ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
همه چیز در مورد Project Scorpio [اطلاعات کامل در پست اول]
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Adam" data-source="post: 4215648" data-attributes="member: 36262"><p>1.دوستان عزیز لطفا فراموش نکنید که سازنده اسکورپیو مایکروسافت هست و ریس بخش مایکروسافت اقای اسپنسر هست و ایشون از 1 سال پیشگفتن ما کنسول بین نسلی نمیدیم....این کنسول یک کنسول نسل جدید هست. (از1.6 اومده 6 شده توان محاسباتی )</p><p>2. فلسفه ی دعوت از df این بود که بگن این کنسول بیشتر از توانش قدرت داره چرا؟ چون برنامه نویس ها ی فورزا تونستن در چند ساعت یه بازی نسل قبل رو 4k/60 کنن با استفاده از 66 درصد از قدرت کارت گرافیکی. df هم گفت واسه نتیجه خیلی زوده باید دید سازنده ها ی دیگه هم می تونن یا نه</p><p>3. با استفاده از dx12 اینا تونستن چند هزار خط برنامه نویسی رو به 11 خط کم کنن ( بله 11 خط ). منبع همون اولین ویدیو df</p><p>4. بازی های نسل قبل که در یک فریم قفل بدون را نمی شه تعییر بده خود کنسول بلکه سازنده باید یه پچ بزنه تا تعییر در بازی صورت بگیره.حالا در نظر بگبرید که وقت واسه پچ جدید با توجه به نکته 3 چقدر کم و در هزینه صرفه جویی می شه.</p><p>5. ولی بازی های نسل قبل که فریم قفل شده نداشتن مثل فورزا فریم بالاتری خواهند گرفت ( مثل فرق بین x1 و x1s)</p><p>6. نکات 4 و 5 در باره ی بازی های 360 (bc)هم صدق می کنن.</p><p>7. فرق اجرای بازی ها در دو کنسول جدید (proو اسکورپیو ) با کنسولهای 4 و 1 در اجرا شدن بهتر است و بازی انحصاری نخواهند داشت. تا اینکه کنسول جدیدتر بیاد و 4 و 1 برن کنار مثل ایفون ها که با اومدن نسل جدید چند نسل قبلی دیگه ساپورت نمیشن</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Adam, post: 4215648, member: 36262"] 1.دوستان عزیز لطفا فراموش نکنید که سازنده اسکورپیو مایکروسافت هست و ریس بخش مایکروسافت اقای اسپنسر هست و ایشون از 1 سال پیشگفتن ما کنسول بین نسلی نمیدیم....این کنسول یک کنسول نسل جدید هست. (از1.6 اومده 6 شده توان محاسباتی ) 2. فلسفه ی دعوت از df این بود که بگن این کنسول بیشتر از توانش قدرت داره چرا؟ چون برنامه نویس ها ی فورزا تونستن در چند ساعت یه بازی نسل قبل رو 4k/60 کنن با استفاده از 66 درصد از قدرت کارت گرافیکی. df هم گفت واسه نتیجه خیلی زوده باید دید سازنده ها ی دیگه هم می تونن یا نه 3. با استفاده از dx12 اینا تونستن چند هزار خط برنامه نویسی رو به 11 خط کم کنن ( بله 11 خط ). منبع همون اولین ویدیو df 4. بازی های نسل قبل که در یک فریم قفل بدون را نمی شه تعییر بده خود کنسول بلکه سازنده باید یه پچ بزنه تا تعییر در بازی صورت بگیره.حالا در نظر بگبرید که وقت واسه پچ جدید با توجه به نکته 3 چقدر کم و در هزینه صرفه جویی می شه. 5. ولی بازی های نسل قبل که فریم قفل شده نداشتن مثل فورزا فریم بالاتری خواهند گرفت ( مثل فرق بین x1 و x1s) 6. نکات 4 و 5 در باره ی بازی های 360 (bc)هم صدق می کنن. 7. فرق اجرای بازی ها در دو کنسول جدید (proو اسکورپیو ) با کنسولهای 4 و 1 در اجرا شدن بهتر است و بازی انحصاری نخواهند داشت. تا اینکه کنسول جدیدتر بیاد و 4 و 1 برن کنار مثل ایفون ها که با اومدن نسل جدید چند نسل قبلی دیگه ساپورت نمیشن [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
همه چیز در مورد Project Scorpio [اطلاعات کامل در پست اول]
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft