استودیو CD Projekt RED همواره در عناوین خود توجه زیادی به ساید کوئستها و مراحل جانبی داشته و ساید کوئستهای بازی Cyberpunk 2077 نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. اگر به اثر قبلی این استودیو یعنی The Witcher 3 نیز بنگریم متوجه میشویم این بازی در کنار تمامی نقاط قوت مختلفی که داشت ماموریتهای جانبی آن یکی از اصلیترین نقاط قوت آن محسوب میشد که توجهات بسیاری را هم به خود جلب کرد. به طوری که گاها با داستان اصلی نیز پیوند میخورد و نتیجه آن سبب میشد بسیاری از این ماموریتهای جانبی از ماموریتهای اصلی بیشتر در ذهن ماندگار شوند.
اکنون به گفته فیلیپ وبر (Phillip Weber) طراح کوئست استودیو CD Projekt RED، بعد از تولید بازی The Witcher 3 استودیو سازنده درون واحد تولید اصلی خود، تیمی اختصاصی برای طراحی فعالیتهای اختیاری و ساید کوئستهای بازی Cyberpunk 2077 در جهان باز آن ایجاد کرد. به...
Continue reading...