خبر رسمی هرچیزی که درباره Assassin's Creed Red می‌دانیم

Ali Piri

کاربر سایت
Apr 27, 2022
18
نام
علی پیری
بالاخره Assassin's Creed سفری دیگر را آغاز کرد که مقصدش ژاپن است. سفری که طرفداران تقریبا از ۱۵ سال پیش که این مجموعه آغاز شد، منتظرش بودند. این نسخه از سری بازی Assassin's Creed که در رویداد Ubisoft Forward 2022 معرفی شد، با نام رمزی Red شناخته می‌شود. این نسخه از مجموعه، بعد از عرضه‌ی Assassin's Creed Mirage متتشر می‌شود. هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای Assassin's Creed Red مشخص نشده است. همچنین پلتفرم‌هایی که میزبان این بازی هستند نامعلوم‌اند.
آقای Marc-Alexis Cote که در بهترین نسخه‌های این مجموعه به‌عنوان کارگردان خلاق(خلاقیت) و تهیه‌کننده حضور داشته است، AC Red را آینده‌ی سبک جهان‌باز و RPG در این مجموعه توصیف کرد.
در رویداد جدید یوبیسافت تیزری نیز از این بازی نمایش داده شد که شما می‌توانید آن‌را در تلگرام بازی‌سنتر در آدرس BaziCenter.com تماشا کنید.
این تیزرِ 20 ثانیه‌ای، بافت شهری و فضای ژاپن فئودال را نشان می‌دهد. دوران فئودال شامل دو دوره‌ی سنگوکو و ادو است که میزبان پیروزی‌ها و شکست‌‌های زیادی از جنگجویان اصیل ژاپنی یعنی شینوبی‌ها و سامورایی‌ها بوده است. بازی‌هایی مثل Sekiro, Nioh و Ghost of Tsushima در این دوران جریان دارند. دوران فئودال ژاپن قصه‌های زیادی برای تعریف کردن دارد و این‌بار، سری اساسینز کرید راوی یکی از این قصه‌ها می‌شود. آقای Cote درباره خواسته‌ی بازیکنان می‌گوید: "می‌گذاریم بازیکن یکی از مورد انتظار‌ترین خواسته‌هایش را تجربه کند و به عنوان یک شینوبی در این جهان وسیع گشت و گذار کند." همانطور که از سری اساسینز کرید انتظار می‌رود، برعکس فضاهایی دشتی و هموار -مانند چیزی که اغلب در Ghost of Tsushima دیدیم- اکثرا شاهد بافت‌های شهری و آثار تاریخی ژاپن فئودال خواهیم بود. ساخت Assassin's Creed Red برعهده‌ی استودیوی Ubisoft Quebec است که در آخرین پروژه‌های خود، سازنده‌ی اصلی AC odyssey و AC Syndicate بود.
قصه‌های ژاپن فئودال خونین است و اساسینز کرید جدید نیز قرار است خونین باشد. شمشیری که در تیزر می‌بینیم، گواهی بر این موضوع است.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر