هر کی میتونه نقد بنویسه یا دوست داره بنویسه بیادتو

سلام.
بچه ها این تاپیک را برای نقد نویسی درست کردم.
بسم الله پس هر کس می تونه نقد بنویسه یا این توانایی رو در خودش احساس می کنه از همین حالا شروع کنه. لازم نیست بگه من بیان یا انشایم خوب نیست می تونید همین بازی که الان دارید بازی می کنید توی چند سطر توصیفش کنید یا خیال کنید یکی از دوستانتون توضیحاتی در مورد بازی که دارید بازی می کنید از شما توضیحاتی می خواد، شما چه بهش می گید؟ هر چه می خواهید بهش بگید همین جا بنویسید نگاه کنید همین حال که دارم این مطلب رو می نویسم تمام این مطالب پشت سر هم داره از ذهنم خارج می شه ولی چند دقیقه بعد اگه ننوشه باشم تمام اینها از ذهنم می پره پس تا دیر نشده از همین حالا هر چه به ذهنتون میاد بنویسید (توصیه می کنم حتی الامکان از 4-5 سطر بیشتر باشد) از هر کجا می تونی شروع کن بعد از این که همه چیز رو بیان کردی و ذهنت خالی شد برای بهتری کار (اگه دلت خواست) ویرایشش کن. در پایان کار اسمت هم زیر نقدت بنویس (بیان سن دلبخواهی است)
خب برای نقد نویسی من چند توصیه می کنم (البته اگر خودتان خلاقیت داشته باشید نورعلی نور) اول یک نقد آماده از یک سایت تهیه کن بعد خوب به نقد دقت کن ببین از کجا و چطوری شروع شده و پایان یافته همچنین به چه نکاتی توجه کرده مثلا بعضی نقدها ابتدا از شرکت سازنده وسبک بازی شروع می کنند در آخرهای کار به نکات منفی بازی و آیا این بازی ارزش بازی کردن دارد یا نه؟ درجه سنی و سیستم مورد نیاز می پردازند بعد به نکات جالب بازی، گرافیک ، صدا گذاری ، جزئیات بازی و... می تونی بپردازی. سپس اگه می تونی از یک تا 10به بازی امتیاز بده کار به سایتهای دیگر نداشته که چه امتیازی به این بازی داده اند برای من نظر شما مهم است.
منتظر نقدهای زیبای شما هستم
 

Hashem

کاربر سایت
Apr 28, 2006
872
نام
هاشم
پس اگه اینطوره این سایت رو بهتون معرفی می کنم شما می تونید نقدهاتون در این سایت قرار دهید و نقدها تون با اسم شما برای حدود هزار نفر ارسال خواهد شد
www.neek.ir
اینم ایمیلش:info@neek.ir
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر