![83l5_o3j7_hzd.jpg](/proxy.php?image=http%3A%2F%2Fuupload.ir%2Ffiles%2F83l5_o3j7_hzd.jpg&hash=f6a1e795bf3d1a97f66775a99cb5dab5)
هیدئو کوجیما خالق افسانه ای سری بازی متالگیرسالید بعد از جدایی از کمپانی کونامی, احداث استودیو جدید و همکاری با سونی همراه با دوست و رفیق قدیمی خود مارکسرنی از تعدادی از استودیوهای زیرمجموعه سونی به منظور پیدا کردن تکنولوژی و موتورگرافیکی مناسب به جهت خلق اولین عنوان خود 'Death Stranding' ملاقات کردند.
یکی از این استودیو ها, استودیو هلندی Guerrilla Games بود که با اطمینان میشه گفت کوجیما بشدت تحت تاثیر تکنولوژی های بکار رفته در بازیهای Killzone و Horizon Zero Dawn قرار داشت.
در طی مصاحبه با PSBlog در مراسم RTXسیدنی کوجیما چنین بیان کرد که
من از استودیوهای زیادی در سراسر دنیا دیدار کردم و با آدمهای فوقالعاده ای ملاقات کردم اما استودیو هلندی گریلاگیمز, تکنولوژی گرافیکی آنها از هرجای دیگری یک لیگ جلوتر هست.
بیشتر در لینک زیر
Hideo Kojima on Decima Engine: “Guerrilla Games Technology a League Ahead of Everywhere Else” – PressA2Join
آخرین ویرایش: