
این نمایش نه تنها مورد توجه منتقدین ، بلکه مورد توجه مخاطبان نیز قرار گرفته
بر اساس آمار و آنالیز ها ، 47% توییت های E3 مربوط به نینتندو بوده و این در حالی هست که سونی با حدود 27% الی 28% و مایکروسافت با حدود 25% در رتبه های بعدی قرار دارند
همچنین هش تگ #Nintendo به تعداد 30,000 بار و هش تگ #e32014 به تعداد 55,000 بار مورد استفاده قرار گرفته شدند
با توجه به فروش قابل توجه Mario Kart 8 که باعث افزاریش فروش Wii U شد و همچنین نمایش قابل توجه نینتندو در E3 که بخش عمده آن را بازی های Wii U تشکیل می داد ،باید منتظر ماند که در آینده چه تاثیری در فروش این کنسول خواهیم دید