Multi Platform Grand Theft Auto VI

سازنده
Rockstar
تاریخ انتشار
2025
ناشر
Take Two
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 5
  2. Xbox Series X|S
1701809925083.png

.................
لوگوی بازی

dgj5wme-327561a1-f8f9-41bd-b591-57ba244348c2.png

مروری بر وقایعی که در مورد این بازی طی سالهای گذشته رخ داد
5 مارس ۲۰۲۱ اولین اشاره رسمی به ساخت GTA جدید توسط استراوس زلنیک مدیرعامل تیک تو بود که در جدیدترین مصاحبه خودش پس از پرسش یک خبرنگار در مورد زمان معرفی بازی GTA 6 برای اولین بار بطور رسمی بدون اینکه بخواد چیزی رو تکذیب کنه با تایید ساخت این بازی گفت که به وقتش که برسد راکستار GTA 6 رو معرفی خواهد کرد این اولین واکنش رسمی تیک تو به بازی GTA 6 هست که در این تاریخ شاهد آن بودیم.

IMG_20210814_130556.png

آپدیت مهم:
در روز ۴ فوریه 2022 راکستار طی توییتی برای اولین بار رسما به ساخت GTA بعدی اشاره کرد و گفت اخبار و اطلاعات به مرور در اختیار قرار داده خواهد شد.

FOyMd1nXwAI0r-v.jpg

راکستار در توییت اشاره شده گفت:

"بسیاری از شما ها در مورد نسخه جدید فرنچایز Grand Theft Auto سوال میکنید.

با هر پروژه جدید،هدف ما همیشه این است که فراتر از آن چیزی که قبلا به شما ها ارائه کردیم حرکت کنیم.ما خوشحال هستیم که تایید میکنیم توسعه فعال نسخه بعدی در حال انجام است.
ما مشتاقانه منتظر به اشتراک گزاشتن اطلاعات بیشتر به محض آماده شدن بازی هستیم.از طرف کل تیم بابت حمایت های شما سپاسگزاریم"



در روز ۱۸ سپتامبر ۲۰۲۲ و فقط یک روز بعد از سالگرد ۹ سالگی GTA 5 یک هکر در وب سایت Gtaforums اقدام به انتشار ویدیوهایی از بیلد پری آلفا GTA 6 کرد که کامیونیتی راکستار سریعا و بعد از مرور ویدیو ها و سورس کد ها جزییاتی جالبی از GTA 6 بدست آوردند که همه آنها در اسپویلر با ترجمه فارسی میتوانید بخوانید: 👇
✅ نقشه بازی بر اساس Vice City است، اما شاهد دریاچه‌ای هستیم که کمی از میامی فاصله دارد، احتمالا بخش بزرگی از فلوریدا به عنوان نقشه‌ی GTA 6 برنامه ریزی شده است.

✅ حداقل دو شخصیت قابل بازی، احتمالا می‌توانید همدیگر را صدا بزنید (یا از همدیگر کمک بگیرید)

✅ انیمیشن های جدیدی همچون سینه‌خیز رفتن، تعامل با اسب ها، و حتی اوردوز کردن!

✅ چرخه انتخاب سلاح کاملا بازسازی شده‌است، می‌توانید بخش سیگار و کمک های اولیه را مشاهده کنید.

✅ تعداد حمل تفنگ ها بسیار محدود شده است، اما می‌توانید با کیف تعداد بیشتری حمل کنید.

✅ خودرو ها جزئیات دیوانه کننده‌ای دارند.

✅ مکان هایی همچون هتل، سوپرمارکت، رستوران، فروشگاه خرید اجناس دست دوم (برای فروش وسائلی که دزدیدیم؟) و اشاراتی به آسانسور

✅ اشاره به گرسنگی، عرق کردن، چاق شدن، رفاقت با حیوانات

✅ اجاره دوچرخه

✅ تصادف ها واقعی تر بنظر می‌رسند.

✅ فیزیک قایق ها همچون RDR 2

✅ فیزیک دامن

✅ پلیس ها پلاک شمارا به یاد خواهند داشت.

✅ مردم به حرکات شما با جزئیات تمام واکنش خواهند داد، پلیس ها کور کورانه حرکت نمیکنند و مناطق را محاصره میکنند.

✅ اتفاقات پویایی در جهان بازی همچون توریست های گم‌شده و ...

