نویسنده اصلی Mass Effect Andromeda استدیوی Bioware را ترک کرد

.:BigBoss:.

کاربر سایت
درود


1wkj_chrisschlerf-610.jpg


آقای Chris Schlerf یکی از اعضای کلیدی تیم سازنده «Mass Effect Andromeda»، استدیوی Bioware را ترک کرد. در ادامه با «بازی‌سنتر» همراه شوید.
او نویسنده اصلی این پروژه بود و این خبر را در توئیتر اعلام کرد که استدیوی Bioware را ترک کرده تا به استدیوی Bungie ملحق شود. او حدود دو سال در Bioware حضور داشت و قبل از آن نیز در استدیوی 343i به عنوان نویسنده Halo 4 فعالیت می‌کرد.

صفحه LinkedIn او شامل وظایف و مدیریت وی در پروژه «Mass Effect Andromeda» می‌شود که در توئیت‌های خود بازی را بسیار سورپرایز کننده توصیف می‌کرد. در مورد یکی از وظایف و نقش او، به این نکات اشاره شده:

گسترش ابزارهای داستان سرایی در Bioware و همچنین به کار گیری از تکتیک‌هایی در جهت اعمال نفوذ در مناطق مختلف برای افزایش انتخاب‌ بازیکن‌ها و پلیرها، داستان سرایی و روایت به صورت همزمان و هم به صورت ناهمگام در دنیای بازی.

در پایان سال 2015 یکی دیگر از اعضای کلیدی تیم سازنده بازی، این استدیو را ترک کرده بود. «Mass Effect Andromeda» پاییز امسال برای PC و PS4 و Xbox One عرضه خواهد شد.


منبع
 
چه قدر پیچیده شده جریان Mass Effect: Andromeda. :|:d
اول که Chris Wynn رفت، حالا هم Schlerf. یهو Mac Walters و Ian Frazier هم برن دیگه. 8-|
نمی‌دونم داستان این رفت و آمدها چیه و چه تاثیری روی پروژه می‌ذاره... نمایش که باید تا E3 صبر کنیم، پس مجبوریم به حرف بایوور که گفت رفتن وین تاثیر بد روی بازی نذاشته و مراحل ساخت خیلی خوب داره طی میشه و حرف‌های خود Wynn و Schlerf اعتماد کنیم. :d

پ.ن: ولی حس می‌کنم حداقل اتفاق می‌تونه یه تاخیر چند ماهه باشه.
 
bioware هیچوقت شرکتی نبوده که فقط به چند نفر متکی باشه و بدون اون ها تبدیل بشه فقط به سایه ای از bioware سابق . اما با این حال ، باز هم این ترک کردن های متوالی باعث نگرانیه .
امیدوارم که این ترک کردن ها روی کیفیت mass effect : andromeda تاثیر منفی نذاره .
 
چه قدر پیچیده شده جریان Mass Effect: Andromeda. :|:d
اول که Chris Wynn رفت، حالا هم Schlerf. یهو Mac Walters و Ian Frazier هم برن دیگه. 8-|
نمی‌دونم داستان این رفت و آمدها چیه و چه تاثیری روی پروژه می‌ذاره... نمایش که باید تا E3 صبر کنیم، پس مجبوریم به حرف بایوور که گفت رفتن وین تاثیر بد روی بازی نذاشته و مراحل ساخت خیلی خوب داره طی میشه و حرف‌های خود Wynn و Schlerf اعتماد کنیم. :d

پ.ن: ولی حس می‌کنم حداقل اتفاق می‌تونه یه تاخیر چند ماهه باشه.
خلاصه کامنتهای شما در مورد ترک افراد کلیدی از پروژه مس افکت:

89rrcb9gq5q7ittymlml.jpg


داشتن روحیه و امیدوار بودن یه چیزیه و درهرحالتی بگی همه چیز OKـه یه چیز دیگه :دی.
 
