هیدتاکا میازاکی: به ساختن بازی‌های سخت ادامه خواهیم داد

  • Thread starter Thread starter Ludens
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
هیدتاکا میازاکی، کارگردان بازی Elden Ring اخیرا در مصاحبه‌ای تازه به رویکرد ویژه این استودیو در خصوص میزان سختی عناوین خود پرداخته و توضیحات جالبی را در این مورد ارائه داده است.
بازی Elden Ring

عناوین استودیوی From Software همیشه به‌خاطر سختی بی‌رحمانه خود شهرت داشته‌اند و از این‌رو، عرضه هر بازی جدید توسط این توسعه‌دهنده ژاپنی بحث و گفتوگوهای زیادی را به‌همراه می‌آورد؛ گفتوگوهایی که البته معمولا نتیجه نهایی معیینی ندارند. اما حالا هیدتاکا میازاکی نیز به عنوان خالق این آثار، صحبت‌های تازه‌ای در این خصوص داشته است.

در جدیدترین اخبار بازی، او در مصاحبه اخیر خود با نیویورکر توضیح داده که چالش‌برانگیز بودن بخش مهمی از تجربه این بازی‌ها محسوب می‌شود و استودیوی فرام سافتور ساخت عناوین سخت را رها نخواهد کرد، چرا که به گفته میازاکی، این بخشی از هویت آن‌هاست.

«ما همیشه در نظر داریم تا کارهای خود را بهبود دهیم، اما در بازی‌های ما، سختی همان چیزی است که به تجربه بازیکنان معنا می‌بخشد. بنابراین در حال حاضر علاقه‌ای به رها کردن ساخت بازی‌های سخت نداریم. این بخشی از هویت ماست.»

میازاکی همچنین در ادامه صحبت‌های خود گفته: «من هیچوقت بازیکن چندان بامهارتی نبوده‌ام، بنابراین بارها و بارها در بازی‌ها کشته می‌شوم. من می‌خواهم در آثار خود به این سوال پاسخ دهم که اگر قرار است مرگ فراتر یک نشانه شکست باشد، چگونه به آن معنا بدهم؟ چگونه مرگ را به امری لذت‌بخش تبدیل کنم؟»

«من در برابر افرادی که احساس می‌کنند چالش‌های بیش از اندازه‌ای در بازی‌هایم وجود دارند، احساس شرمندگی می‌کنم. من فقط می‌خواهم که بیشترین افراد ممکن لذت غلبه کردن به سختی‌ها را تجربه کنند.»

الدن رینگ، آخرین ساخته میازاکی و فرام سافتور هم‌اکنون برای کنسول‌های پلی استیشن و ایکس باکس و PC در دسترس است.​
 
آخرین ویرایش:
«من در برابر افرادی که احساس می‌کنند چالش‌های بیش از اندازه‌ای در بازی‌هایم وجود دارند، احساس شرمندگی می‌کنم. من فقط می‌خواهم که بیشتری افراد ممکن لذت غلبه کردن به سختی‌ها را تجربه کنند.»
leonardo-dicaprio-clap_a98d.gif
 
View attachment 246861شما فقط بساز استاد،سخت هم باشه باشه،فقط بنواز :D
ببخشید واقعا بابت spam و off topic و یا هر چیز دیگه ای ولی من منفجر شدم، قشنگ منفجر شدم از خنده وقتی اینو دیدم. قبلا دیده بودمشا ولی نمیدونم چرا اینقدر یهویی حال داد. وای وای وایییییی =))=))=))
 
با تمام ارزش هایی که برای ساخته های ایشون قائلم و بازی های بلاد بورن و دیمون سولز ریمیک رو جویدم ، و حتی Nioh رو تو همین سبک بالای 80 ساعت پلی دادم ، اما دیگه واقعا این سبک داره یکنواخت میشه و داره به سمت ساخته های TellTale Games میره . من یکی دیگه حاضر نیستم حتی شاهکاری مثل الدن رینگ رو بازی کنم . 1 ساعتی بازیش کردم و عین همون قبلیا بود و برای من اون هیجان و تازگی رو اصلا و ابدا نداشت.
 
استاد کارت درسته و همیشه همه جا گفتم تو در کنار میاموتو بزرگترین و تاثیرگذارترین بازیساز های تاریخ صنعت گیم هستید کاری که با دیمنز سولز و دارک سولز کردی فراتر تصورات بود انگار دنیای مرده و تکراری گیم رو زنده کردی ولی من الان ازت توقع اینو دارم
https://www.digikala.com/mag/wp-content/uploads/2020/07/Ornestein_and_Smough_Dark_Souls.jpg

توقع یه چی مثل این دو تا دارم کاملا یونیک و خاص در عین حال عادلانه توقع دارم راه رسیدن به باس مثل خود باس سخت باشه واقعیتش دوست ندارم مثل بقیه بازی ها چک پوینت پشت سر هم داشته باشه بازیات
میازاکی باید مریض باشه بازی هاش از همه نظر باید مریض باشه
 
ادامه بده اما یه ورژن آسون هم بزارن برای ما. میمیرن آیا؟ اصلا یه ماه بعد با پچ اضافه کنن که هرکی تا اون موقع نتونسته بره هم شانس بازی کردن داشته باشه:D
ماکان من شک ندارم تموم کردن این بازیا از دنبال کردن پلات کینگدوم هارتز سخت تر نیست، یعنی اینو بدون اغراق دارم میگم. :D در نتیجه خودتون رو از چنین لذتی محروم نکنید و در اولین فرصت درست و حسابی برید سراغشون. :D
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or