نومورا: مبارزات FFVII Remake طرفداران را غافلگیر می‌کند!

Cloud Strife

Loyal Member
vitbg13khh8pgdc7pi3p.jpg

بعد از یک دهه انتظار، بالاخره FFVII Remake در کنفرانس خبری سال گذشته سونی در E3 معرفی شد تا علاقه‌مندان سری FF و خصوصا VII منتظر بازگشت شخصیت‌های محبوب خود با رنگ و بویی جدید و مدرن باشند. آقای تتسویا نومورا، کارگردان بازی، که این روزها سخت مشغول ساخت World of Final Fantasy و Kingdom Hearts III نیز می‌باشد، در مصاحبه‌ای با Dengeki صحبت‌های محتاطانه، اما قابل توجهی درباری VII داشته‌اند.

"اگه دنیای FF تو KH رو دیده باشد، به شکل مشابه کاملا آشنا و نوستالژیک هست و همه می‌تونن درک کنن همون بازی قبلی منتها با ظاهر جدید و متفاوته، و البته فقط تیم سازنده می‌تونه درک کنه ما برای رسیدن به این مهم چه موانعی رو که پشت سر نزاشتیم! اما در مورد اکشن و سیستم مبارزات، هرجور که بخوای حساب کنی، دچار تغییر و تحول اساسی شده و الان یه چیز کاملا جدید و اورجیناله! در حال حاضر مبارزات در عوض سیستم نوبتی گذشته، کاملا اکشن شدن. حالا سری بعد که VIIR رو نمایش میدیم و در موردش صحبت می‌کنیم من می‌تونم به طور کامل توضیح بدم که اکشن دقیقا به چه شکلی خواهد بود. من فکر می‌کنم در حال حاضر هیچ کس نمی‌تونه سر سوزنی تصور کنه مبارزات VIIR چقدر جدید و واقعی شدن. ما الان در میانه راه هستیم و وقتی قدم رو به جلو رو کامل برداریم می‌تونیم به همه نشون بدیم مبارزات جدید اینه!"

vu72m3uh4iqf5g6ood9x.png

اینطور به نظر می‌رسد که SE از تمام محدودیت‌های پیشین فراتر رفته و از تغییرات بنیادین ابایی ندارد. نومورا در این خصوص می‌گوید:

"خیلی از طرفدارا از ما درخواست داشتن سیستم ATB قبلی رو نگه داریم و بازی کماکان نوبتی باشه، اما تصمیم ما این بود که برای بازسازی، به سمت یه اکشن Heavy Style بریم. البته ما یه سیستم‌هایی رو تو بازی گنجوندیم که فن‌های قدیمی هم بتونن ازش لذت ببرن، خصوصا کسایی که به نقش‌آفرین‌های نوبتی عادت کردن و با اکشن خیلی ارتباط برقرار نمی‌کنن و مهارت ندارن، پس جای نگرانی نیست. اما برای اون دسته از افرادی که مبارزات اکشن رو می‌پسندن و ترجیح می‌دن، ما تلاش کردیم بازی نوآوری و تفاوت‌های خاص خودش رو داشته باشه تا اون‌ها هم بتونن به عنوان یه مبارزه کاملا جدید ازش لذت ببرن. من اخیرا مرحله شروع بازی رو دیدم و به نظرم واقع گرایی که توی مبارزات و کلیت بازی می‌تونید حس کنید کاملا راضی نگهتون می‌داره."

v09i5u2yfjml1jay9316.jpg

2017 بیستمین سالگرد عرضه FFVII است، و شاید به همین مناسبت بتوان منتظر خبرهای هیجان انگیز‌تری از VIIR بود.

"علاوه بر VII همینطور پانزدهمین سالگرد KH هم هست، و بدم نمیاد برای هر دوشون یه برنامه‌ای بریزم، اما این روزها ما خیلی مشغول ساخت بازی‌ها هستیم، از جمله WoFF و فکر می‌کنم تا سرم یکم خلوت‌تر نشه نتونم هیچ چیز قطعی بگم!"
 
