طبق تیزر تبلیغاتی جدیدی که منتشر شده، از این پس شرکت سازنده بازیهای پوکمون با موزه آثار ونسان ونگوک، نقاش شهیر، وارد همکاری خواهد شد.
در این تیزر ما پیکاچو و ایوی (دو تا از کاراکترهای اصلی فرنچایز پوکمون) را تماشا میکنیم که مشغول قدم زدن در دشتی از گلهای آفتابگردان هستند که آسمان شروع به تاریک شدن و ستارگان شروع به درخشش میکنند تا بدین صورت، یکی از معروفترین نقاشیهای ونگوک را برای مخاطبان تداعی کند.
فراتر از اینها، نه موزه ونگوک و نه شرکت پوکمون، هیچکدام اعلام نکردند که این همکاری شامل چه چیزهایی خواهد شد و ما فقط میدانیم که قرار است از ۲۸ سپتامبر (۶ مهر) آغاز شود.
البته این اولین بار نیست که کمپانی پوکمون دست به همچین همکاریهایی میزند؛ در سال ۲۰۱۸، پوکمون رسما اعلام کرد که با موزه هنر متروپلیتن توکیو وارد یک همکاری شده است که از ۲۷ اکتبر آن سال، تا ۲۰ ژانویه ۲۰۱۹ ادامه داشت.
در طول این مدت، بازدیدکنندگان میتوانستند از این موزه یکی از پنج کارت تبلیغاتی این بازی را خریداری بکنند، کارتهایی که علاوه بر طراحی خاصشان، فقط در این موزه عرضه میشد و جای دیگری قابل تهیه نبود.
همین موضوع باعث شد تا قیمت این کارتها، به عنوان یک محصول کلکسیونی، به شدت افزایش پیدا کند و کمیابتر از همیشه بشود.
باید دید که ایندفعه ماهیت همکاری دو طرف راجعبه چه چیزی است و شامل چه موارد ویژهای میشود.
در این تیزر ما پیکاچو و ایوی (دو تا از کاراکترهای اصلی فرنچایز پوکمون) را تماشا میکنیم که مشغول قدم زدن در دشتی از گلهای آفتابگردان هستند که آسمان شروع به تاریک شدن و ستارگان شروع به درخشش میکنند تا بدین صورت، یکی از معروفترین نقاشیهای ونگوک را برای مخاطبان تداعی کند.
فراتر از اینها، نه موزه ونگوک و نه شرکت پوکمون، هیچکدام اعلام نکردند که این همکاری شامل چه چیزهایی خواهد شد و ما فقط میدانیم که قرار است از ۲۸ سپتامبر (۶ مهر) آغاز شود.
البته این اولین بار نیست که کمپانی پوکمون دست به همچین همکاریهایی میزند؛ در سال ۲۰۱۸، پوکمون رسما اعلام کرد که با موزه هنر متروپلیتن توکیو وارد یک همکاری شده است که از ۲۷ اکتبر آن سال، تا ۲۰ ژانویه ۲۰۱۹ ادامه داشت.
در طول این مدت، بازدیدکنندگان میتوانستند از این موزه یکی از پنج کارت تبلیغاتی این بازی را خریداری بکنند، کارتهایی که علاوه بر طراحی خاصشان، فقط در این موزه عرضه میشد و جای دیگری قابل تهیه نبود.
همین موضوع باعث شد تا قیمت این کارتها، به عنوان یک محصول کلکسیونی، به شدت افزایش پیدا کند و کمیابتر از همیشه بشود.
باید دید که ایندفعه ماهیت همکاری دو طرف راجعبه چه چیزی است و شامل چه موارد ویژهای میشود.