یکدیگر هم تراز خواهند شد
- اکنون دوستانتان با یکدیگر خیلی راحت تر مچ میشوند. هنگامی که سطح و سلاح بازیکن بالاتر از بازیکن میزبان باشد، سطحش بر اساس آن تنظیم می شود.
- ایتم های Healing در طول PvP به غیر از Estus Flasks در دسترس نخواهند بود، برای جلوگیری از جنگ های طولانی و پیچیده، تعداد Estus Flasks برای فانتوم ها به نصف کاهش می یابد در ضمن هنگامی که یک بازیکن یک فانتوم مهاجم را شکست می دهد، Estus Flasks بازسازی خواهد شد.
- بازیکنان می توانند Matchmaking جهانی را روشن / خاموش کنند.
- بازیکنان می توانند مانع از هماهنگ شدن فانتوم های سرخ از دیدن "علامت سفید" شوند.
- بازیکنان دیگر نمیتوانند در هنگام نبرد با فانتوم های دشنن به طور متوالی فانتوم های متحد را احضار کنند
- در بازی آنلاین، بازیکنان خارج از پارامترهای تعیین شده میزبان نمیتوانند با بقیه پلیر های مچ بشوند (بازیکنان هنوز هم می توانند از طریق Password Matching مطابقت داده شوند).
بخش Arena
- مود 3 به 3 و 6 به 6 به قسمت deathmatch بازی اضافه شده
- ارنا هم از قابلیت Password Matching استفاده خواهد کرد
- -نقاط Respawn کاملا تصادفی خواهند بود
سایر موارد
- بازیکنان می توانند به طور همزمان چند ایتم مصرف کردنی را انتخاب کنن در حالی که در بازی اصلی فقط یک عدد را می توانستیم انتخاب کنیم
- تعداد زبان های بازی به تعداد موجود در Dark Souls 3 افزایش یافته است.
- یک Bonfire کنار اهنگری Vamos اضافه شده است.
- Covenant ها میتوانند در هر Bonfire تغییر پیدا کنند
- قابلیت تغییر دکمه ها در تنظیمات بازی لحاض شده
- آیتم ها به صورت اتوماتیک در هنگام برداشتن در اصلات خالی قرار نمیگیرند در واقع هنگامی که دکمه پد بالا یا پایین را نگه میداریم اولین ایتم در اصلات خالی قرار میگیرد
- سرور های بازی از P2P به سرور اختصاصی تغییر یافته اند.