✅ تعامل با اسب و حیوانات

✅ وجود کدهایی مربوط به تیراندازی و راندن جت‌پک

✅ وجود کدهایی مربوط به زیردریایی

✅ سیستم Drive-by به کلی بازسازی شده

✅ وجود کدهایی مربوط به دزدی و راندن قطار

✅ هوش مصنوعی پیشرفته برای پلیس ها و NPCها

✅ جزئیات به شدت زیاد داخل ماشین ها

✅ امکان آرایش کردن

✅ کد های دستگیری مجرمین توسط پلیس و انتقال به بازداشتگاه

✅ وجود بخش زیادی/کل ایالت فلوریدا

✅ احتمال تعامل با NPCها همچون RDR2

✅ همچنین وجود پاراگلایدر در بازی






ویدیو های مربوط به leak اون هکر رو میتونید از اینجا دریافت کنید.

هکر در اکتبر همان سال یعنی ۲۰۲۲ توسط پلیس انگلستان بازداشت شد.

در روز ۱۸ ماه May سال ۲۰۲۳ استراوس زلنیک در مصاحبه بسیار مهمی اعلام کرد :
"در چندین سال گذشته ما کسب و کارمان را برای انتشار مجموعه‎ای از پروژه‏‌های عظیم که معتقدیم ما را به سطح جدیدی از موفقیت می‌رساند، آماده کردیم.

در سال مالی 2025، با عرضه چندین عنوان بزرگ و خلاقانه، وارد دوران جدیدی شویم که معتقدیم سطح استاندارد جدیدی در صنعت بازی ایجاد می‌کند. ما انتظار داریم [تا در آن سال] به عدد 8 میلیارد دلار ارزش خالص دفتری و 1 میلیارد دلار پول عملیاتی برسیم.

همچنین پیش‌بینی می‌کنیم به سطوح بالاتری از نتایج عملیاتی مالی در سال 2026 و پس از آن برسیم"

سال مالی 2025 تیک‌تو از 1 آپریل 2024 (13 فروردین 1403) شروع و در 31 مارچ 2025 (11 فروردین 1404) پایان می‌یابد.

آپدیت مهم:در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۲۳ بلومبرگ به نقل از جیسون شرایر اعلام کرد GTA 6 در نوامبر معرفی و تریلر آن در اواخر نوامبر - اوایل دسامبر منتشر خواهد شد.

آپدیت مهم:در همان تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۲۳ توسط خود راکستار و شخص سم هوسر پخش اولین تریلر GTA VI در اوایل ماه دسامبر تایید شد.

آپدیت مهم: در تاریخ ۱ دسامبر ۲۰۲۳ راکستار رسما اعلام کرد اولین تریلر GTA جدید در ۵ دسامبر به نمایش در خواهد آمد.​
 
آخرین ویرایش:

poker.king

کاربر سایت
Dec 28, 2020
4
مرسی ولی تمامی ایم ماد های گرافیکی رو دارم من در اصل ماد rtx که برای ماد گرافیکی Realism Beyond ساخته شده رو میخوام این ماد گرافیکی بالاترین کیفیت رو داره و هیچ جایی پیدا نمیشه یه بنده خدایی توی سایتش گذاشته ازش خریدم و حالا فقط Rtx میخوام که همه چی تکمیل شه ! سایت اون یارو هم mod video games هستش با این که پولیه کارش درسته :-bd
 

Tommy Vercetty

Remember the Name!
کاربر سایت
Nov 18, 2010
5,290
نام
ROULY
بازسازی کات‌سین معروف GTA توسط صداپیشه های بازی.
احتمالا این چند وقت کلیپ های مختلف و meme های فراوان از GTA V و roast شدن فرانکلین توسط لامار مشاهده کردید.
این بار خود صداپیشه های این شخصیت ها این صحنه رو بازسازی کردن ?

View attachment IMG_20210112_231625_573.mp4
 

Tommy Vercetty

Remember the Name!
کاربر سایت
Nov 18, 2010
5,290
نام
ROULY
IMG_20210119_075920_185.jpg

به لطف پتنت جدید ، راکستار می تواند از NPC های هوشمندتری در بازیهای آینده خود برخوردار باشد.

پتنت جدیدی از Take-Two کشف شده است که براساس آن بهبود هوش مصنوعی و قابلیت های ناوبری پیشرفته تر و فوق العاده ای را شاهد خواهیم بود.

این پتنت "سیستم و روش ناوبری مجازی در یک محیط بازی" نام دارد .