چه قدر پیچیده شده جریان Mass Effect: Andromeda. :|:d
اول که Chris Wynn رفت، حالا هم Schlerf. یهو Mac Walters و Ian Frazier هم برن دیگه. 8-|
نمی‌دونم داستان این رفت و آمدها چیه و چه تاثیری روی پروژه می‌ذاره... نمایش که باید تا E3 صبر کنیم، پس مجبوریم به حرف بایوور که گفت رفتن وین تاثیر بد روی بازی نذاشته و مراحل ساخت خیلی خوب داره طی میشه و حرف‌های خود Wynn و Schlerf اعتماد کنیم. :d

پ.ن: ولی حس می‌کنم حداقل اتفاق می‌تونه یه تاخیر چند ماهه باشه.
سلام میلاد.
یه چیزی که وجود داره، اینه که نویسنده حضور کلیدی رو در مراحل پیش تولید داره و تو مراحل تولید اصلی کار خاصی از دستش بر نمیاد و کنترل اتمسفر و شخصیت پردازی رو Art Director انجام میده.
الان هم به طور یقین کار نویسنده های ME: A با این عنوان تموم شده است که دارند یکی یکی کوچ می کنند. :d برای همین هیچ مشکلی توی روند بازی پیش نمیاد صد در صد.

پ.ن: اون تآخیر چند ماهه هم خواهد خورد میلاد. دلیلش رو هم خودت توی تاپیکش گفتی. اینا به طور نامحسوس از بعضی ها فیدبک گرفتند که مثل اینکه Level Design مثل همیشه جذاب نبوده و دارند تغییرات میدند. ;)
 
داشتن روحیه و امیدوار بودن یه چیزیه و درهرحالتی بگی همه چیز OKـه یه چیز دیگه :biggrin1:.

البته این طوری هم نبوده که صرفا بگن همه چی اوکی و خداحافظ! :d مثلا همین نویسنده بازی گفته:

Andromeda is going to blow people away

اگر اشتباه نکنم قبلا هم گفته بودی که بازی خیلی وقت هستش که توی سکوته و احتمالا به مشکل خورده... آره خب درسته کلی مورد داشتیم این طوری که ساخت بازی با مشکل بر خورد کرده مث TLG ولی از اون طرف یه بازی مث GeoW 4 رو هم داشتیم که دست یه تیم خیلی خوب هستش و کلا توی سکوت بوده ولی اخیرا اعلام شد که شاید حتی زودتر از موقع انتظار و با چند ماه جلوتر اومدن تاریخ انتشار، عرضه بشه. :d
اما باز بحث این پیش میاد که این خوب پیش رفتن و بالا بودن سرعت ساخت، کیفیت بازی رو هم تضمین می‌کنه یا نه.
کلا به نظرم بهتره صبر کنیم تا نمایش اول ببینیم اوضاع از چه قراره چون این طوری فقط میشه حدس زد.

______________
[MENTION=63921]The Fade[/MENTION]

دقیقا داوود. درسته یه کمی نگران کننده است ولی خب باید صبر کرد. :d
افراد بزرگی بالای سر پروژه هستن و به نظرم اگر بتونن همون بحث طراحی مراحل و بالانس کردن کلاس‌ها رو درست انجام بدن بقیه موارد حله.
اگر یه کمی اطلاعات از بازی داده شده بود الان شاید این نگرانی رو نداشتیم. :d
 
دقیقا داوود. درسته یه کمی نگران کننده است ولی خب باید صبر کرد. :d
افراد بزرگی بالای سر پروژه هستن و به نظرم اگر بتونن همون بحث طراحی مراحل و بالانس کردن کلاس‌ها رو درست انجام بدن بقیه موارد حله.
اگر یه کمی اطلاعات از بازی داده شده بود الان شاید این نگرانی رو نداشتیم. :d

درسته، اطلاعات کم فقط بخاطر شیوه ی بد معرفی بود.
یادم نمیره که هنوز نام سومین نسخه DA مشخص نشده بود که هادسن بازی رو معرفی کرد. چهار سال از معرفی بازی میگذره و برای همین همه میگن اطلاعات کم در صورتی که اگه بایوور تا بعد ریلیز بازی DA: I می ذاشت مراحل ساخت توی سکوت خبری بمونه، اینطوری نگرانی و انتظارات بوجود نمی اومد.
من فکر می کنم این ها میخوان یه Open-World الترا اکشن تحویل بدن (:d) ! به حرفت شک ندارم، بازی 100% تاخیر میخوره برای 2017.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or