من که فکر نمیکنم زودتر از 2018 احتمال اومدنش باشه، حتی با این وضعی که خبرش بود شاید بازی بصورت کامل ریلیز نشه( حالا یا سریالی یا حالت دیگه).
من نمیدونم این چه سیاستی که اسکوئر اجازه میده بازی اینقدر زود معرفی بشه.
این چه کاریه که بازی معرفی بشه و تیم اجازه نداشته باشه ازش اطلاعاتی بدن؟
اونم عنوانی که اصلا نیاز به این نحوه تبلیغات نداره، فقط فشار رو تیم سازنده زیاد میکنه و توقع برای طرفدارها ایجاد میکنه.
کلا اسکوئر مثل یه سری از دوستان شب تصمیم به ساخت بازی میگیرن، صبح تریلر CG ازش پخش میکنن.
در مورد اطلاعات ندادن متاسفانه این استثناعن SE بی تقصیره و این کرم از خود نومورا هست!
نه دیگه اسم استاد رو نبر، الان یه سری جان برکف با زیرپیراهنی و شرت ماماندوز وارد صحنه میشن [-o<
حرف دل من زدی، عجیب این بشر ضد طرفدارها رفتار میکنه.بقول تو از تاباتا هم یاد نمیگیره.
برای همین قبلا گفته بودم که این بشر نباید پستی داشته باشه که همه جنبه های بازی رو شامل بشه، یعنی نه کارگردان باشه و نه تهیه کننده.
بهترین پست براش همون طراح کارکتر،کاگردان هنری و ... هست.
 
آخرین ویرایش:
من که فکر نمیکنم زودتر از 2018 احتمال اومدنش باشه، حتی با این وضعی که خبرش بود شاید بازی بصورت کامل ریلیز نشه( حالا یا سریالی یا حالت دیگه).
من نمیدونم این چه سیاستی که اسکوئر اجازه میده بازی اینقدر زود معرفی بشه.
این چه کاریه که بازی معرفی بشه و تیم اجازه نداشته باشه ازش اطلاعاتی بدن؟
اونم عنوانی که اصلا نیاز به این نحوه تبلیغات نداره، فقط فشار رو تیم سازنده زیاد میکنه و توقع برای طرفدارها ایجاد میکنه.
کلا اسکوئر مثل یه سری از دوستان شب تصمیم به ساخت بازی میگیرن، صبح تریلر CG ازش پخش میکنن.

نکته اینه که بازی به صورت چند قسمتی عرضه میشه! (به حق چیزهای ندیده و نشنیده) یعنی بعید نیست 2017 قسمت اول بازی بیاد، بعد قسمت بعدی.... (حداکثر دوشیدن ما فن های بدبخت که باید یه بازی رو سه چهار بار بخریم!‌ تازه بدون احتساب DLC و ...)

در مورد اطلاعات ندادن متاسفانه این استثناعن SE بی تقصیره و این کرم از خود نومورا هست! کلا نومورا جونش در میاد بگه داره چی میسازه و چه غلطی میکنه!‌ مثلا Versus که معرفی شد نومورا در مدل 6 7 سال با قطره چکون اطلاعات میداد بیرون، آخرش که پروژه رو ازش گرفتن. اما وقتی تاباتا امد واقعا از حیث تبلیغات منفجر کرد! دوباره Versus یا XV‌فعلی رو انداخت سرزبون ها و فن هارو ارضا کرد. نومورا همیشه ان تا پروژه دستشه و همه رو جون به لب میکنه تا بگه الان در چه وضعیتی هستن! این KH و VIIR دست یه ناشر و سازنده دیگه بود تا الان مردم رو از هایپ و اطلاعات جدید خفه کرده بودن اما نومورا دریغ از یه عکس و کانسپت!
 
  • Like
Reactions: m.d.makan

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or