سند اصلی این پتنت توسط شرکتهای Rockstar و Take-Two ، در اکتبر سال 2020 ثبت شده است.

به بیان ساده موضوع این حق ثبت اختراع این است که شخصیت های غیرقابل بازی (یعنی NPC ها) هوش مصنوعی هوشمندانه تر و ارگانیک تر خواهند داشت ، به گونه ای که رفتار NPC ها از راه حل های فعلی هوش مصنوعی که کمی احساس میشود منسوخ شده هستن پیشرفته تر خواهد بود.

این حق ثبت اختراع اشاره می کند که "سخت افزارهای متداول فقط منابع محدودی را برای توسعه دهندگانی فراهم می کنند که می خواهند جهان خود را با عناصر فعال و پویا پر کنند .شما در بازیهای اپن ورلد عابران پیاده ای که می بینید در خیابان قدم می زنند ، اتومبیل هایی که در جاده ها هستند و حتی وسایل نقلیه ای که بالای سر پرواز می کنند اما آنها بر اساس اسکریپت هایی اجرا می شوند که فقط هر بار به تعداد محدود و خاصی از NPC ها محدود است. NPC ها معمولاً همه با یک سرعت رانندگی می کنند ، مسیرهای یکسانی را دنبال می کنند و کارهای مشابه را انجام می دهند.

اما Rockstar فکر می کند این سیستم فعلی دچار نقصان است و آنها دارند روی سیستمی کار میکنند یا کرده اند که میتواند قابلیت هایی را ایجاد کند که "یک دنیای واقعی مجازی را ببینیم و دیگر محدودیت های سخت افزاری یا نرم افزاری ندارد وجود نخواهد داشت.

این تکنولوژی جدید به دنبال این است که دهها و صدها راه حل جلوی پای هر NPC برای تشخیص مسیرش قرار دهد تا از آنها برای پشبرد مسیرهای خود استفاده کند.

بطور مثال شاید یک NPC با نوع خاصی از اتومبیل ها عمداً دوست داشته باشد از شانه خاکی جاده های بیرون شهر استفاده کند تا از ترافیک خود را رها کند یا ممکن است NPC دیگری ، با غروب آفتاب و فرا رسیدن شب خیلی کندتر حرکت کند.
یا شما NPC هایی را خواهید دید که در شهر بطرز خطرناک رانندگی میکنند قوانین راهنمایی و رانندگی را نقض میکنند و در بین ترافیک لایی میکشند و یا اتومبیل هایی که در حال فرار از دست پلیس هستند و یا حتی ماشینهای اسپرتی که در اتوبان ها با یکدیگر مسابقه میدهند.
بر طبق این سیستم شما NPC هایی را خواهید که در طول زندگی خود در بازی مسیر مشخص و هدف مشخصی دارند و حتی این سیستم کمک خواهد کرد که مسیرها و اهداف NPC ها تحت تاثیر یکدیگر قرار بگیرد و ماجراهای جالبی رخ بدهد بطور مثال شما شاهد این خواهید بود که کسی در حال سرقت از یک مغازه اغذیه فروشی است و NPC های دیگر به سرعت به این قضیه واکنش نشان خواهند داد با پلیس تماس میگیرند و یا حتی به مقابله با هم خواهند پرداخت.
تاثیرات آب و هوایی بر روی NPC ها مورد دیگری است که گفته میشود از طریق این سیستم کار خواهد کرد با گرد و غباری شدن هوا یا شروع طوفان NPC ها به سرعت مسیرهای خود را تغییر میدهند و یا حتی سعی خواهند کرد رانندگی خود را متوقف کنند و یا ممکن است میزان تصادفات بیشتر شود. یا با بارانی شدن هوا NPC ها سواحل آفتابی را به سرعت ترک خواهند کرد و به سرعت خودشان را به زیر سرپناهی خواهند رساند.
باید ببینیم این سیستم چطور در GTA بعدی کار خواهد کرد.
 

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,536
View attachment 191491

به لطف پتنت جدید ، راکستار می تواند از NPC های هوشمندتری در بازیهای آینده خود برخوردار باشد.

پتنت جدیدی از Take-Two کشف شده است که براساس آن بهبود هوش مصنوعی و قابلیت های ناوبری پیشرفته تر و فوق العاده ای را شاهد خواهیم بود.

این پتنت "سیستم و روش ناوبری مجازی در یک محیط بازی" نام دارد .

