منبع خبرgames .net
john mulkey سرپرست طراحی بازی fear
roject origin جزئیاتی را که بازیکنان میتونن از بازی ای که به زودی به دستشان میرسه انتظار داشته باشن رو داده .
بدیهی ترین تفاوتی که در این بازی وجود داره و بازیکنان رو شوکه میکنه به کار بردن تکنولوژی چگالی بصری در محیط بازی هستش ( جرم حجمی)
اون میگه fear واقعا عالی به نظر میرسید، اما در جایی که fear در یک اتاق برای انتقال حس وسعت و مساحت به بازیکننده دوازده شیئ رو قرار میداد، project origin پنج برابر اون جزئیات را به شما نمایش خواهد داد.
البته این بیشتر به این معنیه که در حین درگیری ها در مراحل جدید اجسام بیشتری خواهند شکست، خاک و خاشاک و آثار خرابی بیشتر، افزایش ذرات معلق در هوا در حین خرابی که در بخش تصویر آهسته (slow motion ) خیلی زیبا به نظر میرسه . البته هنوز P O در مواردی مثل پیوند سنگین بازی با حس ترس و وجود اسلحه های پیشرفته در بازی پیرو fear قبلی هستش .
mulkey میگه خوشبختانه تفاوت دیگر بازی جدید با بازیه قبلی رفتار دشمنان هستش که خیلی پیشرفت کرده.اون میگه ما داریم در این موارد مطالعات بیشتری میکنیم:دشمنان و محیط بازی و راههای جدید برای نفوذ دشمنان ،اضافه کردن دشمنان جدید با تاکتیکهای جنگی تازه، افزایش شدت برخورد گلوله در اسلحه های بازی، ایجاد کردن محیطهای بازتر در بازی و اجازه دادن به بازیکنان برای اینکه در محیط بازی بتونن سنگر گیری کنن مثل همون کاری که دشمنانشون میکنن.
این بازی برای نیمه دوم امسال بر روی pc .360. ps3 برنامه ریزی شده.
با تشکر بابت ترجمه های قبلی از بچه های سایت معذرت میخواهم سعی میکنم روز به روز بهتر بشم.
john mulkey سرپرست طراحی بازی fear
![10 :p :p](/styles/default/xenforo/smilies/meep/10.gif)
بدیهی ترین تفاوتی که در این بازی وجود داره و بازیکنان رو شوکه میکنه به کار بردن تکنولوژی چگالی بصری در محیط بازی هستش ( جرم حجمی)
اون میگه fear واقعا عالی به نظر میرسید، اما در جایی که fear در یک اتاق برای انتقال حس وسعت و مساحت به بازیکننده دوازده شیئ رو قرار میداد، project origin پنج برابر اون جزئیات را به شما نمایش خواهد داد.
البته این بیشتر به این معنیه که در حین درگیری ها در مراحل جدید اجسام بیشتری خواهند شکست، خاک و خاشاک و آثار خرابی بیشتر، افزایش ذرات معلق در هوا در حین خرابی که در بخش تصویر آهسته (slow motion ) خیلی زیبا به نظر میرسه . البته هنوز P O در مواردی مثل پیوند سنگین بازی با حس ترس و وجود اسلحه های پیشرفته در بازی پیرو fear قبلی هستش .
mulkey میگه خوشبختانه تفاوت دیگر بازی جدید با بازیه قبلی رفتار دشمنان هستش که خیلی پیشرفت کرده.اون میگه ما داریم در این موارد مطالعات بیشتری میکنیم:دشمنان و محیط بازی و راههای جدید برای نفوذ دشمنان ،اضافه کردن دشمنان جدید با تاکتیکهای جنگی تازه، افزایش شدت برخورد گلوله در اسلحه های بازی، ایجاد کردن محیطهای بازتر در بازی و اجازه دادن به بازیکنان برای اینکه در محیط بازی بتونن سنگر گیری کنن مثل همون کاری که دشمنانشون میکنن.
این بازی برای نیمه دوم امسال بر روی pc .360. ps3 برنامه ریزی شده.
با تشکر بابت ترجمه های قبلی از بچه های سایت معذرت میخواهم سعی میکنم روز به روز بهتر بشم.
![158908-1-1.jpg](/proxy.php?image=http%3A%2F%2Fwww.gamepro.com%2Fcomputer%2Fpc%2Fgames%2Fnews%2Fimages%2F158908-1-1.jpg&hash=2c04a3394633dd8cc6767cc09b4693bb)