![uf7o_0mejqho.jpg](/proxy.php?image=http%3A%2F%2Fuupload.ir%2Ffiles%2Fuf7o_0mejqho.jpg&hash=877535eba0891a17f1bf365cc8efea82)
هر چند معلوم نیست که آیا مایکروسافت این میزان فروش را صرفا برای ورژن پایه اکس باکس وان در نظر داشته است یا فروش پروژه اسکورپیو نیز در این میان در نظر گرفته شده است.
"هدف تیم ما در آن زمان پی بردن به این موضوع بود که چگونه میتوان 200 میلیون کنسول فروخت؟
تا آن زمان سابقه نداشت که کنسولی بتواند به این میزان فروش داشته باشد.
بیشترین فروش متعلق به ps2 بود که در آن زمان 120 میلیون دستگاه یا در آن حدود فروخته بود.
تیم ما نتیجه گرفت که مردم در حال روی آوردن به سرویس های ویدیویی( OTT(over the top مانند نت فلیکس و استن هستند و نقش تلویزیون در حال کمرنگ شدن است.
و اگر ما می توانستیم کنسولی بسازیم که در مرکز این تغییر باشد و علاوه بر کسانی که به بازی کردن می پردازند، نیاز کسانی را که عادات مربوط به تماشای تلویزیونشان در حال تغییر است پوشش دهد، می توانستیم بازار کنسول ها را تسخیر کنیم و آن را گسترش دهیم"
اگرچه این ایده ای بلند پروازانه برای مایکروسافت بود اما به دلیل سیاست های بسیار اشتباه در همان ابتدا شکست خورد و پس از روی کار آمدن اسپنسر، وی تصمیم به تمرکز بر روی بخش گیمینگ، کنار گذاشتن بخش های جانبی و ارائهXbox one به عنوان یک کنسول مناسب بازی گرفت.