سند اصلی این پتنت توسط شرکتهای Rockstar و Take-Two ، در اکتبر سال 2020 ثبت شده است.

به بیان ساده موضوع این حق ثبت اختراع این است که شخصیت های غیرقابل بازی (یعنی NPC ها) هوش مصنوعی هوشمندانه تر و ارگانیک تر خواهند داشت ، به گونه ای که رفتار NPC ها از راه حل های فعلی هوش مصنوعی که کمی احساس میشود منسوخ شده هستن پیشرفته تر خواهد بود.

این حق ثبت اختراع اشاره می کند که "سخت افزارهای متداول فقط منابع محدودی را برای توسعه دهندگانی فراهم می کنند که می خواهند جهان خود را با عناصر فعال و پویا پر کنند .شما در بازیهای اپن ورلد عابران پیاده ای که می بینید در خیابان قدم می زنند ، اتومبیل هایی که در جاده ها هستند و حتی وسایل نقلیه ای که بالای سر پرواز می کنند اما آنها بر اساس اسکریپت هایی اجرا می شوند که فقط هر بار به تعداد محدود و خاصی از NPC ها محدود است. NPC ها معمولاً همه با یک سرعت رانندگی می کنند ، مسیرهای یکسانی را دنبال می کنند و کارهای مشابه را انجام می دهند.

اما Rockstar فکر می کند این سیستم فعلی دچار نقصان است و آنها دارند روی سیستمی کار میکنند یا کرده اند که میتواند قابلیت هایی را ایجاد کند که "یک دنیای واقعی مجازی را ببینیم و دیگر محدودیت های سخت افزاری یا نرم افزاری ندارد وجود نخواهد داشت.

این تکنولوژی جدید به دنبال این است که دهها و صدها راه حل جلوی پای هر NPC برای تشخیص مسیرش قرار دهد تا از آنها برای پشبرد مسیرهای خود استفاده کند.

بطور مثال شاید یک NPC با نوع خاصی از اتومبیل ها عمداً دوست داشته باشد از شانه خاکی جاده های بیرون شهر استفاده کند تا از ترافیک خود را رها کند یا ممکن است NPC دیگری ، با غروب آفتاب و فرا رسیدن شب خیلی کندتر حرکت کند.
یا شما NPC هایی را خواهید دید که در شهر بطرز خطرناک رانندگی میکنند قوانین راهنمایی و رانندگی را نقض میکنند و در بین ترافیک لایی میکشند و یا اتومبیل هایی که در حال فرار از دست پلیس هستند و یا حتی ماشینهای اسپرتی که در اتوبان ها با یکدیگر مسابقه میدهند.
بر طبق این سیستم شما NPC هایی را خواهید که در طول زندگی خود در بازی مسیر مشخص و هدف مشخصی دارند و حتی این سیستم کمک خواهد کرد که مسیرها و اهداف NPC ها تحت تاثیر یکدیگر قرار بگیرد و ماجراهای جالبی رخ بدهد بطور مثال شما شاهد این خواهید بود که کسی در حال سرقت از یک مغازه اغذیه فروشی است و NPC های دیگر به سرعت به این قضیه واکنش نشان خواهند داد با پلیس تماس میگیرند و یا حتی به مقابله با هم خواهند پرداخت.
تاثیرات آب و هوایی بر روی NPC ها مورد دیگری است که گفته میشود از طریق این سیستم کار خواهد کرد با گرد و غباری شدن هوا یا شروع طوفان NPC ها به سرعت مسیرهای خود را تغییر میدهند و یا حتی سعی خواهند کرد رانندگی خود را متوقف کنند و یا ممکن است میزان تصادفات بیشتر شود. یا با بارانی شدن هوا NPC ها سواحل آفتابی را به سرعت ترک خواهند کرد و به سرعت خودشان را به زیر سرپناهی خواهند رساند.
باید ببینیم این سیستم چطور در GTA بعدی کار خواهد کرد.
AI بازی RDR2 هم خوفناک بود، NPCها هر کدومشون واکنش منحصر به فردی داشتن یا اگه دنبالشون می کردی متوجه عمق کارای روزمرشون می شدی، طرف در حال بریدن چوب درختا بود تا اتمام ساخت کارش، قشنگ کارشو تموم می کردو باقیمونده و پیشرفت کارش هر روز مشخص بود، انقدر NPC ها توی بازی رفتار واقع گرایانه داشتن که اگه می خواستی هم، به سختی می تونستی بهشون آسیب بزنی و با عواقبش هم بعضا روبرو می شدی، درجه آنر هم حرکت خیلی جالبی بود، در حالی که شرکتای دیگه توی ساخت بازی OWی در حد GTA V که نسل هفتیه درجا می زنن و با عنوان نسل 6 در خصوص AI هم نمیشه مقایسشون کرد، راکستار با GTA VI می خواد مرز AI رو توی یک بازی OW باز هم بشکنه، بازی های دیگه نیومدن که با GTA رقابت کنن، اونا اومدن که بدونیم و بفهمیم راکستار پادشاه ساخت بازی های OWــه و بقیه نمی تونن حتی اداشو در بیارن.
 

Tommy Vercetty

Remember the Name!
کاربر سایت
Nov 18, 2010
5,290
نام
ROULY
AI بازی RDR2 هم خوفناک بود، NPCها هر کدومشون واکنش منحصر به فردی داشتن یا اگه دنبالشون می کردی متوجه عمق کارای روزمرشون می شدی، طرف در حال بریدن چوب درختا بود تا اتمام ساخت کارش، قشنگ کارشو تموم می کردو باقیمونده و پیشرفت کارش هر روز مشخص بود، انقدر NPC ها توی بازی رفتار واقع گرایانه داشتن که اگه می خواستی هم، به سختی می تونستی بهشون آسیب بزنی و با عواقبش هم بعضا روبرو می شدی، درجه آنر هم حرکت خیلی جالبی بود، در حالی که شرکتای دیگه توی ساخت بازی OWی در حد GTA V که نسل هفتیه درجا می زنن و با عنوان نسل 6 در خصوص AI هم نمیشه مقایسشون کرد، راکستار با GTA VI می خواد مرز AI رو توی یک بازی OW باز هم بشکنه، بازی های دیگه نیومدن که با GTA رقابت کنن، اونا اومدن که بدونیم و بفهمیم راکستار پادشاه ساخت بازی های OWــه و بقیه نمی تونن حتی اداشو در بیارن.
امیرجان اون هوش مصنوعی که قدرت تصمیم گیری داره و تو فیلمها و سریالها دیدیم که ربات های آینده قدرت تصمیم گیری دارند مثل اون چیزی که تو بازی مثل دیترویت دیدیم بطور کلی جایی خوندم که این مدل از هوش مصنوعی ابتدا به همین صورت توی گیم ها باید تجربه بشه
یعنی گیمینگ روزی به این سطح میرسه که NPC ها حتی کارهایی فراتر از اونچه براشون برنامه نویسی شده انجام بدند و تصمیم بگیرن
اون موقع شاید تجربه بازی کردن برای همه یکسان نباشه ??
و این همون آغاز انتقال این سطح از AI به مثلا رباتها هست که تو فیلمها راجبش حرف میزنن
 

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,536
امیرجان اون هوش مصنوعی که قدرت تصمیم گیری داره و تو فیلمها و سریالها دیدیم که ربات های آینده قدرت تصمیم گیری دارند مثل اون چیزی که تو بازی مثل دیترویت دیدیم بطور کلی جایی خوندم که این مدل از هوش مصنوعی ابتدا به همین صورت توی گیم ها باید تجربه بشه
یعنی گیمینگ روزی به این سطح میرسه که NPC ها حتی کارهایی فراتر از اونچه براشون برنامه نویسی شده انجام بدند و تصمیم بگیرن
اون موقع شاید تجربه بازی کردن برای همه یکسان نباشه ??
و این همون آغاز انتقال این سطح از AI به مثلا رباتها هست که تو فیلمها راجبش حرف میزنن
متوجهم، فقط جا داشت بگم همین AI بازی RDR 2 ورای تصورات بود اونم برای یک بازی OW روی کنسول 1.8 TFـی! تک تک کامنت های من توی تاپیک RDR2 در مورد خاطراتیه که با NPCها داشتم! تعامل NPCها در RDR2 اسکریپت شده نیست برای همین حس پویایی داشت، شما این تغییراتو درون NPCها با توجه به ری اکشنی که نشون می دادی، با توجه به منطقه و روزی که سراغشونو می گرفتی متغیر بود و همین جنبه واقعی بودنش بود که رتبه اول نظرسنجی رو در تاپیک به خودش اختصاص داد (گشتوگذار) حس زنده بودن داشت و راکستار بیشتر از چیزی که تبلیغشو کرد به مرحله عمل رسوندش، جزییاتی که باورش قبل از ریلیز بازی باورکردنی نبود که چطور قراره روی کنسول 1.8TFـی اجرا بشه، الان هم به همون شکل تصور اینکه اون AI خوفناک رو به مرحله ای رسوندن که می تونه در بازی هر NPC کد مخصوص خودشو داشته باشه و به قول خودت هر وسیله نقلیه ای در خیابون مستقل از بقیه عمل کنه(تند بره کند بره خلاف کنه مسابقه بده) یا هر NPC رفتار آزدانه ای نسبت به اتفاقات اطرافش از خودش بروز بده، نه بصورت رندوم! بلکه تصمیم بگیره به عنوان یک کارکتر اصلی. دیوانه کننده و قابل تصوره برای این استودیو، چون راکستار بارها این موارد رو ثابت کرده.
 

Tommy Vercetty

Remember the Name!
کاربر سایت
Nov 18, 2010
5,290
نام
ROULY
متوجهم، فقط جا داشت بگم همین AI بازی RDR 2 ورای تصورات بود اونم برای یک بازی OW روی کنسول 1.8 TFـی! تک تک کامنت های من توی تاپیک RDR2 در مورد خاطراتیه که با NPCها داشتم! تعامل NPCها در RDR2 اسکریپت شده نیست برای همین حس پویایی داشت، شما این تغییراتو درون NPCها با توجه به ری اکشنی که نشون می دادی، با توجه به منطقه و روزی که سراغشونو می گرفتی متغیر بود و همین جنبه واقعی بودنش بود که رتبه اول نظرسنجی رو در تاپیک به خودش اختصاص داد (گشتوگذار) حس زنده بودن داشت و راکستار بیشتر از چیزی که تبلیغشو کرد به مرحله عمل رسوندش، جزییاتی که باورش قبل از ریلیز بازی باورکردنی نبود که چطور قراره روی کنسول 1.8TFـی اجرا بشه، الان هم به همون شکل تصور اینکه اون AI خوفناک رو به مرحله ای رسوندن که می تونه در بازی هر NPC کد مخصوص خودشو داشته باشه و به قول خودت هر وسیله نقلیه ای در خیابون مستقل از بقیه عمل کنه(تند بره کند بره خلاف کنه مسابقه بده) یا هر NPC رفتار آزدانه ای نسبت به اتفاقات اطرافش از خودش بروز بده، نه بصورت رندوم! بلکه تصمیم بگیره به عنوان یک کارکتر اصلی. دیوانه کننده و قابل تصوره برای این استودیو، چون راکستار بارها این موارد رو ثابت کرده.
بله دقیقا درست میگی
اتفاقا اخیرا در مورد AI رددد۲ توی تاپیک PC یش بحثای جالبی شد حتما یه سر بزن ببین
 

samiradin

کاربر سایت
Jan 26, 2012
1,993
نام
sami
بازسازی کات‌سین معروف GTA توسط صداپیشه های بازی.
احتمالا این چند وقت کلیپ های مختلف و meme های فراوان از GTA V و roast شدن فرانکلین توسط لامار مشاهده کردید.
این بار خود صداپیشه های این شخصیت ها این صحنه رو بازسازی کردن ?

View attachment 190448
شما رو نمیدونم ولی من از gta نسل جدید انتطار همچین گرافیکی رو دارم :D
 

.::PUИK::.

کاربر سایت
Mar 28, 2014
8,599
چیزی که انتظار دارم ?

خخخ شاید باورت نشه من این ویدیو رو تو کامپیوترم دارم
هرچی باشه فقط miami باشه و هم زمان حال باشه هم گذشته
قطعا الهاماتی تو بازی از scarface و dexter و narcos و donnie brasco تو بازی هست
فقط امیدوارم سیستم حیات وحش داشته باشه مثه تمساح و فلامینگو کوسه
 

Tommy Vercetty

Remember the Name!
کاربر سایت
Nov 18, 2010
5,290
نام
ROULY
خخخ شاید باورت نشه من این ویدیو رو تو کامپیوترم دارم
هرچی باشه فقط miami باشه و هم زمان حال باشه هم گذشته
قطعا الهاماتی تو بازی از scarface و dexter و narcos و donnie brasco تو بازی هست
فقط امیدوارم سیستم حیات وحش داشته باشه مثه تمساح و فلامینگو کوسه
داریم راجب راکستار صحبت میکنیم پس هرچی انتظار داری بهترشو بهت میده?
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر